Hoi, dat is toevallig! We gaan bijna gelijk op! Ik moet nog 6 dagen totdat ik weet of de 2e IUI gelukt is! Hoe voel jij je nu? Heb je ook last van gezwollen,pijnlijke borsten;vaak plassen;misslijkheid en duizelingen? Zal wel nog van de pregnyl komen, of niet ..... Ik zweef tussen hoop en vrees! Heb jij dat nu ook? Hoe oud ben je als ik vragen mag? Heb je al kids? Ik eentje; dochter van 15 van andere partner via natuurlijke weg. Ik had bij de echo 2 goede eitjes; dus 2 goede kansen, maar helaas was het zaad van me partner niet zo best; slechts 0,5 miljoen goede zwemmers. Vraag me nu af of ik toch een kans heb dat het gelukt is. Wat jij? Laat wat van je horen aub. Kunnen we mekaar steunen! Groetjes en hopelijk tot gauw! Marjo
Hoi, waar woon jij in Zuid-Limburg? In welk ziekenhuis ben je onder behandeling? Bij welke arts? Misschien hebben we wel dezelfde. Mail me snel eens aub! Ik heb me 2e IUI gehad en moet nog 6 dagen wachten. Wil graag ervaringen uitwisselen. Mag dat met jou? groetjes Marjo
Kirby ...wat super, van harte gefeliciteerd. Ik wacht hier 'rustig' af. Wel wat last van pijnlijke boobies nog en af toe beetje buikpijn. Verder heb ik nergens last van alleen dat het wchten zo lang duurt..... Marjo,ik had jou al ff een pb tje gestuurd en we lopen idd gelijk op. Spannend he. Goh Lisette 5 eitjes...en ook nog huiswerk. Hopelijk komt het allemaal goed. Wel mooi om te weten dat het toch kan met IUI,al 2 zwanger deze ronde......
Hë goed nieuw, Kirby van harte meid! Samen met Twinny op de roze wolk, hopelijk is die nog groot genoeg voor meerdere onder ons.... Minou schreef dat het mooi was om te weten dat het kan met IUI, het geeft wel een positief steuntje in de richting voor ons wachtenden... Voor ons vanavond huiswerk en die vervelende spuit pregnyl. En dan op naar de donderdag...
Hallo allemaal, Jullie kennen mij nog niet maar ik ga vogende week beginnen met de eerste iui behandeling. Ik vind het echt heel spannend, en weet eigenlijk niet wat me allemaal te wachten staat. Kan iemand mij vertellen hoe veel procent kans ik heb dat het de eerste keer gelijk raak is. Kirrie
Hoi Kirry, Spannend hoor de 1e IUI. De kans is jammergenoeg heel klein. 6% vertelde de gynecoloog bij ons. Missschien verschilt dat ook per ziekenhuis. En natuurlijk ook hoeveel eitjes er groeien . Slik je ook Clomid? Veel succes
Hallo meiden, Mag ik ook op de lijst van IUI's? Mijn 3de is net mislukt helaas, morgen de gyno bellen wat nou te doen! Waarschijnlijk een lasp. omdat mijn linkereileider verstopt is, maar ik zie er tegen op en we gaan de operatie pas laten doen na ons trouwen. Veel liefs debje
Hey meiden, Bedankt voor jullie felicitaties! Ik kan het echt nog niet geloven, het is zo onwerkelijk. Twinny, ik krijg zo vroeg een echo allereerst om vast te stellen hoeveel vruchtjes er zijn, want ik had wel drie rijpe eitjes. Maar ook omdat ik goed moet opgevolgd worden ivm miskramen enz. Want de eerste keer dat ik zwanger was, was het van een tweeling, het eerste vruchtje heb ik verloren vroeg in de zwangerschap, mijn dochtertje ben ik verloren aan 23 en een halve week zwangerschap en de tweede keer dat ik zwanger was, is het misgelopen aan 5 weken en een paar dagen. Debje en Kirrie veel succes met de komende pogingen! Mijn gyn vertelde me dat we 25% kans hadden per poging, maar ik denk dat dat idd bij iedereen anders ligt! Minou, Lisette, Aldonza, Jaycey, Trolljenta, hoe gaat het met jullie? Liefs Kirby
Hoi Kirby, lief dat je vraagt hoe het gaat. Vandaag niet zo'n goede dag. Ben behoorlijk chagrijnig (zou dat nu al van de Clomid komen? Heb net 2 tabletten geslikt). ik vind het moeilijk om er in te blijven geloven. Het is al zo vaak mislukt. Maar toch heb ik wel weer zin in deze ronde. Volgede week dinsdag heb ik mijn eerste echo. Dat vind ik altijd spannend, kijken hoeveel eitjes er groeien. Meestal is dat er één (1 keer heb ik twee eitjes gehad). Tja, het is afwachten. Ik denk dat ik wel te horen krijg dat ik een afspraak op de poli moet maken om IVF te bespreken. Maar dat zien we dan wel weer. Ik hoop voor je dat je nu een supermooie zwangerschap hebt, met een goede afloop. Het zou leuk zijn als het een tweeling is, of zou je liever voor een eenling gaan? Maar wat het ook gaat worden, als de baby(s) maar gezond is(zijn). Iedereen verder sterkte met de behandelingen. Liefs, Jaycey
