yep, vooral als ik loop of sta doet het erg zeer. Wat ik normaal ook heb alleen dan een dag of 5 voor ik ongesteld word. Nu starte het gelijk de dag na mijn ovulatie. Had van de pregnyl wel al zere tepels. Ben dus bang dat het hier niet is gelukt. Ik weet dat je er nu nog niks van zeggen maar kan er niks aan doen.
Hè bah nu maak je me aan het twijfelen... ik dacht op de eerste afspraak dat de gyn had gezegd één pilletje per dag... maar op het recept stond twee per dag. Maar ja... ze heeft het recept zelf uitgeschreven. Nog meer meiden die kunnen vertellen wat hun dosis is? Anders toch morgen nog maar even bellen... stom hè... ze zullen daar wel gek van me worden met mijn gebel. Groetjes, Josien
Natasja, de moed nu nog niet laten hangen he... ik hoop dat die zaadjes hun werk hebben gedaan maar dan moet je zelf ook positief blijven he!
@josien, ik zou zeker even bellen. Als je als vrouw zijnde gewoon een eisprong hebt, dan is 50 bij iui wel normaal zeg maar. @marisha. ik doe mijn best! hihihi deze ronde eeeeeeeeerg ongeduldig!
hoi meiden hihi natas Ben je net elke rond erg ongeduldig? Wachten is ook zo moeilijk en duurt ook zoooo lang. Daar word je ongeduldig van! Moed houden meisje! Ik duim gewoon door en door en door en door en en en... Swissa ook voor jou natuurlijk! Hoop dat de tijd lekker snel gaat. Josien ik slikte ook 100 mg clomid (alleen in 1 tabletje). Je krijgt voor 5 dagen dus kan je volgens mij je dosis uitrekenen. Toch? Maar gewoon bellen als je het niet zeker weet. Vinden ze echt niet vervelend hoor. En bijwerkingen... oe die waren er plenty. Arm mannetje, allemaal zijn schuld hahaha. Vandaag weer FM gehad. Het wil niet erg deze keer. Vrijdag terug. Gyn begon over IVF. Moeten er over na gaan denken. Eerst volgende cyclus mijn FSH laten meten. Ik weet het nog niet. Ga er eens heeeeeeel hard over nadenken. Meiden op de bank Suc6! Dikke knuff
pfff balen dat er niet veel gebeurd zeg.. Succes met je beslissing.. Ja ben wel elke keer ongeduldig maar nu... ik kan aan niks anders denken zeg maar!
Hoi Meiden, Ik ben lekker een weekendje ertussenuit geweest met mijn hubbie. We hadden het weer mee en hebben dus genoten. Ik heb mijn mannetje aan de multitabletten gezet, want wie niet waagt wie niet wint. Van jullie krijg ik hoop als ik lees dat er meerdere waren met zo weini kwaliteit in het zaad! Helaas zaterdag ongesteld gworden, maar had het ook wel verwacht. Op naar de volgende ronde dus. Heb vanmorgen naar de poli gebeld en mag dinsdag komen voor een follikelmeting. Ga dan ook meteen maar eens het een en ander vragen omtrent de IVF/ICSI en wat ze nu met ons van plan zijn. Krijgen jullie allemaal meteen tijdens de IUI te horen hoeveel zaadjes er goed genoeg waren, want ik moest deze eerste keer dus een week wachten en dat vond ik wel vreemd, want volgens mij moeten ze dat al weten voor ze het zaad bij mij inbrengen?! Ik ga zo werken, dus tot laterz, Liefs Daffie
Natas, de moed niet opgeven hoor meis. Met al die hormonen in je lichaam kan het vast nog alle kanten op. Liefs, daan
Balen dat je ongi bent geworden Ja wij krijgen de uitslag bij de IUI. Soms moeten we er wel naar vragen hoor, maar de uitslag word door de assistent op tafel gelegd als zij het spuitje gaat klaar maken.
Hallo, Vandaag een beetje bruinverlies gespot in mijn slipje? Is dit het begin van mijn ongi of kan het een innestelingsbloeding zijn? Zit op dag 20 dus het zou miss best een innestelingsbloeding kunnen zijn of niet?
Ja dat zou best kunnen. Maar het kan ook gewoon spotting zijn. Sorry , ik wilde dat ik zo kon vertellen of we zwanger zijn of niet.
'Spotting' bedoel je het begin van een menstruatie? Mijn borsten zijn minder pijnlijk geworden, de ene wel en de andere niet :S Ik kan niks anders doen dan afwachten. Maar bruinverlies 9 dagen van te voren vind ik wel veel, normaal heb ik het een dag of 5 van te voren maar je weet maar nooit........ Begin het echt spuugzat te worden, maar blijf hopen ook voor jou Natasja en de rest natuurlijk
Nee spotting kan ook gewoon bruinverlies zijn tijdens je cyclus. Ja 9 dagen zou wel erg vroeg zijn! Mijn hoogste aantal dagen bruinverlies voor menstruatie was helaas wel 9 dagen. Begon op dag 7 na mijn ei al en ik werd op dag 16 ongesteld.
Ik heb het opgezocht in mijn agenda, hoogste aantal dagen waren bij mij 7 dagen! Ik vraag me af of dat wel goed kan zijn hoor 'een week voor je NOD bruinverlies'...... :x Ik hoop op 'spotting'.. of een eventuele innesteling...
Hoi meiden, Ben ik weer... toch maar even gebeld met de gyn en ik moet inderdaad toch gewoon 100mg gaan slikken. Morgen gaan we beginnen. Ben benieuwd... Ik hoop maar dat ik er niet te veel bijwerkingen van krijgen. Ik slik normaal gesproken nooit medicijnen dus het is voor mij wel even een omschakeling. Het begint nu ook wel te kriebelen hoor... vind het superspannend... @Swissa, ik hoop met je mee op een goed voorteken... Groetjes, Josien
Ja, ik vind het ook veel. Maar ik heb vandaag nog gebeld. De assistente dacht ook dat het veel was, maar de dokter zei dat het toch echt 100mg moest zijn. Ben benieuwd... Als ik maar niet ineens 6 eitjes krijg ofzo
Ohh sorry ik had ook moeten lezen, ik zie inderdaad staan dat je gebeld hebt hierover. Nou als ze zeggen dat het moet dan is het toch geen probleem..... Wanneer heb je je FM als ik vragen mag? Hahahah 6 eitjes hihi, komt vast wel goed Wel spannend of niet?
@Josien, nou de dokter zal het wel weten neem ik aan. Ik hoop idd dat er geen overstimulatie gaat plaats vinden. Met 50 mg had ik er 2 altijd volgroeid en meerdere die meegroeide. @Swissa, duimen dat het innesteling is!