iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelukkig!
    Ik was die eerste keer ook zo van slag.

Dikke knuff

2. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi meiden

Ik leef nog. Lees mee maar ben meestal te bek af om te antwoorden. Beetje hele drukke tijd. Te veel om op te noemen. Ben bezig met de praktijkcursus 'hoe ren je jezelf voorbij'. :(

Ben lekker aan het menopurren (= nieuw werkwoord?) en het gaat goed. Wel een gedoe om anderhalve ampul te spuiten, maar deze chemicus kan echt zo op het lab gaan werken. Ik heb mijn roeping gemist. :)

Roca balen meid. Hoe gaat het nu met je?

Josien jij niet je koppie laten hangen he? De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ga extra hard duimen voor je. En met die baby energie van stien erbij is er altijd een kans!

Stien fijne vakantie. Lekker genieten van je biertje op het terras. 8) ;)

Pat moet maandag ook voor een FM. Hoop dat maandag ons goede berichten gaat brengen...

He zwangere Natas (klinkt zooooooo leuk) die banner past helemaal bij je. :D

Voor de rest iedereen die ik vergeten ben heel veel suc6.

Maak er een gezellige zondag van :)

3. Niet meer actief

Hier nog eentje die vrolijk aan het 'Menopurren' is hahahaha..... :) :)

Wij gaan vrolijk verder, op naar de 2de poging, ondankt de miljoenen zaadcellen vorige keer toch niet raak, hopen op een goede 2de poging! :D

Succes aan iedereen.... :D

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @geduld, menupur jij er lekker op los! Baby komt snel!

@swissa, zo zie je maar dat het niet alleen maar ligt aan de hoeveelheid zaadcellen om zwanger te worden. Er moeten zoveel dingen goed zijn.
    Menopur jij ook heel hard, dan komt jullie baby ook snel!

5. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Josien, Wat vreselijk balen dat je zo bij een eerste iui weg moet komen. Maar er hoeft er maar een goeie tussen te zitten meid en ik ga heel hard voor je duimen dat die er toch tussenzat :thumup:

Geduld hoop dat wij idd allebei een mooie FM hebben...

Natasja hoe doe je dat toch, je kan iedereen zo lekker opbeuren....Zo lief, je word vast een hele lieve mama :baby:

Swissa succes deze ronde!

liefs pat

6. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    hallo!
    * Natasja hoe voelt dat nu om zwanger te zijn? Ben je al een beetje aan het idee gewend?
    *Josien; balen van die zaaduitslag,maar wie weet zit er wel een hele goede bij!
    * Pat en Geduld; succes bij de FM morgen!

Verder iedereen veel succes in deze ronde!
    Ben zelf gister begonnen met Clomid. Hopelijk gaat het nu goed komen! p naar de 6e IUI!
    groetjes!

7. Jalena

Jalena Actief lid

Feb 6, 2007
    109
    0
    0
    Morgen is de grote dag, in de achttiende ronde we gaan op voor de eerste IUI. Vanochtend heb ik een posi ovulatietest gehad, dus het kan gebeuren. IUI zonder hormonen en zonder pregnyl. Spannend allemaal.

Jalena

8. hippel

hippel Actief lid

Mar 4, 2007
    210
    0
    0
    succes morgen!
    groetjes

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    hier neemt de spanning weer snel toe. Heb helaas toch het idee dat ik ongesteld ga worden. Vanaf gisteren kon het bruinverlies beginnen en om het spannend te houden kan ik echt tussen nu en vrijdag ongesteld worden (liever niet natuurlijk) mijn cyclussen zijn wat dat betrefd niet al te regelmatig. Varieert echt van 12 tot 16 dagen na IUI...

Las eerst ergens dat een luteale fase altijd evenlang is... nee dus, bij mij gaat dat absoluut niet op.

Over de zaadaantallen: er hoeft er maar 1 goed te zwemmen, dus het blijft gewoon een kans!

