iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Lief van je geduld, ik duim ook echt heel hard voor jou.

2. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Geduld,

Tjeetje wat een verhaal. En wat een eigenwijze mensen werken daar bij jou in het zk.
    Zit er bij jou ook echt niks logisch in?. Ik weet bijv. dat mijn eisprong altijd op dag 17 is en het zk twijfelde daar bij mij ook geen minuut aan. De grote van mijn ei, was beide keren anders. Eerste poging 24 mm en bij de tweede groeide ie naar dag 16 niet meer en hij is gesprongen bij 18 mm. Ik dacht nog, oo hij is wel heel klein, maar zie het resultaat!

Sterkte ermee!

Meiden op het wachtbankje: ZITTEN BLIJVEN!

liefs, Aurelie

3. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Aurelie die banner staat je zoooooooo goed! :p :)

De logica is hier ver te zoeken. Ik blijf maar volhouden dat ze springen bij 16 maar volgens de artsen is dat te vroeg. Gevolg is dat de inseminatie nu al 2 keer te laat heeft plaatsgevonden. Ben er nu dus op aan het hameren dat de pregnyl vroeger gespoten moet worden en dat de tijd tussen het spuiten en de inseminatie kort moet zijn. Zo frusi af en toe. Want wie is hier nu eigenlijk de arts? De 1e keer was mijn ei al niet meer te zien dus die is helemaal niet doorgegaan. Gelukkig telt die niet. Maar ik geef de moed niet op!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hallo allemaal,

ik laat ook weer even van me horen...

Aureli gefeliciteerd :D :D ! Geniet ervan

Geduld, wat vervelend dat ze niet naar je luisteren. Ik hoop dat je nog tot de arts door kan dringen, want anders heb je steeds het idee kansen weg te gooien! :(

Ik heb de laatste dagen steeds wat steken onder in mijn buik, kan dit met de IUI te maken hebben. Het doet geen pijn hoor, maar gewoon een stekend gevoel?! Dit is de eerste keer, dus heb nog totaal geen ervaring :) Ondertussen probeer ik niet teveel te denken aan of het gelukt is, maar dat gaat me zeer moeilijk af haha, denk de hele tijd aan volgend weekend en dat ik dan of ongesteld wordt of juist niet. Blijft je cyclus eigenlijk wel net als voor de IUI, of verschilt dat in dagen. Ben op dag 14 geinsemineerd (zeer wrs tijdens eisprong, maar zonder pregnyl), dus verwacht net als anders dat ik volgende week zondag of maandag de :evil: :evil: op bezoek krijg. Wanneer kan ik dan testen? Is dat inderdaad pas na 3 weken of doen jullie het eerder?

Sorry voor al die vragen, maar volgens mij hebben jullie veel meer ervaring als ik ;)

Liefs Daffie

5. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Daffie,

De IUI heeft bij mij geen invloed gehad op mijn cyclus, beide keren niet. Ik had vantevoren altijd al bijgehouden na hoeveel dagen ik na mijn eisprong ongesteld werd. Dit was altijd 12 dagen en dat is zo gebleven. Je hoeft dus ook niet tot 3 weken na je inseminatie te wachten totdat je mag testen. In mijn informatiefolders van zk stond dat ik na 16 dagen mocht testen. Ik mijn geval was ik toen al bijna 4 dagen overtijd.

Succes

liefs, Aurelie

6. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Halloooo allemaal!Ben net weer terug van 2 weken zonnig en warm Mallorca en ondanks dat ik er met mn gedachten niet echt naartoe leefde was het HEERLIJK!Ik wist niet dat het zo lekker kon zijn om ff een maandje geen dagen te tellen,geen echo's en follikel-metingen enz.
    Hubbie en ik zijn ook weer helemaal in luvvvv :)
    We zijn dus weer helemaal opgeladen!Morgen heb ik een echo en dan start ik gelijk met decapeptyl voor de start van IVF,maar ik blij het hier ook in de gaten houden hoor,ondanks dat het het IUI-onderwerp is ;)

Allereerst Aurelie,echt super geweldig nieuws voor jullie!Van harte gefeliciteerd meis!

