Hallo dames, Ik heb gisteren mijn 3e IUI gehad, ik moet zeggen dat ik er vrij veel last van had. Het inbrengen voelde niet echt prettig aan gisteren. Ik ben vandaag ook een beetje misselijk, ik weet niet of het daarmee te maken heeft. 22 Juni is mijn NOD en ik hoop dat de wegblijven dit keer. Groetjes Angele
Hoi Angel Herkenbaar. Heb ik ook gehad. Ik neem nu pijnstilling een uur ervoor en een paar uur erna. Vandaag lekker rustig aan doen. Hoop dat je je snel beter voelt. Knuff
Hallo Meiden, Met al dat geduim en Ester met een mooie kaars, moeten er toch deze maand een paar gelukkigen bij zitten. Roca: fijne vakantie en geniet ervan. Het is goed om er soms even uit te zijn. Babyzz: Onze hersens zijn machtige heersers van hetgeen wij graag willen. Hoe moeilijk het ook is, het is toch een kwestie van je NOD afwachten en ik weet hoe moeilijk dat is. Maar ik heb alle symptonen wel een keer gevoeld, maar helaas nog steeds niet zwanger. Ester: te vroeg testen is ook wel heel verleidelijk. Gelukkig kan je bijna de klok op mijn lichaam gelijk zetten. Eisprong altijd dag 18 en ik word altijd ongesteld op dag 29 en heel soms dag 30. Ik heb dan ook de deal met mijzelf dat ik pas op dag 32 mag testen, maar zo ver ben ik helaas nog nooit gekomen. Maken jullie alvast ruimte op het bankje voor mij? Ik ben om 12h40 aan de beurt. Heb ik net gehoord van het zk. We hopen op heel veel zwemmertjes. liefs, Aurelie
Nou meiden, morgen krijg ik te horen of ik deze cyclus met iui mag beginnen. Ik hoop het heel erg en ik hoop niet dat ik al te laat in de cyclus ben om ermee te starten. Ik zit nog ruim voor mijn eisprong maar moet er misschien ook voor dat je kunt beginnen bloed geprikt worden ofzo? Ik hoorde tijdens onze onderzoeken van de arts dat het ws iui ging worden en morgen gaan we officieel voor het behandelingsplan naar het zh. (wel een andere arts) Ik ben dus al die tijd van de uitpraak uitgegaan van die arts tijdens mijn onderzoeken. Ben best zenuwachtig want het zou een GROTE teleurstelling zijn als we nog niet zouden starten. In juli en aug doen ze geen behandelingen dus dat is ook weer lekker dan Nouja, nog effe geduld tot morgen......
Hey ladies, Thanks. Het is inderdaad nog volhouden. Als ik elke keer naar mijn lichaam had geluisterd, was ik zeker elke maand zwanger geweest hihi. Daarom heb ik gekozen om geen test in huis te nemen, eind deze week wil ik testen als de wegblijven natuurlijk. @all, we zijn straks echt allemaal zwanger, een online babyshower organiseren dan maar ?
Nee, we hebben in maart ons eerste gesprek gehad en daarna een hele reeks onderzoeken. Nu gaan we dus voor het behandelingsplan. Alle resultaten zijn naast elkaar gelegd en daar horen we morgen de uitslag van...
pfff helemaal spannend. Hoop dat je direct mag beginnen en dat het nog niet te laat is. Ik moet dag 3 beginnen met spuiten. En bij clomid moest ik op dag 5 beginnen.... Wil je niet ontmoedigen hoor want mss krijg je helemaal geen clomid of gonal oid. Suc6 morgen ga heeeeeeel hard duimen!
Bij mij waren alle onderzoeken goed, alleen het zaad van mijn vriend is niet erg goed. (3 miljoen goede) Ik verwacht daarom zelf dat het in eigen cyclus gaat gebeuren of verwachten jullie anders?
Is niets van te zeggen gewoon morgen ff afwachten. Maak je niet te druk om dingen waar je toch niets aan kan veranderen. Zonde van de energie! Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.
Hoi Lies Heel spannend allemaal! Ik moet eerlijk zeggen dat als je morgen voor een behandelplan gaat dat je deze ronde niet gaat starten. Of het moet een IUI zonder hormonen worden. Anders ben je al te laat. Je zit al op dag 8 van je cyclus? Bij mij was ook alles in orde en het zaad minder, maar ik slik wel medicijnen. Juist als het zaad verminderd is, willen ze de kansen vergroten, dus krijg je medicijnen.
Wij hadden 2 miljoen en zijn meteen begonnen, inderdaad zonder hormonen! Uiteindelijk waren het bij ons maar 200.000. zaadjes en toch hebben ze dit ingebracht...
ey meiden ! ondanks dat ik nu veel op andere topics kom, ben ik jullie tog blijven volgen, omdat ikzelf zwanger ben geraakt dmv iui... ik ben ook voor n ieder van jullie enorm hard aan het duimen ! dat jullie me snel achterna komen ! dikke knuffel van little hope
hey meiden, ik heb een hopelijk voorbarig vraagje. maandag de 18e hebben wij onze eerste afspraak in het ziekenhuis (Erasmus MC) omdat we na bijna 2 jaar oefenen nog steeds niet zwanger zijn (gebleven). ik heb wat info bekeken van mn verzekering, maar de OHRA schijnt alleen IVF te vergoeden en geen IUI en alle bijkomende hormonen. Heeft iemand van jullie een verzekering bij de OHRA en inderdaad geen vergoeding gekregen? zo ja, op hoeveel kosten moet ik dan ongeveer rekenen? ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is, maar als het wel zo is, wil ik wel voorbereid zijn en een goede keuze kunnen maken. alvast bedankt, Daan
tijdens mijn iui moest ik mijn hormoon tabletten zelf betalen, en deze waren voor 5 dagen (100 mg) n kleine 12 euro... verder heb ik geen rekeningen of zo gehad... ik ben verzekerd bij de cz
Tjeeeee,wat is er veel gepost in een paar daagjes!Ik heb echt een heel druk weekend gehad,pa en ma zijn op vakantie en manlief en ik wilden als verrassing een nieuwe schutting in de tuin zetten...pffffffffff,en het was zo heeeettttt Gisterenavond naar een concert van Blof geweest,was echt supergezellig! En ja....de spanning stijgt hier weer,morgen mn NOD.Is al een tijdje geleden dat ik echt een cyclus van 27/28 dagen heb,de laatste maanden was ik vaak 2 dagen te vroeg ongie,dus ik hoop er het beste van,er zijn tot nu toe geen ongie-tekenen in ieder geval! Volgens de arts zou ik woensdag een test mogen doen....pfffffffff,zolang wacht ik dus echt niet he.... Enniewees....ik ga es ff teruglezen wat er allemaal geschreven is hier,in ieder geval duim ik voor de wachters en schuif ik een stukkie op voor degene die er weer bijkomen! Liefs!
Patricia, was het leuk, het concert in het psv-stadion? Had ook bijna willen gaan, maar toch niet geweest. Heb ik wat gemist? Aurelie, hoe was het gegaan vandaag? Iedereen die aan het wachten is succes ermee! Ik heb ook nog een vraag; als je chlomid slikt op dag 3 t/m7 van de cyclus, kun je dan verwachten dat je eisprong eerder is dan gewoonlijk? Of hoeft dat helemaal niet? Mijn cyclus is meestal tussen de 27 en 30 dagen, maar m'n eisprong wisselt nogal eens tussen dag 11 en dag 17.