Zag dat er ook weer een aantal lekker met de hormonen in de weer zijn... succes daarmee!

10. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve meiden,

Wat zijn jullie allemaal toch een schatten...! Ik ben nog steeds wel wat verdrietig en het gaat op en af met me. Maar ik dwing mezelf toch maar steeds tot de gedachte dat we hoop moeten blijven houden...

Liefs,
    Josien

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Pat, omdat ik gewoon weet hoe het voelt en de alle lieve teksten die ik elke keer kreeg deden me goed!
    Ik duim voor je meting!

@hippel voel me niet echt anders, alleen erg moe s avonds hihi. Vind het nog echt ongelofelijk! Succes met de clomid!

@Jelena, heel veel succes morgen meis!

@Angelbaby, nog geen bruin! dat is mooi! Mijne lutheale fase schommelde ook heel erg. Ook met IUI's. Ik duim voor je

@Josien, dikke zoen voor jou!

12. Niet meer actief

Hai die Natas,

Geniet jij maar lekker van je zwanger zijn, het is je ook zo gegunt... (met een D of een T :-k )

Zometeen weer de derde spuit Menopur :) we gaan vrolijk verder..... :)

En nu hopen dat we met z'n allen zwanger worden deze MAAND nog hahahaha......... :)

13. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    @Jalena, heel veel succes met je 1e IUI vandaag !

@Josen, ik snap erg goed dat je verdrietig bent omdat je met een verwijzing voor IVF de behandelkamer uit bent gestapt. Een klap in je gezicht he, heel herkenbaar.
    Maar het zaad kan erg wisselen, hopelijk volgende IUI meer zwemmers!

@Angelbaby, succes!

Met mij gaat het nu weer goed, ik heb mijn verdriet een plaatsje kunnen geven. Ik kan het nu achter me laten liggen en kan nu alleen nog maar kijken naar wat komen gaat, positief blijven.
    Ben gisteren met de pil begonnen, al had ik gezegd dat ik deze nooooooit meer zou gaan slikken. Maar goed, wat moet dat moet, allemaal voor goed doel, een klein wondertje!

@Natasja, geniet heerlijk van je zwangerschap !

Groetjes Roca

14. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi Roca

Lijkt me zo raar de pil weer innemen. Maar het traject is begonnen dus. Heel veel suc6 en hoop dat het voor je meevalt al die hormonen in lijf.

Knuff

15. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hoi Geduld,

Dank je wel, ik heb er weer alle vertrouwen in. Ik zie niet op
    tegen de hormonen de het spuiten, hopelijk valt het mee!

Succes met menopurren!

Liefs Roca

16. Jalena

Jalena Actief lid

Feb 6, 2007
    109
    0
    0
    Zo, vanmiddag de eerste IUI gehad. We moesten langer wachten dan verwacht, dus toen werd ik wel un peu nerveus :rolleyes: Maar goed, na opwerken zijn ong. 4,7 miljoen topperrrrrtjes geselecteerd. Beetje vreemde ervaring, maar gelukkig een fluitje van een cent.
    Ik hoop voor iedereen in de MMM dat er snel positief getest kan worden, ik weet zelf zo onderhand ook heel goed hoe wanhopig je je soms kan voelen. Die onzekerheid en het lange wachten, brrrrrr... Iedereen veel succes en sterkte!
    Jalena

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is mooi 4,7 Jalena!
    nu maar duimen he!

18. Jalena

Jalena Actief lid

Feb 6, 2007
    109
    0
    0
    Ik heb eigenlijk geen idee wat nou "goed" is. De gyn. had het over "gewoon goed". Wat is dan "heel goed"? :D (Na opwerken dus) Enig idee?

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wij hadden 16,2 de laatste keer, en dat was heel goed volgens de gyn.

20. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Gemiddeld is rond de 5, dus 4,7 is echt super netjes!

Wij hadden de laatste keer 27 miljoen... dat was echt extreem zij de gyn... Nu afwachten of het echt zo goed was...

Share This Page