Jaycey, Ik hoop dat het deze ronde voor jou echt raak is en dat je de overstap naar ivf niet moet maken. Voor mij maakt het niet veel uit hoor, eentje is welkom maar twee kindjes zijn al even welkom! Maar we zien wel volgende week hé Ik laat het jullie zeker weten. Ik blijf hier zeker rondhangen om te zien hoe het met jullie allemaal gaat en om jullie te steunen! Liefs Kirby
hoi meiden welkom kirrie en debje. Heel veel succes in de nieuwe ronde..... Kirrie, bij onze zeiden ze dat het de zelfde kans was als bij een natuurlijke bevruchting, maar het hangt natuurlijk ook af van een boel factoren......wacht maar af. De IUI houdt inewendige echo's voor de folikelmeting in en dan de inseminatie die eigenlijk pijnloos is en heel snel voor mekaar. Kirby: spannend hoor de eerste echo, ga duimen dat het allemaal picobello uit gaat zien en er een mooi kindje(s) te voorschijn mag komen in juli volgend jaar..... Minou hoe is het bij jou? Iedereen weer veel succes Twinny
Goh Kirby, Wat een geweldig nieuws! Dat geeft weer even moed in deze lange wachtweek (de laatste). groetjes Femke
Hoi minou, Dankje voor je antwoord. Ik weet niet of ik clomid moet gaan slikken, krijg ik dinsdag te horen. Ik hoop het wel want dan is de kans groter. Als je clomid slikt moet je dan ook nog injecteren, of krijg je dat pas later.? Kirrie
Hoi Twinny, Ik hoop dat het zo is als met een natuurlijke bevruchting, misschien is het dan de eerste keer gelijk raak. Kirrie
Hoi Kirby, Van harte gefeliciteerd, helemaal geweldig geeft toch weer meer hoop dat het via iui gaat lukken. Kirrie
Kirrie, Ik slik Clomid en 36 uur voor de IUI krijg ik de Pregnylspuit,deze haal ik in het ziekenhuis. Twinny en Kirby,....nou hier eigenlijk alles nog hetzelfde. Wanneer begon bij jullie de zwangersshapssymptomen? Ik nog wel pijnlijke boobies...Wanneer hebben jullie getest?Hoeveel dagen na de IUI? En verder iedereen veel succes.
Welkom debje en kirrie. Bij ons vertelden ze dat we 20% kans hadden op bevruchting via de natuurlijke weg en met IUI 30 % kans. Volgens mij bekijken ze dit per persoon en medische gegevens. Debje, bij mij is ook de li-eileider verstopt ( ontdekt bij de kijkoperatie) en ze hebben mij verteld dat dit verder niet kwaad kan, omdat je 4 in-/uitgangen hebt met beide eileiders. Dus in ons geval moeten de andere 2 het zeker doen. Sterker nog het zaad van mijn man heeft geen goede zwemkwaliteit en dit was nog meer een probleem dat die verstopte eileider! Ons is geadviseerd om verzekeringtechnisch wel IUI te proberen, maar dat IVF veel meer kans van slagen heeft. Maar ja nu hebben we dan 6 pogingen(3x IUI en 3x IVF) en anders maar de 3x IVF. Wel hebben wij tussentijds een afspraak in nov. staan of het niet beter is om, om te schakelen naar de IVF. Twinny, ik hoop dat je blijft duimen, met het huiswerk is het wel gelukt Morgen hebben we de inseminatie. Toch ook wel weer spannend. Verder iedereen veel succes en voor de wachtenden ik duim voor jullie Lisette
Bedankt voor het welkom allemaal, Lisette, bedankt voor je uitleg! maandag hebben we een gesprek met de gyno hoe nou verder. Mijn cyclus is super altijd 28 of 30 dagen, super mooi eitje, zaad is goed, alleen het slijm is vijandig en een eileider dan die verstopt/verwijt is. En toch na 2 jaar nog niet zwanger, dat doet heel veel pijn. Maar ja daar snappen de meesten alles van denk ik. Ik zelf heb het idee dat de IUI te laat gedaan worden en het eitje al weg is, ik krijg bijvoorbeeld om maandagavond rond 20.00 uur de pregnyl en dan heb ik donderdag's de IUI rond 12.00 uur hoeveel tijd zit er bij jullie tussen? Heel veel vragen sorry!