iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ik ben vandaag officieel gestopt met de spuiten. Poging mislukt. Wachten op de duiveltjes en dan FSH meten en wachten wat er uit het maatschap overleg komt. IVF of niet... Ben niet eens verdrietig. Ergens zag ik het wel aankomen. Hopen dat IVF door kan gaan. Heb er alleen een hard hoofd in. Ester is bij jou je FSH gemeten?

Verder toch nog een dansje :whistle: gedaan vandaag want het huis is verkocht! Voor een super goede prijs!

Fijn weekend ladies. Ik ga weer klussen en shoppen dit weekend :) Ons nieuwe huis is zo super gaaf. We zijn er zo blij mee.

2. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    Hallo allemaal
    - Stienke; balen dat de duivels er zijn!

- Natasja; wordt weer spannend! Ik duim nog steeds hoor!

- geduld; hopelijk heb je gauw goed nieuw en kun je beginnen met IVF. Duim voor je!

- Pat; welkom hier en succes!

Zit zelf ook op het wachtbankje. Van de week wat bruinverlies gehad. We zijn druk bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. Over 7 weken gaan we trouwen!

Succes allemaal en ik duim voor jullie!
    Liefs

3. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Geduld en Stienke... wat verschrikkelijk balen zeg... Cyberhugggg.... Positief blijven denken...

@Natasja: ik ben jaloers op je... pfff... ik heb net vakantie gehad maar ik ben nu alweer toe aan de volgende...

Hier gaat ie redelijk goed... geen last of bijwerkingen tot nu toe van de hormonstertjes. De 6e pil heb ik zojuist ingenomen. Ben blij dat het tot op heden goed gaat. Ik kijk uit naar de FM aanstaande woensdag. Ben benieuwd of ze al iets kunnen zien...

Eigenlijk nog mensen op de wachtbank?

Groetjes,
    Josien

4. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hippel en Natas op de wachtbank? Hoe ver zitten jullie in je cyclus? Hopen op goed bericht!

Groetjes,
    Josien

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @geduld, hmm balen, dat is shit nieuws!
    wel mooi dat jullie huis verkocht is!

@josien gaat het goed met de pillen?

@hippel, ooow ik schuif even op, komt gezellig naast me zitten!
    Ik duim!

6. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    Josien; ik zit nu 5 dagen na de IUI, dus nog zeker een week tot mijn NOD.
    Hoe gaat het bij jou?

Natasja; lekker vakantie! Jaloers! Moet nog 6 weken werken....

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou meiden, hier gaat het goed met de pillen... Nog nergens last van... Zou het wel werken? Hahaha... zal wel, maar ik merk er nu in ieder geval niets van. Gelukje denk ik maar...

Groetjes,
    Josien

8. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Leef zo met jullie mee! Spannend allemaal.

Heb donderdag voor het laatst gespoten en pil ingenomen en vandaag beetje licht bloedverlies en enorme ongikrampen. Volgens de gyn zou het nog 2 weken duren voor ik ongi zou worden. Lijf denkt daar volgens mij toch anders over zo te voelen. Oftewel ik begrijp het wederom niet meer.

9. Niet meer actief

Hallo,

Al meer dan een week pijnlijke borsten nu weer wat minder, af en toe krampen in mijn buik met name linksonderin. :eek:

Gisteren een beetje geelverlies, ben nu bang dat dat gaat omzetten in bruinverlies, dat is namelijk altijd het geval bij mij. :(

Het klinkt raar maar heb het gevoel dat deze ronde niet gelukt is. (geen idee waarom). :x

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( hou nog even vol Swissa!
    Bij mij loopt het precies hetzelfde, ontmoedigend he?
    Ook mijn zere borsten nemen af (al kwam het van de week weer in alle hevigheid terug) maar heb af en toe ongipijntjes.
    Had een paar dagen geleden ook geel, maar is nog niet overgegaan in bruin.

Kop op, we duimen nog volop!

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,210
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Natasja ik blijf duimen voor je. Ongie pijn kan ook iets heel anders betekenen toch het schijnt erg op elkaar te lijken. Ik ga morgen op vakantie en kan dus pas over kleine 2 wkn kijken hoe het is afgelopen bij jou, maar ja dat is niet anders.

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lekker genieten meis van je vakantie!

13. Niet meer actief

Ik heb enkel op dag 20 of 21 bruin gespot, dat valt gelukkig nog mee :D

Vandaag had ik voor het eerst ongi-krampen, als dat bruinverlies maar weg blijft vind ik het best hahahah.

Ik blijf hopen no matter what, ook voor jou Natasja en natuurlijk voor de rest!

14. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Hallo meiden,

Fijne zondag, ik denk dat jullie voor ons kunnen stoppen met duimen ook IUI nummer 6 is mislukt en nou ................ ik weet het niet!

Liefs debje

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( nee he debje.. wat verdrietig..
    Heb jullie wel al gedacht over de volgende stap?
    Dikke knuff
    Natasja

16. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    natas en swissa duim voor jullie! en duim en duim duim duim duim duim duim Ook voor je bezichtiging natas!

Gister gezelschap gekregen. Kwamen stel :evil: :evil: :evil: langs. Kan volgens de regeltjes helemaal niet. Gek lijf. Morgen maar gelijk weer bellen voor een 3e dag echo. Hahaha de gyn zei dat het nog 2 weken zou duren, die zal ook wel raar opkijken. Daar heb je haar weer!

17. Niet meer actief

Dank je wel geduld, ik duim ook voor jou. Hier nog geen bruinverlies gespot enkel op dag 21.....
    Maar wel heb ik af en toe als ik me inspan ongikrampen :evil:

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Natas, Hippel, Geduld, Josien lief dat jullie meeleven!

Natas hoe is het nu? En voor de rest van de meiden, is het nog wel vol te houden? Ik blijf kaarsjes branden voor jullie, ook al hoor ik niet echt meer thuis bij deze topic....

liefs Ester

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Swissa, nog geen bruin?

Hier ook niet. Zit inmiddels op 13 dpo. Vorige maand begon het op dag 14, dus het kan nog komen.
    Overdag verdwijnt de pijn in mijn borsten en s avonds lijkt dat weer heftig terug te komen.
    Heb af en toe een krampje in mijn buik. Dat maakt me denken dat ik ongesteld gaat worden.

Nou mijn eerste echte vakantie dag begint goed, stormen buiten! regen, onweer. Brandweer hoor ik af en aan rijden! Lang leve de zomervakantie! :D

20. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hier in het noorden volop zon!

Share This Page