*Swissa; da's mooi dubbele kans! Ik ga weer hard voor je duimen! * oh angel! Niet weer he! Duim toch nog ff verder hoor! Verder alle dames op de bank succes! Dit keer vallen we er niet vanaf hoor! Natasja; lief dat je hier nog zo meeleeft! Hoest met jou? Alweer bijna 6 weken! gaat toch wel snel! liefs
Jullie blijven er allemaal op! kan het niet laten, ben nog te betrokken! hihihi Ja voel me ok, niet altijd lekker in de maag, maar daar komen we wel overheen! Morgen 6 weekjes! Ik denk aan jullie!
Hallo Meiden, Het blijft spannend hier lees ik. En Angel ik blijf ook voor je duimen dat het toch nog goed komt deze keer. Swissa: klinkt goed, dubbele kans! Hippel: ik hoop zo dat je dat deze gelukt is bij je. Je zit al veel te lang op dit topic. Het is echt de hoogste tijd om over te gaan naar de volgende! Ik duim me suf! Geduld: vakantie was heerlijk, maar gaat ie verder met jou? Iedereen die ik vergeten ben succes en volhouden. Jullie dag komt eraan, ik voel het! liefs, Aurelie
Aurelie wat gaat de tijd snel zeg. Alweer bijna 10 weken! Hoe voel je je? Hier gaat alles zijn gangetje. Zit weer op de bank te chillen Ben met zoveel andere dingen bezig dat ik er (gelukkig) niet zo mee bezig ben. Lief dat je toch nog bij ons komt kijken en ons niet vergeten bent.
Idd zwangere meiden: jullie zijn toch wel echt super om ons hier zo te blijven steunen! Hier nog niet veel nieuws... nog steeds op de wachtbank en hopelijk kunnen we blijven zitten, maar ik heb er weinig hoop op. Al een aantal dagen flinke buikpijn en witverlies. Dus niet veel goeds vrees ik. Vandaag een brief gehad van het Radboud ziekenhuis. We hebben nu al een afspraak gekregen voor IVF! Op 14 augustus moeten we voor de eerste keer daarheen. Eens kijken wat me te wachten staat... @Swissa: mooi hoor twee eitjes! Dubbele kansen! Ik had er deze keer ook twee. Maar mannetje besloot het toen met de helft van het aantal zaadjes te doen dus toch nog in evenwicht. Mijn duimen draaien voor je! Alle andere meiden: succes! Groetjes, Josien
Hoi lieve meiden Ik ben tijgertje23 en heb vanmorgen van me gyn te gehoren gekregen dat wij ook iui gaan doen dat had ze ons als advies gegeven En ze gaan de behandeling waarschijnlijk op 23 aug starten en op diezelfde dag gaan we ook naar de verpleegkunde afd dan gaan ze me leren hoe ik mij moet spuiten Ben er nog beduust ervan en weet niet wat er op ons gaat afkomen en of het vergoed krijg Liefs Tijgertje23
Welkom Tijgertje. Of je de hormonen vergoed krijgt, dat hangt van je verzekering af, maar de IUI wordt in ieder geval vergoed. Josien: volgens mij kan witverlies juist ook een positief teken zijn! Duim nog gewoon door!
@josien, spannend joh! dat is best wel snel! @Tijgertje, idd de IUI wordt vergoed, je zal even je verzekering moeten checken voor de medicijnen, je zal een aanvraag moeten opsturen. Dit kreeg ik van mijn Gyn. alles nog stevig op de wachtbank?
Dag allemaal, Ben een paar dagen weg geweest even helemaal tot rust, in september 2 weken lekker naar Griekenland.... Hoe is het met iedereen? Vandaag bij de gyn. geweest inseminatie gehad met maar liefst 100 miljoen zaadjes, ja jullie lezen het goed 100 miljoen zaadjes hihi. Maar ik had al zoiets van dat zaad dat komt toch wel goed.. Kortom 2 eitjes dus, en nu maar wachten pffffffffffffffffffffffff 2 weken! Ik heb er een goed gevoel bij, zou best wel stiekem een tweeling willen hebben. Wat overigens heel veel voorkomt bij de fam van mijn man en ook bij ons in de familie Ik heb trouwens dit keer een rode jeukende plek overgehouden aan de Pregnyl, had ik de vorige maand totaal niet. Ben ook erg moe door de Pregnyl weet iemand of dit normaal is? Ik duim voor iedereen lieve mensen!
