Eindelijk hebben we goed nieuws! Vandaag FM gehad en eitje was 1,8 mm. vanavond rond 6 uur pregnyl injectie gehad, en woensdag om half 12 de 1ste IUI poging SPANNEND Duimen maar weer groetjes, M.
Wat ik me trouwens afvroeg meiden, was het bij jullie ook zo dat jullie IUI-rondes zoveel korter duurde dan jullie rondes zonder IUI? Ik denk persoonlijk dat het door de Clomid komt en dat ik daarom vroeger mijn eitje heb dan anders (vroeger had ik mijn eitje op dag 17 ongeveer, de laatste keer tijdens de IUI op dag 13). Zijn er meer meiden die dat herkennen? Groetjes, Josien
Hallo allemaal, Deze topic mag absoluut niet dood bloeden hoor, hij moet bovenaan blijven hihi Vandaag bruinverlies gespot en geelverlies, betekent voor mij dat mijn ongi eraan komt. Echter zit ik nu pas op dag 21. Kan het een innesteling zijn (betwijfel het hoor) ook doen mijn boobs minder pijn :x Nog 9 dagen te gaan of zo, vind het wel vreemd dat ik nu al een mini bruine vlek heb in mijn slip
Heyz girls, Ik hoop net als jullie gauw zwanger te raken! In September krijg ik mijn 1ste IUI behandeling. Vandaag ongi geworden, 17 Aug...is het lab weer open in het Ziekenhuis. Dus moet ik wachten tot Sept, .. Groetjes, Rachel
Ja vaag he Natasja, snap er niks van, kijk een dag of 5, 6 van te voren kan ik me nog wel voorstellen maar 9 dagen Nog een week te gaan... geduld geduld geduld
ik moet je eerlijk zeggen, ongeveer een week voor mijn ongi moest komen had ik ook gele afscheiding.. dacht dus ook dat er na een paar dagen bruin zou volgen.
Maar ik heb iedere maand last van geel/dik afscheiding maar niet 9 dagen van te voren da's wel heeel vroeg. Maar er zit toch niks anders op dan af te wachten, dit keer had jij geen bruin toch?
Goede avond, Sorry dat ik binnenval op jullie topic, maar heb zo dringend een vraagje en hoop dat jullie hier antwoord op hebben. Bij wie kun je beter terecht dan bij je collega lotgenoten ) Ik krijg deze maand mijn 1e IUI in een hormoongestimuleerde cyclus. Nu vroeg ik me af of je een glaasje alcohol mag drinken tijdens de cyclus dat je hormonen spuit. Niet veel hoor, gewoon een enkel glaasje. Mijn beste vriendin is zaterdag jarig en ik vraag me af of ik dan een wijntje mag drinken. Of is dat heel stom om te doen? En nog een vraagje, moet je je hormonen elke dag om exact dezelfde tijd spuiten? Of is het niet erg om 1x een uurtje of 2 later te spuiten? Sommige dagen ben ik nl. veel later van het werk. Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Alvast heel erg bedankt!
@draaimolen, welkom! Je hoeft geen sorry te zeggen hoor topic is voor iedereen hoe meer zielen hoe meer vreugd Ik drink geen alcohol, maar het kan geen kwaad om een glaasje of 2 te nemen.. En ik heb aan mijn gyn gevraagd of het uitmaakt dat ik later of eerder spuit (dus niet op een vast tijdstip) dit was geen probleem. Enkel de Pregnyl met wel op een vast opgegeven tijdstip gespoten worden. Ik wens je veel succes en houd ons op de hoogte
ponchy, manonie en lies; succes en welkom hier! Hier nog 4 dagen tot NOD. wel af en toe buikpijn en gister een beetje lichtbruin verlies. Nu niet meer. Wat dit nu weer is? Spannend! Dames op de bank; deze ronde worden we allemaal zwanger hoor! Succes allemaal
hallo allemaal ja hier ben ik weer. terug van weg geweest. voor de genen die me nog niet kennen ik ben klazientje en ben met me man al 5 jaar bezig om zwanger te raken. we lopen nu 2 jaar in het ziekenhuis en hebben onder tussen 4 keer iui gehad. we zouden deze maand voor nr 5 gaan maar geen beweging in me eierstokken. jammer maar op naar de volgende maand. ik ga van af nu purgon spuiten. ben benieuwd. voor de genen die me al wel kennen. ik heb het de laaste 2 maanden erg druk gehad. en erg me me zelf lopen stoeiern. maar nu gaat het beter. lekker op vak geweest en onder tussen tante geworden van 2 neefjes. natasja gefeliciteerd. en voor de rest ik spreek jullie allemaal wel. ik probeer het weer een beetje bij te houden hier. gr klazientje
Dank je voor het welkom! Spannende tijden bij jou! Ik hoop dat het een positieve test wordt over 4 dagen Ik heb net een afspraak gemaakt voor de eerste echo... Ook spannend, zo'n eerste IUI
Swissa en Hippel spannend hoor! Nog even geduld hebben. Klazientje welkom terug. Had je tot nu toe iui in je eigen cyclus of met een ander hormoon, omdat er deze maand geen beweging inzit? Veel succes volgende maand. Manonie, veel succes met je insemenatie morgen. Zal voor je duimen. Josien, de dag van m'n eisprong wisselt (zonder hormonen), ergens tussen dag 11 en 15. Met chlomid was hij in juni op dag 11, wel vroeg dus, maar of dat aan chlomid lag... kweenie. Ponchy ook welkom hier. Natasja, erg misselijk las ik ergens anders? Bijna vakantie, lekkerrrr. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Heb donderdag een controle-echo, maar ga ervanuit dat het wel goed zit.