Yee meid, kan me voorstellen dat je keihard van de wachtbank bent gevallen... hier was je helemaal nog niet op voorbereid wss. Je mag even goed balen hoor, dat is normaal... tis niet niets die eerste IUI. Ik wil je alvast veel moed wensen voor de volgende ronde... ik hoop dat je die gesprekken een beetje goed kan plannen want kan me voorstellen dat dit een aantal praktische problemen oplevert. Liefs, Marisha
oh nee, Josien! Balen zeg dat je ongesteld bent geworden...... Laat je maar even lekker verwennen! Succes met de volgende ronde! liefs
Dag allemaal, Kom net thuis van een verjaardag ben doodop, pregnyl doet goed haar werk dit keer pffffffffffffff..... last van mijn boobs, en ongelofelijk moe niet normaal meer, viel op m'n werk zowat in slaap vandaag Ik had de vorige keer totaal geen bijwerkingen, maar nu wel kan wel neem ik aan? @De rest ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar het dagelijks leven gaat ook gewoon door dusss... Knuffelssssssss.....
Swissa: 100 MLN! Wat een superaantal en twee eitjes. Dat moet goedkomen, kan niet anders! Josien: Balen zeg! Ook al weet je dat de kans klein is, de eerste teleurstelling komt altijd hard aan. Gewoon moed houden. Bij mij was poging 2 raak, dus wie weet. Bankzitters: Ik hoop het zo voor jullie! Geduld: voel sinds deze week prima. Ben vanaf week 6 vaak misselijk geweest, maar dat gaat gelukkig nu een stuk beter. En sinds ik het hartje heb zien kloppen, ben ik in de zevende hemel. Zonneschijn: fijne vakantie gehad? en elke keer in het ziekenhuis ben ik benieuwd of jij niet toevallig degene in de wachtkamer bent. Maar ja, nog geen rode hoed of paraplu gezien. Babyzz: jij had toch ook een paard toch? Nou ik kan je vertellen dat het misselijk op je paard zitten geen succes is, maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over! Verder bof ik natuurlijk met het heerlijke weer. Dus een rustige bosrit is ook lekker op het moment. liefs, Aurelie
Dag allemaal, @Aurelie, ja aan het zaad ligt het zeker niet bij ons hahahah vorige keer hadden we ook een hele goede score, maar als de natuur niet mee wil werken tsja... Maar nu 2 eitjes dus volgens de gyn extra kans. Zou wel geweldig zijn. Wat is niet begrijp ik meteen de volgende dan na de IUI had ik pijn in mijn boobs de pijn is af en toe pfffffffffffffffffffffffffffffff.................. :x Vandaag had ik ongi krampen een uurtje ongeveer, komt nu al mijn ongi nee toch?
Dank jullie wel meiden... gek, maar ik ben niet eens zo heel erg verdrietig als de vorige ronde. En dat terwijl ik toch verwacht had dat er meer kans zou zijn nu met IUI. Maar ja... met maar 460.000 goede zaadjes... Tja, onze hoop werd door de gyn al snel de grond in geboord dat het zou kunnen lukken. Dus misschien had ik me er toch al wat bij neergelegd. Op naar de volgende ronde dus maar. Vanmorgen Clomid en Pregnyl gehaald bij de apotheek, dus we kunnen er weer tegenaan. Heb me de hele dag vermaakt in de tuin. De vlonderplanken begonnen nogal verweerd te kijken dus ik heb ze in de beits gezet. De kleur die ik gekozen had was teak. Leek me wel mooi... ik vind het er persoonlijk wel chique uitzien. Morgen of overmorgen toch nog maar eens kijken of ik de andere helft van de tuin ook nog geschilderd krijg. Wat een oppervlak om op de knietjes te schilderen pffff... ik heb al flinke spierpijn in mijn arm. Alle meiden hier: super veel succes...! En bedankt voor jullie steun...! Groetjes, Josien
de eerste 2 keer kreeg ik op mijn 'gewone" dagen zere borsten, zo'n 5 dagen voor mijn ongi, de 3de keer, helemaal geen zere borsten en de 4de keer dus vrijwel gelijk na de pregnyl. je ziet, het kan dus schelen, probeer daar geen conclusies aan vast te binden.
