Geduld, wat vervelend zeg die hoofdpijn...maar we zijn inmiddels weer een dagje dichterbij de maandag, hopelijk hou je 't een beetje vol, ik duim hoor! Ik was zelf eigenlijk ook wel een beetje verbaasd dat ons huis al zo snel weg was, hij heeft amper een maand te koop te staan. En het onderhandelen naar een goede prijs is nog leuk ook! Lies, Natas, Patries, Babyzz ik blijf voor jullie duimen hoor! Het zou mooi zijn als we allemaal z.s.m. zwanger zijn, Lies jij moet toch ook nog wachten tot augustus? Ik blijf gewoon kaarsjes branden!
Hallo allemaal! Vandaag evaluatie gehad en YESSSSS,we mogen starten met IVF!2 juli moet ik terugkomen en dan al starten met decapeptyl,dus we kuinnen ons in de vakantie lekker opladen en dan met frisse moed er weer tegenaan! Meiden,ik hoop goed nieuws te lezen als ik terugkom van vakantie! Ik ga nu mn koffer pakken,morgenvroeg vertrekken we voor 2 weken naar Mallorca 8) 8) Heel veel liefs!
Dat is mooi nieuws! en zo snel al beginnen! heeeeeel fijn! Ga heerlijk van je vakantie genieten! tot snel!
Hallo allemaal, Ik ben weer thuis, net terug van een heerlijk weekje Gran Canaria. We hebben genoten, het was echt fijn. Nu kunnen we vol goede moed beginnen aan IVF/ICSI. Vrijdag is mijn ongi dag, nog een kleine hoop op spontane zwangerschap. Tevens hebben we vrijdag intake gesprek bij de ivf verpleegkundige. Hopelijk kunnen we direct beginnen. Hoe gaat het verder hier? Ik ga straks eens veel pagina's terug lezen. Is het druk op het wachtbankje, of zijn er helaas weer veel plaatsen vrij? Groetjes Roca
Patries: Fijne vakantie Stienke: gefeliciteerd met de verkoop van je huis. Natas: je houdt er erg spannend deze keer! Hier sinds vandaag voor het eerst ongustige tekenen; witte afscheiding, heb ik altijd een paar dagen voor mijn ongesteldheid en krampen in mijn buik. Het is gewoon geduld hebben, maar de twijfel is wel weer toegeslagen, terwijl ik toch echt zeer positief was over deze keer. Gewoon nog maar effe afwachten. Roca81: heerlijk zo'n vakantie en je weet een "ongelukje" zit in een klein hoekje, dus je kunt zomaar spontaan zwanger zijn. Ik hoop het voor je. liefs, Aurelie
Heeee Roca Welkom thuis! Leuk dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. Is jullie helemaal gegund. En de wondertjes zijn de wereld nog steeds niet uit. Je weet nooit.... Aurelie Ongunstige tekens kunnen ook gunstig uitgelegd worden.... Natas Hoe is tie met jou? Hou je het nog? Patries Je leest dit niet meer op tijd maar wens je toch een hele fijne vakantie. Geniet lekker en kom lekker tot rust. Ik zit nog steeds braaf (pfff nog steeds met hoofdpijn) op de bank. Morgen kan ik testen. En ben ik gelukkig van de bollen af. Had vandaag zeer veel ben niet te genieten momenten maar of dat nou van de hormonen komt of omdat ik ongi ga worden dat weet ik niet. Wachten maar weer af. Tijd vliegt dit keer.
Spannend hier! Wij zijn ook weer terug van ons weekendje weg. Het was heerlijk ontspannend. Daar ging het tenslotte om. Nu snel even bij mijn paardje kijken en dan vroeg naar bed, morgen op kamp met mijn klas!
Geduld, nog steeds hoofdpijn, wat vervelend zeg! Ik had geen leuke dag vandaag, vanochtend hoorde ik dat een oud klasgenoot en tot 2 terug nog vriendin van me zwanger was. Het leek wel of me dat ineens met m'n hoofd op de stenen gooide. Ik heb vandaag echt veel gejankt...het lost natuurlijk niets op maar september duurt nog heel lang, en dan weet je ook nog niet of je via icsi zwanger raakt. Ik wet wel dat ik meer vertrouwen moet hebben maar het lukt me ff niet. Ik ben ook erg moe hiervan. Hebben jullie dat ook? Het is gewoon zo slopend. Mijn mannetje is wel heel lief, maar ik wil het zo graag zelf weer omzetten in iets positiefs en het breekt me bij de handen af! Ik weet het gewoon ff niet meer. Hopelijk is morgen beter... Ik blijf duimen hoor voor jullie! Liefs Ester
Af en toe kan je gewoon even niet meer. Naar mijn mening heb je het dan ook gewoon echt even nodig om uit te huilen. Nu alle emoties eruit, dan kan je je snel weer helemaal op gaan laden om verder te gaan.
Heb ik ook last van. Soms wordt het me gewoon ook eventjes te veel. Het is ook gewoon slopend allemaal. En altijd positief en opgewekt blijven is op sommige dagen te veel gevraagd. Mijn huilbuien komen altijd een dag nadat ik ongesteld ben geworden. Het liefst krul ik me dan op in bed en ik wil gewoon even de boel de boel laten. Het constante verlangen naar een kindje en het leven in de voortdurende onzekerheid is zwaar. Maar ik denk dat wij ons allemaal deze momentjes mogen gunnen. Het is wel zwaar voor onze mannnetjes, omdat die er weinig aankunnen doen, maar zo'n huilbui lucht bij mij wel altijd op. Sterkte iedereen! liefs, Aurelie
Voor alle meiden een dikke knuff! Hier nog steeds alles goed, denk wel dat ik ongi ga worden. Ben er gewoon een beetje moe van allemaal. Beetje zat! Maar we geven niet op he meiden? ook voor ons komt het in orde! hoe is het met geduld?
Al een tijdje lees en schrijf ik mee op dit forum maar wil nu graag in dit topic mee komen schrijven. Wij zitten sinds oktober in de MMM, uit eerste onderzoeken bleek dat bij mij alles goed was en bij mijn man zijn zaad zwakker waardoor IVF enige optie was. Uiteindelijk bleek na de opzwemtest het zaad beter te zijn en willen ze toch IUI gaan proberen. Zelf heb ik in mei nog een laprascopie gehad waar toch een lichte vorm van endometriose gevonden is die ze weggebrand hebben. Vorige week hebben we uiteindelijk groen licht gekregen dat we op korte termijn met IUI mochten beginnen en ik zal ook hormonen (Gonal-F) moeten gaan spuiten. Woensdag zal ik naar het ziekenhuis voor een echo moeten en als die goed is mogen we starten. Best wel spannend van de week dus en ben ook heel benieuwd hoe alles zal lopen! Wil iedereen succes wensen die met een behandeling bezig is en veel geluk voor de dames die op het wachtbankje zitten. groeten Mirjam
Ik heb een vraagje over de lut. fase bij IUI. Is die altijd 14 dagen? Of is dat weer afhankelijk hoe snel je eitje groeit ofzo?