iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He swissa, wat kan je lichaam toch vreemde dingen doen he :(
    Ik weet ook echt niet wat je daarvan moet denken hoor. Op welke dag van je cyclus zit je nu?

liefs Daffie

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zit weer op de bank!
    Dit keer helemaal geweldig! 16,2 miljoen zaadjes! niet te geloven!
    we zijn echt mega blij!

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik ben ook blij voor je meid! Geweldig!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je wel!
    je had mijn man zijn kop moeten zien! onbetaalbaar! :D
    De gyn was ook zo positief dus we zijn erg blij!

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Haha, daar was jouw man vast niet blij mee als ik zijn hoofd erbij had gezien! Maar mannen kunnen inderdaad dan wel heel lief zijn, het is voor hem ook niet altijd makkelijk toch...

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D ja voor hem is het heel spannend ook!
    Ik heb ook al 10 keer gezegt dat hij "The Man" is hahahahahah

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    En dat is ie!

8. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Natasja, poeh hey, dat zijn er vééééél, hihi!

Nu maar afwachten he, heel veel succes !

9. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hey Natas,

Keigoed zeg! En fijn dat het dat kan dat het zaad zo sterk kan verbeteren! Weet er alles van ;)

Succes en vasthouden die eitjes deze keer!

liefs, Aurelie

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Wowwww natas,goed nieuws!
    En nu flink bevruchten die hap! ;)

*duim*duim*

11. Niet meer actief

Ik zit nu op dag 13, en op dag 12 had ik een klein beetje bruin het is nu weer weg vaag hoor.

12. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Jeetje Natas, dat is veel zeg, en dat te bedenken dat wij al mega blij waren met 1.3 miljoen hahaha kom jij aan met 16.2 miljoen hahahaha, goed hoor!!

Swissa het beetje bruinverlies was dat op de dag van je FM? Dan kan het een beetje oud bloed zijn wat meekomt met de echo, gebeurt wel eens! Niet teveel over nadenken, vanavond pregnyl is goed ik met 18 mm.

Mijn duimen draaien weer voor iedereen maar ook voor mezelf hihih

liefs debje

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @debje zo was ik ook blij met 4,2 en 5,6 na onze eerste uitslag van 600.000 ;)

@swissa, misschien een beetje afscheiding na de echo? die arts was bij mij zo aan het wroeten van de week, verbaasde me eigenlijk dat ik geen bloed had hahahah

14. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Wij dus ook natas, iedereen keer 0.6 of 0.7 of 0.9 en nou ineens meer terwijl het nou nog geen 2 dagen waren, zo gek!

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    gek he?
    wij snappen er ook geen sikkepit van. (we hadden idd ook minder onthouding)
    Mijn man blijft trouw zijn vitaminen innemen, het schaad zeker niet, het lijkt wel of het baat! :D

Wat ik trouwens gek vind is dat het voor het opwerken 10,6 was en erna 16,2 ik snap niet hoe ze dat doen?

16. Niet meer actief

Niet meteen na de FM, maar wel een aantal uren later :S
    Ik heb nog een vraagje aan jullie. Morgen heb ik tussen 09:00-09:30 mijn IUI en vandaag had ik een pos. ovulatietest is dat normaal?

Ben namelijk erg bang dat mijn eitje weg is:S

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He meiden,
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Vandaag niet zo'n goed nieuws gehad van de gynaecoloog. Blijkbaar waren er na opwerking van het zaad maar 0,4 miljoen bruikbare zaadcellen, dus das zwaar onder de maat :cry: :cry: . Nu willen ze het komende maand nog 1 keer proberen en als dan na opwerking blijkt dat het er weer zo weinig zijn, dan kunnen we niet meer door met de IUI, omdat dat dan niet rendabel is zeg maar!
    Dan kunnen we heel misschien IVF proberen, maar daar moet je ook een bepaalde zaadhoeveelheid en kwaliteit voor hebben, dus het zit er ook nog in dat ICSI de enige oplossing is. Dit is tenminste wat de gynaecoloog me verteld heeft.
    Ik kreeg echt een klap met de hamer en heb flink zitten janken met mijn hubbie. Hij heeft nu nog meer het gevoel te falen en dat vindt ik zo ontzettend rot voor hem. Ik kan duizend keer zeggen dat hij er niets aan kan doen, maar hij voelt het natuurlijk zo.

Ik weet niet goed wat ik met mijn gevoelens moet en zet ze dus maar op het forum. Ik voel me echt K....en zie onze kinderwens steeds verderop belanden.
    Weet iemand misschien of er een manier is om de kwaliteit van het zaad op te veizelen. Mijn hubbie drinkt en rookt niet, eet redelijk gezond, maar wat kunnen we nu verder nog doen?

Daffie

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Hè Daffie, wat een rotnieuws. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.
    Ik heb gehoord dat extra vitamines (vooral vit. C), zink, foliumzuur (jaja ook voor mannen) kan helpen om beter zaad te krijgen. Maar geen garantie gegarandeerd. Strak zittend ondergoed vermijden is ook beter, net als ander warmte (laptop, veel zitten/autorijden bijv) vermijden.

Heb jullie ook een "proef"-opwerking gehad tijdens de onderzoek? Zo ja, wat kwam er toen uit als ik vragen mag.
    Wens je veel sterkte en hopelijk volgende maand een betere uitslag.

Natasja, jij hebt goed nieuws hoor! Hartstikke fijn. nu twee spannende wachtweken.

Swissa, ik kan jeniet helpen aan een antwoord. Ik wacht nog steeds op m'n 1e IUI. Succes morgen in ieder geval!

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik had begrepen dat je de eisprong 24 uur tot 48 uur na een positieve ovulatietest plaats vindt.

Ik denk dus dat de IUI ruim op tijd is... weet niet of pregnyl eventueel invloed heeft op de ovulatietesten...

20. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @swissa, je ovu test is 24 tot 48 uur voor je ei positief, klopt dus als hij voor morgen gepland is met de pregnyl :D

@Daffie :( he gatver nee he? Maar houdt hoop! wij hebben ook een keer 600.000 gehad en vandaag 16,2 miljoen! het kan echt! Mijn man slikt c 1000 mg en zink/selenium. (de vit c1000 al een paar maanden, de zink sinds kort) je ziet dat onze aantallen alleen maar gestegen zijn.

Share This Page