Hallo allemaal, Natasja, super zeg, van harte gefeliciteerd. Wij hebben vandaag onze 4e IUI gehad. Dit was ook tevens de laatste want het zaad van mijn man was erg slecht, 650.000. Het kon ook eigenlijk niet goed zijn omdat we gisterenmorgen nog gemeenschap hebben gehad. Toen wisten we nog niet dat vandaag de IUI plaats ging vinden, ik had namelijk gistermiddag een positieve ovulatietest, dus misschien een geluk bij een ongeluk. Ze hebben voor de IUI nog een echo gedaan, mijn eitje was gesprongen! Ik moet nu wachten op mijn menstruatie en dan een afspraak maken voor een intake gespek voor ICSI. Groetjes Angele
angel1978: heb jij IUI in je eigen cyclus? Ik krijg altijd 1,5 dag van te voren een spuit, waardoor de eisprong getimed wordt.
Angelbaby, ik heb gisteravond de pregnyl spuit laten zetten en vandaag vond de IUI plaats. Maar ik moet temperaturen en ovulatietesten gebruiken. Ieder ziekenhuis heeft andere methodes, wij zijn nu in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven onder behandelijn. Groetjes Angele
Waarom zou je het niet durven zeggen! Wees blij want dan ben ik zeer zeker voor je meis. Geniet ervan zou ik zeggen....
Bij mij nog steeds geen teken van de te bekennen... Maandag en dinsdag stiekem getest, helaas allebei negatief... Durf nu niet meer te testen... mijn temperatuur is nog steeds hoog. Ik word gek van mezelf, van die onzekerheid, morgenvroeg toch maar weer een testje doen, mits temperatuur hoog is natuurlijk! Pfff... ik vind het toch wel erg spannend en durf niet te hopen op dit wonder!
Meiden, even een vraagje: mijn zus gaat morgen mijn Pregnyl spuit zetten. Nu zitten er twee naalden bij: een wat dikkere en een dunne. Hoe moet zij die nu gebruiken? En waar wordt er bij jullie geprikt (arm, been, buik?!?). Dan kan ik dat aan mijn zus doorgeven... Groetjes, Josien
* Swissa; balen meid! *Josien; welke naald je moet gebruiken weet ik niet, maar ik word altijd in mijn been geprikt. Succes! * Roca81; spannend! Duim voor je! Andere dames+ ik duim ook voor jullie! Dat we allemaal maar snel Natasja mogen volgen! Hier is het helaas ook weer game over... . 5e IUI ook niet gelukt...... liefs
Natasja wat zie ik nu EEN ZWANGERSCHAPSBANNER : Echt Supergefeliciteerd meid Het is je zo gegund, eindelijk is het dan zover....geniet er maar lekker van Liefs pat
De dikke naald is om de 2 ampullen met elkaar te vermengen. De smalle naald is om de spuit mee te zetten. Ik krijg hem altijd in mijn buik, ongeveer ter hoogte van mijn navel (links of rechts ervan dan natuurlijk)
hippel, dat meen je niet, alweer de ... Echt balen, sterkte! Ik word nog steeds gek van onzekerheid, vandaag 3 dagen overtijd. Vanmorgen met een kloppend hart getemperatuurd. Gisteren avond voelde ik wat steekjes in mijn onderbuik. Tot mijn grote verbazing mijn temperatuur vanmorgen weer hoog. Toen heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar helaas, ook deze weer negatief... Weet echt niet wat ik ervan moet denken, het wachten is in al die maanden nog nooit zo spannend geweest! Groetjes Roca
Hallo allemaal, Eerste IUI helaas mislukt...... Gisteren een week na mijn IUI ongesteld geworden. We gaan weer met volle moed door naar poging 2. Vrijdag voor de uitgangsecho. Weet iemand of ik daar mijn receptje kan krijgen voor Menopur en Pregnyl?
Hippel nee.......balen meis! dikke knuffel! Swissa,een week na je IUI is snel zeg!Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Roca,spannend,ik duim hard voor je! Natas,al wat kunnen wennen aan het idee?
en week is inderdaad erg snel... 10 tot 16 dagen is normaal. Heb je vaker zo kort na je eisprong al je ongi?
Uhh ik bedoel 2 weken hahaha... foutje! Het was gisteren 2 weken dat ik mijn IUI heb gehad (4/7) en gisteren ben ik ongesteld geworden en dat zijn wel 2 weken..