iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey Stienke,
    als je je ingesteld hebt op sept. valt okt natuurlijk ff tegen, maar gelukkig kijk je er alweer positief tegenaan. Ik zou mn lijf lekker ff die rust laten pakken en er gewoon even van genieten deze maanden zonder gefrummel.

succes meis,

liefs,
    Daan

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ja, eigenlijk wilde ik zelfs wel zonder ovulatietesten op vakantie...maar ja of ik dat vol hou is deel 2 8) maar ik ga het wel proberen! Je hebt gelijk ik moet ook genieten maar ik zie (sorry even zeuren) overal zwangeren, mensen met kinderen, hoor overal verhalen over zwanger zijn want goh joh, dat is toch geweldig...oei ik geloof dat ik wel erg mijn ei kwijt moest sorry hoor blijkbaar zit het hoger dan ik dacht. Lief dat je me zo steunt! Klinkt goed, geen gefrummel!

3. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi schatten bedankt voor jullie lieve woorden. Ben zo blij dat ik m'n ei hier kwijt kan. Maar goed alles draait hier voornamelijk om een ei! Gaat beter met me vandaag. Zo raar dat de wereld weer gewoon door draait.

Stien tegenvaller meid maar geloof me tijd gaat snel. Maar het blijft natuurlijk wel mega balen.
    Ovulatietesten gewoon niet inpakken! Vakantie is om tot rust te komen voor je lijf en voor je koppie. En gewoon er op los klussen! hahaha dus wel gefrummel ;)

Ik mag vrijdag de gyn weer een bezoekje brengen voor een derde dag echo. Wat nu eigenlijk de vierde dag is. Belde de assistente Oh nee he? Jij weer! Ik wil jou hier helemaal niet zien. Dus ik zei Tja m'n mannetje kan niet raak schieten maar die arts bakt er ook niet van! :)

Meiden op de bank duim duim duim en de rest suc6 met alles!

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Haha maar van dat soort gefrummel ben ik ook niet vies van hoor!

Ha je hebt wel grappige uitspraken over je mannetje en de arts die beide niet raak schieten maar goed, ik hoop toch voor je dat het wel gauw mag gebeuren!

5. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ik hoop het voor jou ook. Vraag me alleen af ik het nog wel op kan brengen om weer een ronde in te gaan. Stel dat ik weer 3 weken moet spuiten. Ik reageer er niet goed op. Met clomid ging het veel beter maar groeide het slijm niet mee. En na die 3 weken, de pregnyl en dan weer 2 weken bolletjes. En dan als het tegen zit weer aan de tampons. Lijkt wel of ik alleen nog maar daar mee bezig ben. Daar ga ik het vrijdag met de gyn over hebben. Zoals je weet ben ik geen 18 meer dus als we nog icsi willen doen moeten we onderhand die wachtlijst op.... En het is weer uitstrijkjes maand... Laat me niet gek maken en blijf gewoon doorademen!

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Ik had dat ook, ik was er constant mee bezig, nu zijn we 2x naar het maatschappelijk werk, verbonden aan de fert.afdeling geweest, en het gaat een stuk beter. Ik leer het daar stukje bij beetje loslaten, ik praat zelf weer beter met mijn mannetje...we hebben een hele leuke relatie maar toch bleek dat we sommige dingen niet meer onderwerp van gesprek lieten zijn, zomaar onbewust.

Maar je slaat je er vast wel door heen! Alleen soms denk je even dat je dat niet redt, maar kijk hoever je al bent! Ik keek even voor de grap op mijn afsprakenkaartje van de fert.arts en ik dacht, wow, gelukkig zijn we nu al hier...soms helpen zulke dingetjes ook. Houd moed meid! Hier nog ff een knuffel!

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Geduld, wat een rotnieuws zeg! Veel sterkte.

Stienke, jammer dat je nog een maand langer moet wachten. Gelukkig dat de zomer er tussen zit, ik heb altijd het idee dat de wintermaanden veeeeel langer duren....
    Klinkt eigenlijk best logisch maatschappelijk werk gekoppeld aan een fertiliteitsafdeling. Ik zit nog maar net in de mmm, maar het zet je wereld echt wel op z'n kop.

Natasja, balen dat je ongesteld gaat worden.