* Swissa; super! aan het zaad kan het idd niet liggen, wauw! Succes en ik duim! * Tijgertje23; helaas maar welkom hier! * Josien; nog ff volhouden hoor op de bank! Ik duim hard voor je! Hier allles goed, 4 dagen na IUI en vandaag wat bruinverlies, klein beetje maar hoor. Hoop dat dat een goed teken is [-o< Succes allemaal!
Hallo Ladies, Ik ben niet vaak online, maar ik wil iedereen heel veel SUCCES wensen Met mij gaat het goed, ik zit inmiddels voor de derde keer op de bank! Bij mijn 2e FM waren 5 eitjes te zien ( normaal heb ik maar een ei) één van 19mm, 14mm,13mm en 2x 10mm. Ze denken dat er 2 a 3 eitjes gaan springen, we hadden deze keer 12 miljoen zwemmers, dusssss ik ben benieuwd. Dames mijn duimen draaien vollop! Groetjes Babyzz
Swissa Jeeeeeeeeeee super zeg! Welkom op de bank. En van de pregnyl kan je idd wat last hebben. babyzz jij ook welkom op de bank. Wat veel follikels. Lekker idee joh! Tijgertje23 Welkom in ons schuitje. Josien Hoe gaat het met je? Hippel Hou je het nog? Nog paar dagen meid. Nog even volhouden en dan op naar de 31e! Hier niets te melden. Gewoon blijven zitten nog even. Meiden hou jullie allemaal taai en ga genieten van het mooie weer!
Hoi meiden Gister heeft de verzekering unive ons terug gebelt en....................... Alles wordt VERGOED \/ \/ Dus we kunnen met de behandeling beginnen de gyn had gezegt dat er geen wachttijd is Maar wat zijn de bijwerkingen van de hormoon spuiten eigenlijk? Vind het wel spannend hoor Liefs Tijgertje23
Swissa, klinkt allemaal erg goed hoor! Succes met wachten nu. Best druk op de wachtbank; Hippel ook succes! En Babyzz hoe lang moet jij nog afwachten? Tijgertje welkom hier. Geduld, heb even gemist "waar" jij nu zit... nog aan het spuiten en de bolletjes? Volgens mij vergeet ik er vast nog een aantal... Angel en Josien hoe is het met jullie? Heb het forum de laatste weken wat minder gevolgd door de vakantie. Ben zelf ook aan het wachten en hoop dan in augustus echt m'n eerste IUI te krijgen, in eigen cyclus.
Hoi meiden... Hier vanmorgen dikke tranen... de eerste IUI-ronde is mislukt. Helder rood bloedverlies vanmorgen en niet zo'n beetje ook. Slechts 25 dagen mocht deze ronde duren. Mijn ei op dag 13, en dus 12 dpo. Dus ik ben keihard van de wachtbank afgelazerd. Vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis om de tweede IUI-ronde op te kunnen starten. Vervelend, want dag 10 (de dag waarop we eigenlijk onze echo zouden moesten hebben) valt op een zaterdag, dus nu moet ik op dag 9 komen. Ik zie de bui al hangen... moeten we 14 augustus naar het Radboud voor het intakegesprek van IVF, zul je zien dat dat ook de IUI-dag wordt. Ik heb nog geen idee hoe we dat op moeten gaan lossen. Normaal gesproken moeten we in het Radboud ook het zaad laten bewerken voor de IUI-poging en daarna terug naar ons eigen ziekenhuis. Maar misschien kunnen ze dat nu combineren... Zul je zien dat we twee dagen op rij naar dat ziekenhuis op en neer moeten... Zullen ze op mijn werk leuk vinden. Maar goed... we zullen allemaal wel zien wat het gaat worden. Ik ga nu maar lekker op de bank hangen en zitten te balen. Niet gedacht dat deze poging nu al voorbij zou zijn @Swissa, wat een geweldige aantallen meid! Oh, 100 miljoen zeg... pffff daar zou er toch een bij moeten zitten! @Tijgertje23, jammer dat we je hier welkom moeten heten. Maar ik wens je super veel succes! Fijn dat je verzekering alles vergoed. Ik moet nog afwachten of mijn verzekering de medicijnen gaat vergoeden. @Geduld, Babyzz en Hippel, blijven zitten hè! Voor alle andere meiden: sorry dat ik jullie vergeten ben... Dikke cyberhug voor jullie allemaal! Groetjes, Josien