iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Je bent geweldig... dadelijk maar eens aan de spuit! Moet tussen 18 uur en 18.30 uur spuiten.

@Swissa: balen meid! Maar gelukkig ben je positief en dat is maar goed ook. De volgende ronde is voor jou! @Hippel: voor jou geldt hetzelfde: houd de moed en op naar de volgende!

Groetjes,
    Josien

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( swissa, niet leuk!
    Dikke knuff!

@josien, succes!

3. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hoi allemaal,

Gisteren overdag had ik nog heel veel hoop, het was spannend, maar ik had er alle vertrouwen in, was bijna 4 dagen overtijd...
    Maar gisteren avond ging mijn temperatuur opeens omlaag, een duidelijk teken dat de :evil: :evil: eraan komen. Vanmorgen zijn ze dan ook gearriveerd.
    We hadden het niet verwacht, de teleurstelling was dan ook groot en we hebben even nodig gehad om dit te verwerken, was behoorlijk heftig.

Zolang overtijd ben ik nog nooit geweest, waarom houdt mijn lijf me net deze maand zo voor de gek?

Nu gaan we ons echt helemaal richten op IVF/ICSI, de laatste hoop op spontane zwangerschap is weg. Het gaat nu wel wat beter me me en heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met IVF/ICSI!

Groetjes Roca

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen Roca!
    Maar de instelling die je nu hebt is het beste. Richten op wat er komen gaat.
    Ik ben er ook van uitgegaan dat we spontaan niet zwanger konden worden. De maand waarin de IUI niet doorging maar ik wel alle hormonen had genomen had ik ook ineens een langere cyclus, waar dat dan aan ligt?

5. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Roca,wat kan je lijf je voor de gek houden he... :(
    Maar zoals Natas zegt,je instelling is heel goed,je richten op het volgende.
    Ik zal (helaas) de deur voor je openzetten op het IVF/ICSI topic...

dikke knuffel!

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Dames hier heel veel goeds voor jullie gewenst voor de komende 14 dagen, en ik stuur jullie wat baby-energie voor de komende tijd! Liefs en knuffel van Ester.

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @josien, is het geluk!

@Stienke, ik stuur jou zeker wat baby-energie!

8. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé hallo!

Ja, het is helemaal gelukt! De spuit zat er snel in en ik heb alleen wat last gehad van spierpijn, maar verder nergens last van... Nu spannend hoor... morgenvroeg naar het ziekenhuis voor de eerste echte poging!

Groetjes,
    Josien

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend! ik duim super hard voor je!

10. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank je wel... ik hoop zo dat het lukt, maar of het lukt of niet... ik ben zo happy: twee mooie eitjes deze ronde en net gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn examens. Dus mijn week kan al niet meer stuk... Zou dit dan mijn geluksweek zijn?

Groetjes,
    Josien

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gefeliciteerd!
    Lucky week!

12. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    @Josien Heel veel succes morgen!

@Roca wat vreselijk balen zeg dat je toch alsnog je ongi hebt gekregen....Op naar een ivf/icsi beebje en hoop voor je dat dat de eerste ronde direct raak mag zijn voor je.

Hier vandaag eerste uitgangsecho gehad, en er zat een eitje van 14mm. Maandag terugkomen.....

groetjes en een fijn weekend!
    Liefs pat

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend Pat!

@Josien, succes straks!

14. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou dames...

De eerste IUI zit erop... maar wat een domper... Slechts 460.000 goede zaadjes en meteen met een inseminatie en een verwijzing voor IVF weer de behandelkamer uitgestapt... We mogen als het deze ronde niet gelukt is wel gewoon door met IUI, omdat er toch een wachttijd is voor IVF (dadelijk maar eens uitzoeken hoelang die wachttijd is). Maar vooralsnog dus weinig kans op succes...

Ben een beetje verdrietig...

Groetjes,
    Josien

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( het gatverdamme! dat is balen zeg!
    jeetje..

16. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel snel vind gaan... eerste IUI-behandeling nog maar koud achter de rug en eigenlijk nu al te horen gekregen dat doorgaan waarschijnlijk geen zin heeft... Ik ben er echt zo :cry: van...

Ik heb net eens wat zitten lezen over IVF... maar daar wordt je ook niet vrolijk van zeg... pfffffff... ik hoop op een wondertje van een van deze 460.000 zaadjes :cry:.

Een verdrietige Josien

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey lieve schat, wij hadden de eerste keer 600.000!
    Mijn mannetje zei dat hij nerveus was enzo. Daarna werd het alleen maar beter.
    Vind het raar dat ze gelijk op de eerste keer al hun bevindingen doen!

18. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank je lieverd... ik hoop dat je gelijk hebt, want dat zullen we op zich nog wel mee gaan maken. Want de volgende IUI komt er hierna in ieder geval nog wel. Omdat de wachttijd voor IVF toch nog lang is willen ze het in de tussentijd nog wel blijven proberen. Maar misschien heb je wel gelijk en gaat het de volgende keren beter.

Ik denk trouwens dat ze zo snel een conclusie trekken omdat de vorige drie zaadtesten ook zo slecht waren. Ze wilden IUI proberen om te kijken hoeveel goed sperma er na bewerking over zou blijven.

Maar goed... ik ga toch mezelf er maar overheen zetten (zal niet makkelijk zijn... voel me verdrietig en onzeker) en me op deze ronde richten. We hebben besloten in ieder geval op de wachtlijst voor IVF plaats te nemen, maar vooralsnog hoop ik dat één van die 460.000 zaadjes een van mijn twee eitjes bereikt...

Groetjes,
    Josien

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik duim dat er 1 hele stoere bijzit!

Knuff!

20. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Laten we hopen dat er een bikkel tussen zit... Ik duim er ook voor.

Dank je wel Natas... ik voel me langzaamaan iets rustiger worden...

Groetjes,
    Josien

Share This Page