iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Geen idee ik moet ze nog terug bellen, zat op mijn werk. Maar morgen komen er weer kijkers dus we hebben nog niet zo veel te klagen...

2. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo allemaal,

Gisteren zijn we naar Eindhoven geweest voor een intake gesprek voor IVF/ICSI. Ze stelde ons allemaal vragen, daarna hebben we bloed laten prikken.

Vanavond gaan we naar een info avond, ben benieuwd.

Volgende week moet mijn man 2 keer naar het ziekenhuis om zijn zwemmertje in te leveren. En maandag 25 juni krijg ik een inwendige echo en krijgen we alle uitslagen.

Dit gaat allemaal vrij snel, terwijl ik nog op het wachtbankje zit. Nu maar hopen dat de :evil: :evil: volgende week wegblijven, dan kunnen we stoppen met de behandelingen. Er gaat erg veel tijd in zitten. Maar goed we weten waarvoor we het doen. ;)

Groetjes Angele

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Spannend Angele en heel veel succes!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes Angele

5. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He dames wat is er weer veel gekletst hier!

Stien enorm balen. Sh*t had je toch gelijk he?

Leuk Natas dat je de muren nu eens van de binnenkant kon bekijken! Krijg je leuke buren? Ons huis wordt waarschijnlijk over 4 weken opgeleverd. Gaat ineens wel heel snel allemaal. We hebben nog steeds geen keuken enz alleen nog maar plavuizen... :oops:

Angele spannend, maar hoop echt dat het niet nodig is allemaal!

En Paticia heeft helemaal gelijk de MMM kan je niet plannen... Mijn directe leidinggevende is op de hoogte verder niemand. Ik werk trouwens 40 uur en ben fiscalist. Oe wat klinkt dat saaaaaaiiiiiiiiiiiiii hahaha

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ook al zo snel opgeleverd! leuk zeg!

De buurman links was echt een nerd hihihihi vast wel heel aardig.
    rechts, weten we niet zeker, waren mensen binnen maar die liepen later ook in een ander huis. dat was een jong stel, met welja een zwangere dame! verderop gaat wel een heel leuk jong stel wonen met een klein dochtertje.

verder hebben we niemand gezien, voor 18 huizen was het wel erg mager de opkomst.

7. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hahaha Nerd altijd handig om in de buurt te hebben die weten vaak een heleboel. hahaha

Jammer dat het zo rustig was maar die buren van jou krijgen in ieder geval in leuke buurvrouw!

Stien is je mannetje al weer thuis?

Hier nog steeds hoofdpijn. Zo 1 waar je scheel van gaat kijken. Erg niet prettig.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D hihihi

Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, ik heb zelfs soms migraine dus weet hoe je je voelt, hoop dat het snel over gaat!

9. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    Stienke; balen meid! Kop op he!
    Angele; succes!
    Geduld; vervelend dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt. Weet zelf helaas maar al te goed wat dat is.
    Succes allemaal!
    liefs

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou uh... ik werk als loonadministrateur op een accountantskantoor en ik werk 40 uur. Als het ooit mocht lukken zwanger te raken dan zullen we waarschijnlijk van mijn salaris gaan leven en blijft mijn mannetje thuis.

@Stienke: dikke cyberhug!

11. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    oh ja als we het toch over het werk hebben; ik werk op een kinderdagcentrum met heel jonge kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke handicap of ontwikkelingsachterstand. Errug leuk!

Dames; succes met de huizenbezichtigingen en verkoop ;)

12. Niet meer actief

Ik ben zoiezo niet van plan mijn werkgever nu in te lichten. Ik wacht even totdat ik een vaste aanstelling heb hoop dat dat binnen nu en 3 maanden is :)

Ik ga er gewoon voor en zie wel hoe en wat hihi.

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hippel, ons werk lijkt op elkaar... ik werk ook bij een instelling met jonge kinderen met ontwikkelingsproblemen. Kan vanalles zijn; intelligentie, motoriek, gedrag, communicatie, autisme, etc. Aan ons de taak uit te zoeken wat er precies aan de hand is en door te verwijzen/behandelen.

14. Babyzz

Babyzz Actief lid

24 apr 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    Ook hier zijn de :evil: :evil: aangkomen.

Ik heb nu een week lang pijnlijke borsten. Weet iemand of dit door clomid of prenyl komt ?

15. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Komt van de pregnyl. Wist ik ook niet, maar heb ik deze week van Natas geleerd.

Stienke: Balen zeg! Maar ooit lukt het en dan ben je al deze ellende weer gauw vergeten.

Wel leuk trouwens om zo te lezen wat jullie voor werk doen.
    Ik werk sinds 1 jaartje 32 uur, maar heb daarvoor altijd 40 uur gewerkt. Ik heb ongeveer 2 uur reistijd per dag, dus naast die 40 uur werken, reizen en mijn paard, kwam mijn priveleven aardig in de knel. Oo ja ik ben teamleader van twee afdelingen en ik werk in de marktonderzoekbranche.
    De afstand naar mijn werk maakt het inplannen van zkbezoekjes wel moeilijk, maar het is tot nu altijd gelukt. Mijn werkgever weet van niks, maar 1 collega op de afdeling wel, want ik heb soms wat hulp nodig als ik wat later ben of eerder weg ga. Niet heel makkelijk zo, maar het is te doen.

liefs, Aurelie

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen babyzz dikke knuff.
    van de pregnyl kan je lang pijnlijke borsten houden. ik ben er mega moe van.

leuk om te lezen wat we allemaal doen. Ik ben dus docent Engels op een middelbare school.

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Zéker leuk om te lezen hoe verschillend al dat werk is!
    Zou vandaag het evaluatiegesprek hebben,maar de ass. belde vanmiddag op dat ze ons per ongeluk bij een andere arts had ingepland.Nu mogen we gelukkig as. zaterdag nog,nog nét voor de vakantie!

Liefs!

18. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Wat zijn we toch druk bezig met z'n allen. Leuk idd om dat te lezen.

Natas nog paar dagen. Gaat het nog?

Hier nog steeds knallende koppijn!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he balen! nou ja, net voor de vakantie is ook mooi!

@ geduld.. hmmm wat zal ik zeggen.. ik ben zo moe dat ik elk moment ter aarde kan storten hahahahahah echt voel me zoooo zwaar.
    Jeetje nog koppijn? pffff dat is echt irri.. trek je het nog een beetje?

20. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Die bollen zijn naar mijn hoofd gestegen!

Balen dat je zo moe bent. Het weer maakt het er ook niet makkelijker op...

Hoop dat het zo keihard gaat regenen. Ga ik er lekker in lopen das mijn afwijking. hahaha

Deel Deze Pagina