Weer terug van de HSG en het viel best mee. Eerst de eendebek, niet fijn maar geen pijn Dan moet je hoesten en zetten ze een klem op je baarmoedermond-->auwie! En daarna een grote spuit naat binnen met contrastvloeistof, deed ook geen pijn. Alles is goed doorgankelijk, en de baarmoeder is driehoekig van vorm. Dat is helemaal goed alleen normaal is het met de punt naar beneden, maar bij mij met de punt omhoog Ze gaf aan dit zelf nog nooit gezien te hebben maar ze wist niet of het fout was. Donderdagochtend wordt ik gebeld door de fertiliteitsarts voor de uitslag. Morgenochtend weer terug voor een controlefoto en dan wachten op iui. Het schijnt dat je 6 maand vruchtbaarder bent door de HSG. Jippieeee
Ja, ik ben er ook wel tevreden mee, alleen jammer dat ze in de zomervakantie weer geen behandelingen doen. Hoe kan ik het zo timen Nouja, in augustus mag ik dan beginnen.... Nog effe geduld (hoe vaak heb ik dat al niet gezegt de afgelopen tijd )
Stienke: Begin jij ook in aug of pas in sept? Ze zei dat ze de tweede week van aug weer open gingen dus dat ik dan kon beginnen. Jij dan toch ook?
In september ICSI en morgen mag ik van het ziekenhuis testen of mijn iui is goed gegaan...dat durf ik niet zo goed...wil zo graag geloven dat het goed is gegaan en ik ben bang dat de kwaaltjes die ik heb psychisch zijn...maar ik wil gewoon heel graag een kindje..
Hihi, ik zou elke dag testen volgens mij! Meid heeeeeel veel geluk en ik duim voor je dat het raak is. Gelukkig heb ik het dus goed begrepen dat ze in aug al beginnen met behandelingen want eerst ging het verhaal de ronde dat ze in juli en aug geen behandelingen deden. Dan kan ik in aug gelukkig een ronde meedoen!
hey geduld, dank voor je antwoord. Geldt dat bij jou voor de OHRA verzekering of voor een andere, want ik nergens iets in de basisverzekering vinden over IUI (waar kan ik dat evt vinden?) en vlgs OHRA werden de hormonen juist niet vergoed. Patries: wat klote zeg meis, vind het wel knap dat je toch weer positief vooruit kunt kijken. Ik vind dat met de maand moeilijker worden. stienke: mn duimen draaien... liefs, Daan
Bedankt geduld, heb ze hard nodig ben er helemaal nerveus van...zie er tegenop om te testen...gister dacht ik ach ik drink 1 biertje, man dat ging meteen in mijn borsten zitten...geen goed plan geweest dus heb em ook niet opgedronken...
Hey meiden, hoeveel zaad krijgen jullie ongeveer geinsemineerd nadat het opgewerkt is? Mijn vriend had vandaag 5 miljoen...en 90% beweeglijk is dat normaal? @patricia k*t dat het weer niet gelukt is meid rustig aan... Liefs Nannie
Hallo allemaal, heb net een afspraak gemaakt voor een evaluatiegesprek over hoe nu verder.Hubbie en ik zien IUI niet meer zo zitten,al 8 x telkens in spanning,en telkens weer teleurgesteld....Onze voorkeur gaat dus uit naar IVF,de kansen liggen dan toch nog ietsje hoger.Ook tikt mijn klokje natuurlijk door...ben inmiddels al 35 dus dat speelt voor mij ook best een grote rol.Donderdagmiddag is het gesprek en dan weten we meer.....spannend!
Dat kan ik mij heel goed voorstellen! Ik hoop dat jullie donderdag een goed gesprek hebben en dat IVF voor jullie gaat lukken!
Ik kan me dat ook goed voorstellen dit was ook wel weer een megadomper! Hou vol meid, hopelijk mag je gauw voor ivf! Nannie bij ons bij iui eerste x inseminatie met 100.000 en 2e x met 200.000 denk dat jij dus erg blij mag zijn
Ik dacht dat er een ondergrens van 1 miljoen was? Gelukkig om te zien dat het met 100.000 en 200.000 ook al kan. Wij hebben tot nu toe 6,7 - 1,6 - 12,? - 7,? en nu 5,4 miljoen per ml. Het lastige is natuurlijk wel dat het per ml is en dat er niet op die lijsten staat hoeveel ml er in totaal is. Dan weet je dus eigenlijk nog niet om hoeveel zaadcellen het gaat.
Het kan wel maar dat was onze eigen keuze...de kans op zwangerschap is dan nihil...maar ja niet geschoten is altijd mis!
Patricia, een super speciale dikke knuffel voor jou xxxxx Luisa PS.: voor alle andere meiden ook veel liefs
Patries: Wat ontzettend balen zeg! Ik zou willen dat ik je kon opvrolijken, maar ik zou niet weten hoe. Gelukkig bestaat er ook nog ivf en daar zijn de kansen wel veel hoger dan met de IUI. Ik ga gewoon keihard voor je duimen dat je minimaal aan het einde van dit jaar zwanger bent. En natuurlijk hoop ik dat je snel bij ivf mag beginnen. Nannie: 5 mln is een mooi aantal. Bij ons in het zk is de ondergrens 500.000. Bij ons schommelen de aantallen, maar we zijn nog niet onder de 3 mln geweest en afgelopen zondag hadden we de topscore van 52 mln. Helaas is de hoeveelheid nog steeds geen garantie. Je moet gewoon net dat ene lootje uit de loterij er tussen hebben zitten. Ester: Onwijs spannend zeg! Symptonen zijn goed, dus wie weet. Ik blijf voor je duimen. liefs, Aurelie
Tja mmmm...ik weet niet ben superonzeker, van het ziekenhuis mag ik morgen al testen maar dat durf ik niet..ben bang dat alles wat ik heb straks psychisch blijkt te zijn...lief dat je aan me denkt!
He Stien Jij was toch een paar dagen geleden dat gansje? Nu komt het dichtbij en dan wordt het eng he? Kan me het helemaal voorstellen hoor. Heb ik zelf ook last van. Pfff spannend meissie duim duim duim gewoon door!
Klopt ik was de gans, maar nu ben ik liever de struisvogel die zijn kop in het zand steekt omdat ik zo graag wil geloven dat al mijn kwaaltjes echt zijn...