iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk wel dat we dan doorgaan met IVF, maar we moeten het er nog wel uitgebreid over hebben. Toen we begonnen aan IUI hadden we helemaal niet het vermoeden dat IVF nodig zou zijn, omdat IUI bij ons al gewerkt heeft, vier jaar geleden. Dan ga je er niet vanuit dat het deze keer helemaal niet lukt (wij tenminste niet). Maar nu weet ik dus wel beter.

Maar goed, eerst maar eens zien wat deze cyclus gaat brengen. Ik blijf je in de gaten houden.

En de rest natuurlijk ook.

Groetjes, Jaycey

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Minou: flink balen meid, volgende ronde moet het gewoon ook voor jou gaan lukken.....

Jaycey: ronde 6 is het gewoon voor jullie hoor.....

Kirby: heb hetzelfde als bij jou met de eisprong. Wat de kwaaltjes nu aangaat.....borsten zijn ietwat gevoeliger en gister erg spierpijn rondom mijn hele buikoppervlak, maar voor de rest nergens last van. Dat zou toch niet verkeerd zijn, wel?

Troljenta: nog ff volhouden meid......

Damie: hoe was de nieuwe folikelmeting? Wanneer moet je weer?

grtjs
    Twinny

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Damie, wanneer moet je nu weer?

Minou, duim voor jullie volgende ronde!

Jaycey en Aldonza, ik hoop echt dat de 6de IUI het wordt voor jullie!

Trolljenta... spannend!

Liefs
    Kirby

4. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    Kirby: Helaas, vandag ongi geworden :cry:

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oooh meid, wat jammer nou voor je, ik had zo gehoopt dat je mee mocht naar de juli mama's. Hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.

Dikke knuffel!

Kirby

6. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Balen Trolljenta.

Je gaat dus met mij mee naar de volgende ronde.

De wens naar een baby wordt steeds groter.
    Iedereen om je heen wordt zwanger.
    Waarom lukt het ons nou niet vraag ik me dan af.
    Vandaag weer met de clomid begonnen.
    Hopen dat er weer mooie eitjes gaan groeien.
    13 november afspraak voor FM.

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Balen troljenta......... op naar de volgende ronde.... heel veel succes

Minou: moed houden meid, ook jullie tijd gaat zekers komen....

grtjs
    Twinny

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Trolljenta meid wat vreselijk balen weer...dikke knuffel!
    Hier vanmorgen weer voor fm geweest....donderdag hoef ik pas weer terug en dan ws gelijk ook de pregnyl en met beetje geluk dus zaterdag de laatste inseminatie. Klein beetje hoop heb ik wel hoor, maar blijf ook heel reeel.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lieve Troljenta en andere dames die al zo lang wachten.

Het is bij ons gelukt, dus het lukt bij jullie ook hoor! Alleen dat wachten duurt zo vreselijk lang en is zo frustrerend!

10. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hai Meiden, hier minder goednieuws nu snap ik het echt niet meer hoor. Mijn geduld raakt echt op.... :rolleyes:

Vandaag op dag 18 nog steeds alleen maar kleine eitjes. En die van afgelopen donderdag van 12 mm was vandaag niet meer te vinden :confused:
    Het leek de gyn onwaarschijnlijk dat ie binnen 4 dagen gesprongen is maar moet toch morgen bloed laten prikken.....
    Ik mag vrijdag weer terugkomen en dan gaan we over puregon praten.

Iedereen veel sterkte

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Aldonzo: alvast heel veel succes het eind van deze week, het gaat gewoon lukken nu, het moet!

FemkeJ: van harte meid, geniet er maar lekker van en zie je bij juli-mama's

Rosi: wat naar meid, hoop dat gynaecoloog vlug wat duidelijkheid kan geven!

Twinny

12. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Om 16.10 uur hebben we een gesprek met de gyno, hoe nou verder, heb nou 3 IUI's gehad, zie als een berg tegen het gesprek op want ik moet waarschijnlijk het lasp. operatie hebben.

Voel me helemaal verdrietig!

13. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Debje, kom op meid.... niet opgeven.... gaan voor die banaan!

14. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    Ik weet dat ik nog 4 pogingen heb, maar mijn gevoel zeg me gewoon dat het niet gaat lukken, warom weet ik niet.
    Misschien ben ik gewoon te negatief, maar ik ben bang om TE positief te zijn, want dan is het nog erger elke keer :(

Ik hoor verhalen van mensen rond mij heen, kollegas die een kleine wonder heb gekregen, ik hoor over oude klasgenoten, mensen die ik kennen in Noorwegen, ze worden allemaal zwanger.
    Ik hoor ook van mensen die ongewenst zwanger raken, en abortus plegen, ik snap het wel, als ze het echt niet wil, en niet kan, maar....AAAAAAAA...geef MIJ dan dat kindje, geef mij een kans!
    Misschien WAS dat mijn kans, die iemand anders heb gekregen....ik weet het, mijn gedachten zijn gewoon erg raar.. :(
    Maar, elke keer als iemand rond mij zwanger wordt, denk ik eerst "het is NIET eerlijk", dan denk ik "Wat ontzettend leuk voor ze" en dan "Waneer is het mijn beurt? Ben ik de volgende? Moest dese baby eerst naar zijn ouders, voor dat het ons beurt is?"

Ik weet wel dat het niet zo is, maar, ik denk toch soms zo...

Bah, sorry, ik ben gewoon, heel...erg...moe,verdrietig,emotioneel... :cry:

15. trolljenta

trolljenta Actief lid

3 sep 2006
    185
    0
    0
    En sorry dat ik het zeg, maar wat stom dat die NOD lijst maar 20 rondes hebben! :evil:
    (in de menu)

16. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor meid, de tranen die kunnen niet meer stoppen bij mij vanavond!

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Ik snap jullie machteloosheid en verdriet meiden. wil jullie ff een extra knuffel geven en please geef de moed niet op..........
    Weet dat het afgezaagd klinkt, maar ook voor jullie zal het gauw gaan gebeuren, dat moet gewoon.......

Twinny

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, kop op hoor! We moeten elkaar er doorheen zien te trekken! Snap jullie gevoelens ozo goed...de kans is gewoon groot dat we volgend jaar met IVF moeten starten, maar echt....het verdriet wordt er echt niet minder om als ik alleen maar negatief kan denken. En het maakt echt geen ruk uit als je er van uit gaat dat het toch niet zal lukken (dat is VALSE zelfbescherming), als je dan weer ongi wordt doet het gewoon intens pijn. Ik weet, ik zeg het hier nu zo makkelijk, maar ik doe het zelf ook hoor. Moet dan ff een halt toe worden geroepen om er toch maar het beste van te maken, uit die negatieve spiraal te komen en proberen het positieve eruit te halen. Dat vind ik het fijne van hier...je hebt elkaar nodig! Als eerste samen met je partner en verder is het heel fijn om het te delen met mensen die weten waar je over praat.
    Kom op dames, laten we proberen om dat zonnetje te zien op deze herfstdag! Echt, ooit zal dat zonnetje zijn warme stralen op ons laten schijnen!

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lieve meiden,

Probeer gewoon positief te denken! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is maar toch... door negatief te denken verandert de situatie toch niet hoor, dus kun je er maar beter het beste van denken. Vroeg of laat wordt jullie geduld beloond en zijn jullie ook lekker zwanger! Ik duim alvast met al m'n vingers :)

Een hele dikke knuffel!

Liefs
    Kirby

20. Kirrie

Kirrie Lid

31 okt 2006
    7
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Nou ik weet nu eindelijk wat me te wachten staat, ik ben afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest de arts vertelde me dat als mn progesteron hoog genoeg is ik 3 iui behandelingen krijg zonder hormonen.
    Gaat het dan niet lukken krijg ik drie behandelingen met hormonen.
    Ik krijg volgende week donderdag de uitslag van mijn bloed, en krijg dan gelijk te horen of de behandelingen met of zonder wordt.
    Ze vertelde ook dat ik 15% kans heb per behandeling niet echt hoog maar we moeten maar positief denken toch. Ik moet op de 10e cyclusdag weer naar het ziekenhuis ik denk voor een echo, en dat zal ik wel moeten blijven doen tot aan dag van de eisprong. Ik ben echt beniuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Hoe is met jullie, hebben jullie nog goed nieuws.

Kirrie

Deel Deze Pagina