Aurelie, hoe is het met jou? Hou je het nog vol met wachten of ben je al in de verleiding om te gaan testen?

liefs

8. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Normaal gesproken zou ik vanochtend ongesteld geworden zijn, maar nu nog niks. Vind het zo spannend! Heb nog steeds krampjes in mijn onderbuik die ik niet helemaal vertrouw. Als ik deze dag goed doorkom, beginnen mijn kansen wel sterk toe te nemen. Ik durf niet te testen. Te bang voor een grote teleurstelling. Mocht ik niet ongesteld worden vandaag dan wil ik toch pas zaterdag testen. Als ik dat volhoud. Maar ja, eerst deze dag maar eens zonder rood zien door te komen.

liefs, Aurelie

9. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Oei joei Aurelie spannend!

Duim duim duim

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Waaaa Aurelie...spannend!

11. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Aurelie, spannend zeg.

Ik heb morgen mijn NOD, en normaal gesproken heb ik een aantal dagen ervoor al tekenen van de :evil: :evil: , zoals bruin verlies, maar nu nog niks!

Ik heb inderdaad ook een klein beetje krampjes. Ook verlies ik vrij veel wit /geel slijm, sorry. We wachten maar rustig af.

Groetjes Angele

12. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hoi Aurelie,

Vandaag 1 dag overtijd, dat is inderdaad spannend.

Morgen is mijn nod, ook hier nog geen tekens van de
    :evil: :evil: te bekennen!

SPANNEND !

Groetjes Roca

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Oei meiden voor jullie ook spannend zeg, ik duim voor jullie hoor!

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Roca, Angel en Aurelie....Meiden wat spannend! Wanneer gaan jullie een testje wagen?
    Duim voor jullie! Suc6! ;)

Liefs Marjo

15. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Ik denk dat ik zaterdag een test ga doen als de :evil: :evil: er nog niet zijn.

Groetjes Angele

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wens je vast heel veel suc6! Zal voor je duimen! ;)

Liefs Marjo

17. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Dames van het wachtbankje,

Ik had gisteren ook vrij veel wit slijmverlies en vandaag krampen midden in mijn onderbuik die sinds vanochtend heviger zijn geworden. Dit is niet de plek waar ik normaal mijn ongikrampen heb, maar ik vertrouw het allemaal ook niet. Sta elke doodsangsten uit als ik weer naar het toilet ben geweest.
    Ik wil zaterdag pas gaan testen. Ook omdat dit eerste iui is met chlomid en ik niet weet of dit ook nog invloed heeft op mijn cyclus.
    We blijven voor elkaar duimen!

Natas: las op je site dat de duivels toch doorgezet hebben. Enorm balen en ik bewonder je optimisme, want daar kan ik nog veel van leren.

liefs, Aurelie

18. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Aurelie....zou zeggen waar gewoon eens een gokje! Wie weet....
    Dat witte slijmverlies had ik ook toen ik zwanger bleek van me dochter.
    Je hoort het wel vaker.
    SUC6!

Liefs Marjo

19. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    jeetje wat is het spannend voor een aantal meiden zeg. Ik hou me duimen op elkaar.

ennuh Stienke, je zeurt absoluut niet hoor meis. juist hier kan je lekker je verhaal kwijt. En het lijkt idd of we overal zwangeren, kinderwagens en baby's zien. Heb er ook last van.
    onze arts in het ziekenhuis had het er idd ook over dat er een speciale maatsch.werk afdeling bij zit, mochten we dat ooit nodig willen hebben. Toch wel een fijn idee, want het hakt er allemaal flink in, al ben ik nog lang niet zo ver in de MMM als jullie.

liefs,
    Daan

20. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden... wat spannend is het hier zeg voor sommigen...

Ik heb zelf net een bericht gehad van mijn verzekeringsmaatschappij. Ik had ze verzocht om de machtiging voor IUI. Nu heb ik die niet gekregen... Ze willen een uitgebreide medische toelichting voordat ze tot de machtiging over kunnen gaan. Dus morgen de gyn maar weer bellen... ik word er wel zooooo moe van van die ellende.

Vanmorgen ook de gyn al aan de telefoon gehad. Ik heb laten weten dat we nu definitief besloten hebben ermee door te gaan en in de volgende ronde te willen beginnen. Ik word er gek van... nu blijkt dat ze eerst nog een baarmoederfoto willen maken en dat moet aan het begin van mijn volgende cyclus. In die cyclus mogen we dan nog niet aan IUI beginnen, dus ik word gek... weer een maand langer wachten... Ik zit er vandaag echt even helemaal doorheen... Sorry meiden dat ik hier kom zeuren, maar ik voel me echt beroerd. Mijn mannetje lijkt er allemaal veel makkelijker mee om te gaan. Hoe doet hij dat toch? Hij zegt gewoon van nou, dan moeten nog een maandje langer wachten... Waar komt dat gemak toch vandaan :cry:.

Een verdrietige Josien

Share This Page