Mijn lut. fase was niet veranderd toen ik met IUI bezig was, maar ik heb ook geen hormonen gebruikt. Ik weet niet op deze van invloed kunnen zijn op de lut. fase Mirjam, veel succes !
Hallo ladies Hier niets te melden. Vandaag laatste bolletjes dus geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden. #-o Heb nog geen test gedaan. Misschien morgen. Nog steeds hoofdpijn. ](*,) Mirjam welkom hier. Spannend allemaal.
Hallo dames! Ben een paar dagen niet hier geweest. Druk weekend achter de rug met allemaal leuke dingen! Mirjam 1970; succes! Geduld; balen zeg van je hoofdpijn! pfff zou er gek van worden! Succes met wachten en hopelijk komen die helemaal niet! Voor een aantal hier weer spannende dagen zag ik. Succes allemaal! Ben hard voor iedereen aan het duimen! Over 3 dagen is mijn NOD. Heb wel wat buikpijn, maar lijkt anders dan anders..... [-o< liefs
Heb net m'n eerste FM gehad voor de eerste IUI. Nu waren er 6 eitjes te zien, waarvan een aantal al 13 mm en een paar ook van 10 mm. Ik vind het nogal veel op dag 8 van m'n cyclus. Ze konden er niks over zeggen natuurlijk maar als ze allemaal doorgroeien de iui het niet door. Zijn er mensen die dit ook gehad hebben en is het toen toch nog goed gekomen? Vanavond (of morgen) lees ik verder bij (en reageer ik), ben nu op m'n werk. Natasja en Aurelie volgens mij is het voor jullie wel spannend deze dagen of niet? Ik blijf duimen.
Zijn er inderdaad veel een ook al erg groot, maar je weet het nooit. Bij mij stopte de groei en hield ik mooi 1 eentje over. Het is een K***dag vandaag en de krampen in mijn onderbuik worden ook steeds heftiger en voorspellen dus niet veel goeds. Ik heb het effe helemaal gehad. Zo dat lucht op! liefs, Aurelie
@zonneschijn als je geluk hebt blijven er 1 of 2 over. Nog even afwachten. @aurelie, knuff balen mag ook wel eens. Ik voel dus niks, geen buikpijn helemaal niks. toch had ik net flink wat bruine troep. zit ook maar te wachten of het doorzet. de assistent gebeld vandaag, uitgelegd dat uit de papieren van de verzekering blijkt dat ze toch geen puregon gaan vergoeden, dus dat we het zelf willen betalen. We hebben geen zin om weken te moeten wachten op NEE. Ik zit nou helemaal in die MMM modus, dus wil gewoon door. We mogen gewoon starten dus, ze laat de gyn een recept uitschrijven en die stuurt ze op. Dus ik ben blij!
Het is zover de zijn er. Ben eerder van mijn werk weggegaan. Mijn collega is vanmorgen onderweg naar kantoor overleden. 36 jaar 3 kindertjes. Alles is ineens zo onbelangrijk. Zit hier met tranen in mijn ogen. Hoe oneerlijk. Het leven is zo betrekkelijk. Gezond zijn, genieten van iedere dag, onze 2e kans optimaal benutten daar gaat het om. Natas ik blijf voor je duimen meid. Ook natuurlijk voor de rest van jullie! Es hoe gaat het daar in het Noorden van het land?
Hij is onwel geworden onderweg naar kantoor en in het ziekenhuis overleden. Wat de oorzaak is is nog niet bekend. Ben helemaal, weet niet hoe ik het noemen moet, leeg gevoel, verslagen.
Dat kan me goed voorstellen. wat ellendig.. echt heel verdrietig.. als dit soort dingen gebeuren. vind ik altijd dat ik gewoon maar niet zo moet zeuren. ik ben gezond, heb een gezonde man..
Hoi, Ik had tijdens mijn 1e IUI uiteindelijk 9 eitjes. Normaal gesproken wordt de poging dan afgeblazen maar in het ZH waar ik loop heb je ook de keuze voor een punctie om overtollige eicellen weg te laten halen. Ze hebben bij mij dus 7 eitjes weggehaald en de 2 grootste laten zitten. Helaas ben ik niet zwanger geworden door IUI, zit nu in de wacht voor IVF.
Jeetje geduld, sterkte! Wat vreselijk zeg! Dan ga je toch ineens weer anders tegen dingen aankijken! Nogmaals veel sterkte...doe rustig aan! Liefs Ester.
Hoi Geduld, Wat een vreselijk zeg! Het zet je meteen weer met beide benen op de grond. En dan ook nog de duiveltjes vandaag. Sterkte Zonneschijn: vergat eerder te vermelden dat de IUI bij maximaal 3 eitjes in het catharinezk gewoon doorgaat. Er hoeven dus maar een paar blaasjes te stoppen met groeien. Natas: bedankt voor je knuff liefs, Aurelie
Geduld, wat een slecht nieuws zeg. Heel veel sterkte! Bij mij in de buurt zijn op één dag 4 mensen gestorven en veel zwaargewonden door twee frontale botsingen. Allemaal jonge verkeersslachtoffers in de leeftijd van 25, 24, 18 en een baby van 9 maanden. Gewoon onbegrijpelijk. We moeten inderdaad genieten van het leven, het kan plotseling over zijn.
Net terug van ons 1e voorlichtingsgesprek over icsi. We mogen nu pas in oktober beginnen. In augustus 2e intake en dan krijgen we pas uitleg over die spuiten enzo...eerst was ik verdrietig want ja, ik had op september gerekend, nu wordt het oktober, maar ja later dacht ik; wie weet ben ik in oktober dan wel zwanger...ik hoop het, en ik hoop dat jullie in tussen ook allemaal zwanger zijn! Knuffel voor iedereen hier!