Hello ladies, Hier is het vandaag weer game over Eerste IUI is dus hartstikke mislukt. Ik voelde al een paar dagen aan mijn buik dat het er waarschijnlijk weer aan zat te komen, maar toch denk je weer dat het nét iets anders voelt dan normaal... Pfffff wat kan je lijf je toch voor de gek houden. Ik schrok ook echt toen ik weer rood zag. Maar ja, ik hoef hier niet uit te leggen hoe dat voelt. Jullie allemaal meer succes gewenst! Liefs, Jalena
Hoi Jalena, hartstikke vervelend meid dat je ongie bent geworden en dat je 1e IUI is mislukt. Ik kan me heel goed voorstellen dat het even een grote domper is. Veel succes alvast in ronde 2 misschien loopt dat wel goed af liefs vruchtje
Jalena: Balen zeg. Zo snel mogelijk vergeten en je al je positieve denken richten op de volgende poging. Swissa: sluit mij bij Natasja aan. Het is zelfs zo dat ik de laatste iui exact dezelfde symptonen had zoals jij ze nu beschrijft en die iui poging was ik zwanger!
Jalena, balen hoor. Ik snap je teleurstelling, ik denk ook elke maand dat het deze keer echt anders voelt in m'n lijf, maar nee... Veel succes met de volgende iui. Aurelie, vakantie was heerlijk. Geen thermometer mee, geen ovulatietesten, lekker rustig. Erg heet in Italië, maar de zee was erg dichtbij. Nu maandag weer werken, geen zin. Ben al een tijd niet meer in het ziekenhuis geweest. Volgende cyclus op cd 3 een controle-echo (na de overstimulatie) en dan eindelijk een echte iui (hoop ik). Jij al 10 weken, wat gaat dat toch snel. Hoe voel je je? Hoe lang moet je nog naar het Cathrien voor controles, houdt dat op een gegeven moment niet op en ga je naar "gewone" praktijk? liefs.
Aurelie, Sorry je hebt de verkeerde persoon, ik heb geen paard en zelfs nooit op een gezeten. Ik hoop dat het laatste me ooit lukt hihi. enne wel om je zelf denken heh.
@Jalena, balen joh ik weet echt precies hoe je je voelt, raak je moed bij mekaar en ga voor een volgende keer als jullie dat willen...veel sterkte Hier iemand die pijn heeft aan 1 borst, de linker echt maf hij doet zoveel pijn dat ik gewoon geen bh meer kan dragen. De rechter heeft alleen een gevoelige tepels vreemd hé? Ik heb uitslag dit keer in mijn nek, allemaal pukkels nooit eerder gehad misschien komt het door de Pregnyl misschien niet, who knows.. Verder werd ik wakker met giga buikpijn, en dan ook echt tot zweten toe, vlakbij het schaambot, maar het was geen menstruatiepijn totaal iets anders. Zit vandaag op dag 19 in mijn cyclus misschien een innesteling wie weet.... Zit niks anders op dan wachten :x En de rest allemaaal heeeeeeeeeeeeeeel veeeel succes, ik hoop dat we snel zwanger mogen worden met z'n allen!
Voel me vandaag prima. Het gaat elke dag iets beter, gelukkig. En ik heb geen idee hoelang ik nog in het ziekenhuis moet blijven. Ik hoop zelf ook gauw naar de vk te gaan. Daar schijnt het allemaal wat gemoedelijker te zijn en dan kan je denk ik ook meer genieten. Ik heb a.s. dinsdag weer een echo en dan woensdag een afspraak met mijn eigen gyn. Met een beetje mazzel krijg ik dan te horen dat alles ok is en dat ik over mag naar de vk. Ik hoop het. Babyzz: sorry dat ik me vergist heb. Er is wel iemand op de forum met een eigen paard. Ik heb nu alleen geen idee meer wie dit was. Zullen de hormonen zijn Wie zitten er nog op het wachtbankje? Ben het effe kwijt.
Jalena; balen meid! Iedere keer weer een teleurstelling. Veel succes in de volgende ronde! Hier nog op de bank. Nog 6 dagen tot mijn NOD. Ontzettend moe steeds, maar verder alles oke! Succes allemaal! liefs
Mijn eerste cyclus is begonnen met IUI. Ik vind het erg spannend en hoop dat het nu snel mag gaan lukken! Succes iedereen!