Voor de rest.....enorm klote dat jullie je moeten opladen voor een nieuwe ronde... :(
    Ga nu ff op mn gemakkie teruglezen.

Heel veel liefs van een héél aso-bruine patricia :p

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey aso bruine! leuk je weer te horen! Je berichtje springt van mijn beeldscherm af. Deze vakantie was dus een hele goede zet!
    Meis, ik wens je veel succes bij je eerste ivf!

@daffie. spannend! mijn cyclus was de eerste keer met de hormonen vrij kort, had een Lutheale fase van maar 13 dagen, dat was voor mij erg kort. Daarna weer normaal. 15/16 dagen.
    Vorige keer ineens 17 dagen.

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Thanx Aureli

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

en Natasja ;)

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D spannend allemaal he?

11. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    He aso bruine patries 8)
    Wauw wat een positieve energie! Echt super! Jullie zijn er helemaal klaar voor he? Helemaal gaaf. Heel veel suc6 met alles. Meid wat spannend allemaal.

Ik hou na de IUI 15-18 dagen aan na de inseminatie. Maar door de bolletjes ben ik geen goede graadmeter.

Vandaag wederom een FM. Wat zal deze regenachtige dag mij brengen?

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Geduld, hopelijk ben ik nog op tijd, succes vanmiddag!

13. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    Hallo dames
    - Geduld; succes!
    - Patricia34; fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie! Kun je er vol nieuwe energie weer tegenaan! Succes!
    - Natasja; succes morgen met je IUI. Dit gaat hem worden! Ik voel het! ;)

Vanmorgen HSG gehad. Viel reuze mee en alles is goed! Nu op naar de 5e IUI. Waarschijnlijk dit weekend alweer. Woensdag eerst een echo. Ben benieuwd!

Een knuffel voor iedereen en veel succes!
    liefs

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Geduld, weet je al wat meer?

Natas, succes morgen...ik duim voor je (en natuurlijk voor alle anderen)

Liefs Daffie

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @geduld enenenenenen?

@Hippel. gelukkig viel het mee. Op naar de 5de en laatste ;) IUI.

Yep morgen weer aan de beurt, maak me nu al weer zenuwachtig voor het zaad :oops:

16. Niet meer actief

Hallo,

Vandaag naar het zk geweest links een mooie follikel te zien van 18 mm, de gyn. zal wel een beetje vocht in de baarmoeder (zou toch niet gesproken zijn, wat kan het wel zijn)? Volgens haar ziet hij er mooi uit en is hij mooi rond, en is nog niet gesprongen, vanavond de Pregnyl om 22:00 uur en woensdag tussen 09:00 - 09:30 de IUI. Spannend!

Hij zou toch niet gesprongen zijn vandaag of wel, maak ik me teveel zorgen?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe ik ben net zo hoor. nee ik denk het niet!

Succes hoor!

18. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    hoi meiden

Nog niets te melden. Doorgaan met spuiten. Het is erg rustig, groeit bijna niet. Die ene is niet meer terug gekomen. Hahaha zou wel mooi zijn geweest als het zo zou werken.

Hippel lekker joh dat het meeviel. Op naar de IUI!

Swissa suc6 met de pregnyl spuit.

Natas heel veel suc6 morgen! Zet die eieren maar klaar voor morgen!

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Swissa en Natasja... succes! Hopelijk is het zaad goed en is er een goeie kans!

Groetjes,
    Josien

20. Niet meer actief

Heel vreemd hoor, verloor voor het spuiten van Pregnyl een beetje bruin in mijn slipje zeg maar. Erg vreemd :-k

Wat moet ik hier nu weer van denken ](*,)

Deel Deze Pagina