iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Heb vanmiddag weer recept bij apotheek ingeleverd voor nog 2 spuiten. Hupsakee weer 850 euro. Nou ja krijg het wel weer terug. Maar baal ervan. Hahaha baal eigenlijk even overal van. Morgen wel weer over.

Weet niet of ik na deze ronde er nog mee doorga op deze manier. Ik wil het met de arts over ICSI gaan hebben de volgende keer. Weet daar helemaal niets vanaf want als ik dan ook gonal moet spuiten dan weet ik niet of dat zin heeft.

Volgende week oplevering van ons huis en heb nog steeds geen bad... :rolleyes:

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je mag lekker balen! Tis allemaal niet niks, potverdikke!
    :(

Kan me voorstellen dat je niet weet hoe verder.
    Is puregon niks voor je?

3. Niet meer actief

Ik heb echt heeeel erg veel pijn in mijn borsten, de tepels doen zeer mijn hele borst doet zeer, een hele nare pijn. Deze had ik voor de Pregnyl al maar nu word het steeds erger hihi. Vind het niet eens zo erg, normaal heb ik deze pijn (in lichte mate) 3 dagen voor mijn NOD.

Semen was echt super, de gyn zei ik geef jullie nog net geen 10 als cijfer, het waren er geloof ik 100 miljoen! Maar over het zaad heb ik me nooit druk gemaakt!

@Geduld, ik hoop echt op het beste voor je. Houdt ons op de hoogte, knuffel van mij.

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    VOlgens mij kun je bij ICSI ook iets anders spuiten als je op GOnal niet goed reageert, of dan passen ze de doseringen aan maar ik weet het niet zeker, je hebt wel gelijk geduld ik zou ook ICSI voorstellen!

Ons huis wordt over 2 weken opgeleverd, wij hebben nog niets in de badkamer staan!

En Natas, jouw huis al verkocht?

5. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Meiden,

Wat een hoop slecht nieuws zeg! :cry:

Daffie: hoop niet opgegeven. Ons zaad schommelde ook tussen de 4 en 8 mln, maar bij de laatste IUI was het 52 mln! Alles is mogelijk!

Geduld: wat oneerlijk zeg dat het deze maand weer niet gaat lukken. Ik snap dat je gefrustreerd bent. Ik zou dat ook zijn. Sterkte en ik duim voor je dat het volgende maand jouw maand mag zijn.

Hippel: Balen zeg en nu net als je de HSG achter de rug hebt. Maar even rust voor je lichaam kan ook geen kwaad. En als je straks zwanger bent dan ben je al dat wachten zo vergeten. ;)

Swissa: fijn dat IUI zo meegevallen is en wat een aantallen zeg! Die pijnlijke borsten zeggen in principe niet heel veel, het kan een reactie op de pregnyl spuit zijn, maar ik had dat de 2de IUI ook en kijk naar het resultaat! :D

Luisa: succes met het volgende traject, maar het is wel gezellig als je hier af en toe nog komt buurten.

En ja, ik mag hier eigenlijk ook niet meer zo vaak komen, maar ik leef gewoon nog steeds erg met jullie mee.

liefs, Aurelie

6. Niet meer actief

nou meiden!
    De uitslag van de HSG die 4 weken geleden heeft plaatsgevonden is oke!
    Twee weken geleden belde ze me op en omdat ze wel wat apartigheid ontdekte moest ze de foto's nog eens nader bespreken of er meerdere baarmoeder onderzoeken nodig waren.
    Vandaag kreeg ik het belletje dat ik een naar achteren gekantelde baarmoeder heb en me nergens zorgen over hoef te maken! Dat komt vaker voor.

En:
    Dit wordt onze laatste cyclus dat we het zelf proberen!
    Vanaf dan gaan we starten met iui.
    Ben erg blij dat we niet nog langer moeten wachten.

Eindelijk duidelijkheid!

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is mooi nieuws Lies!

8. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    Hallo!
    er is een wonder geschiedt! Woensdag had ik geen ei, alleen een cyste van 3 cm! en gister (vrijdag) ineens een superei van 22 bij 25 mm! :confused:
    Woensdag had de gync het over een pauze en de pil ivm die cyste en vandaag was de cyste weg en was er een ei!? Echt bizar. We zijn zo blij en opgelucht! :) Gisteravond pregnyl en zondag al de 5e IUI!
    Succes allemaal!
    liefs

9. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wauw! Ongelovelijk! Heel veel geluk gewenst!

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @hippel, wat geweldig! Super! ben helemaal blij voor je! :D

11. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Hippel wat een geluk dat de cyste weg is! Veel succes morgen!

Hier is IUI 6 weer echt begonnen. Afgelopen vrijdag de eerste fm. rechts 10 mm en links 12 mm. Maandag terug en dan weer eens zien. IUI dus ergens na woensdag.

Verder hebben we een boekje met daarin de uitleg van IVF meegekregen. "Om maar vast eens door te lezen" Weet nog niet wat ik daarvan vind. Voelt erg dubbel allemaal. Alles voor een kind, maar dan is het einde wel in zicht...

Eerst deze 6e IUI maar eens afronden. Heb er niet veel vertrouwen in, maar toch een kans is een kans.

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes meid!

13. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi meiden

Erg druk aan deze kant van de laptop. Ik volg jullie wel. Lees braaf alle berichten die jullie plaatsen maar kom er niet toe om te reageren.

Nog volop aan het spuiten. Wederom hoofdpijn van de hormoontjes.

Heel veel suc6 iedereen.

Oh en Aurelie Je mag hier altijd komen. Juist heerlijk om je banner te zien en te weten dat het toch kan!

14. Niet meer actief

Hallo,

De pijn aan de zijkanten van mijn borsten is af en toe niet normaal, dat geldt ook voor mijn tepels die voelen heel gevoelig en branderig aan. Komt dit door de pregnyl?
    Aanstaande woensdag is het een week, ik hoop dat het raak. Vandaag weer voor het eerst dikke witte afscheiding gehad, gisteren was het een beetje bruin innesteling?

Ik zit nu 6 dagen na mijn eisprong... is nog te vroeg denk ik.
    We wachten het af!

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Idd, geduld hebben. Ik heb ook erge pijnlijke borsten.
    Normaal heb ik dit pas vanaf een dag of 9 na mijn ei (dit soort pijn) maar nu al vanaf de dag na mijn eisprong.
    Tis zo moeilijk er wat van te zeggen 6 dagen na de inseminatie.
    Je zit nu toch 5 dagen na je eisprong? je had de dag na mij IUI toch? ik zit nu op dag 6 na eisprong.

16. Niet meer actief

Ik heb de IUI dag meegeteld.. foutje!
    5 dagen inderdaad, je houdt het goed bij Natasja. We lopen tegelijk (bijna). Als we nou ook eens zwanger werden hihi.

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihih omdat ik onthouden had dat je de dag na mij IUI had.
    Nou he? ik hoop het wel! ben het wachten zo beu!

18. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden...

Nou, het is dag 1 van de nieuwe cyclus. De cyclus waarin we mogen beginnen met IUI...! Ik moet volgende week woensdag naar het ziekenhuis voor een echo en overmorgen beginnen met 2 tabletjes Clomid 50mg per dag en dat 5 dagen lang. Is dat de dosis die jullie ook nemen? Ik ben benieuwd of ik last krijg van bijwerkingen. Wel spannend zo de eerste keer...

Het is voor het eerst dat ik uitkeek naar de duiveltjes... Ik hoop echt dat het nu een keertje gaat lukken!

Ik ben blij dat ik hier nu weer eens wat betere berichten lees... Meiden, kop op... dit is onze ronde!

Groetjes,
    Josien

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whaaa spannend josien!
    Ik slikte maar 50 mg en geen 100. (vind dat best veel om mee te beginnen eerlijk gezegt :oops: )

Whoehoeee ik duim voor je!

@geduld hoe is het?

20. Niet meer actief

@Natasja heb jij dat ook dat je borsten superpijnlijk zijn, en even later weer niet en dan weer? Dus echt met vlagen?

Share This Page