iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Little hope wat leuk dat je nog ff voorbij komt. Hoe is het met je?

2. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi Daan

De IUI behandelingen vallen onder de basisverzekering. De hormonen vallen onder een aanvullende verzekering en worden meestal na toestemming 6 maal per kalenderjaar vergoed onder deze polis. Let wel op of ze clomid tot deze hormonen rekenen. In dat geval is het voordeliger om ze zelf te betalen mocht je in de toekomst gonal oid moeten spuiten (a 425 euro per stuk, wat op kan lopen tot 1500 euro per behandeling).

Suc6

3. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Ze ziten er weer in! En deze keer maar liefst 52 mln! Ik kon het niet geloven toen de gyn dit vertelde. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. We schommelen eigenlijk altijd tussen de 3 en 8 mln. Dit moet gewoon een goed voorteken zijn. Het voelt allemaal goed in ieder geval.

Zonneschijn: dit was voor de eerste keer met chlomid en mijn eisprong is exact op hetzelfde moment in de cyclus als de vorige keer toen ik geen chlomid slikte. Weet natuurlijk niet of dit toeval is en of het bij iedereen gelijk is.

Little Hope: leuk dat je ons nog een beetje blijft volgen en natuurlijk hopen we dat we je snel mogen volgen!

Patries en Natas: houden jullie het nog vol op het bankje?

liefs, Aurelie

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @ aurelie, zei het al in je eigen topic, WAUW! helemaal goed!

ja hoor, het gaat prima nog! :D

5. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Aurelie wat een super super super goed nieuws!

Welkom op de bank! Het aftellen kan beginnen!

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey geduld, morgen zijn we al weer 1 week verder! :D

7. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    @ geduld... na n week of 2 vol spanning gaat t nu super met me...

er was nl bij mn eerste echo niks te zien, alleen n vruchtzakje, dus ik zag t lijk alweer drijven...

maar in mn boekje staat tog t bewijs van n gezond kloppend hartje haha en 2 juli mag ik weer voor mn 3de echo alweer...

8. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Little hope

Pfff gelukkig gaat het nu goed. Ik schrok toen ik het eerste stukje las. Heb je beeb gezien in je album. En je buikje hahaha. Dat deze maar lekker mag groeien! Geniet ervan!

Natas weekje gaat toch wel snel he? We zijn al op de helft. Hoe gaat het met je nieuwe huisje?

9. Niet meer actief

Wij zitten in hetzelfde ziekenhuis als Stienke dus ik hoop echt dat ze het doen.
    Omdat ze in juli en aug geen behandelingen doen wil ik deze kans echt aangrijpen...

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hier nog geen nieuws.....heb wel af en toe ongiekrampen,maar dat trekt dan ook weer weg.....pfffff,wat een gestress!wordt de hele dag broekloeren op het werk :oops:

11. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hier nog geen nieuws.....heb wel af en toe ongiekrampen,maar dat trekt dan ook weer weg.....pfffff,wat een gestress!wordt de hele dag broekloeren op het werk :oops:

12. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant

13. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    ohhhhh! Spannend patricia! Ik duim me suf ;)
    Veel succes!
    liefs

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik duim mee!

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend patries!

@geduld nog een weekje! Ja met het huis gaat het goed. ik las dat die van jouw al helemaal dicht is?

16. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Patries wat spannend!

Natas idd nog een weekje! Kreeg ineens de kriebels toen ik net van mijn werk naar huis reed. Maar laat me niet gek maken. Het huis is dicht. Potdicht! Hoop ge-oh met aannemer... Maar dat ken je waarschijnlijk wel. Hele lang mail geschreven gister. Vandaag belde de opzichter. Mail is veel te lang om te lezen of we niet ff langs kunnen komen. Hahaha. Heerlijke zo iemand.

Es nog 4 nachtjes slapen! duim duim duim duim duim duim....

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ja maar heb veel last van buik en rug dus zal wel ongi worden...maar wel lief dat je voor me duimt!

18. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Positief blijven! Je weet het nooit! Blijf gewoon door duim duim duimen!

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik duim nog stien!

ik snap em niet geduld? hahahahah maar waarom had je geruzie met de aannemer?

20. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Pfff leidingen niet goed, meerwerk niet goed uitgevoerd, termijnnota's ontvangen voor niet uitgevoerd werk, gietvloer niet goed (leiding komt er doorheen) en zo heb ik nog een hele waslijst. We kropen ieder weekend door het hek om het in de gaten te houden. Kom je ook je buren nog een tegen :) We zijn al 5 maanden bezig over de badkamerleidingen. Als we niet waren gaan kijken hadden ze doodleuk de verkeerde leidingen in de vloer gegoten. Het hoort er allemaal bij.

Share This Page