iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Draaimolen, dat is mooi 2 eitjes! Succes woensdag.

Ooievaar, fijn dat het meeviel vanmorgen! Wat een goede score van het aantal zwemmers.
    Welkom op het wachtbankje en veel succes. We duimen!

Lies, ook ik vind je site erg mooi. Erg gevoelig dat liedje, maar heel mooi en toepasselijk.

In ieder ziekenhuis doen ze het weer anders. Ik hoef niet te blijven liggen na de IUI en mag daarna ook gewoon alles doen. Ik doe de rest van de dag rustig aan en ga ook even lekker op de bank liggen. Mijn mannetje wil ook dat ik dat doe. Het hoeft dus niet, maar is ons eigen gevoel erbij. Dat van die volle blaas ken ik ook niet.

Wij hebben vanmorgen een evaluatie gehad met de gynaecoloog. We weten nog niet of deze ronde gelukt is, maar de evaluatie moesten we al plannen... Na deze poging doen we nog 3 keer IUI en daarna gaan we over op IVF. We hopen natuurlijk dat dat niet nodig is.

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Op zich viel het wel mee, behalve dus die eendenbek, die vond ik niet fijn.. En dat wachten was heel vervelend. Heb 3 kwartier in die wachtkamer gezeten. Maar ja het is gebeurd.
    Nu maar afwachten en gezellig doorklussen vanavond ;)

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey meiden.

Mariel77, thx voor de succeswensen! Hoop dat het woensdag wat wordt, maar volgens mij is bij iedereen de hoop de eerste keer het grootst, niet waar?!

Ooievaar , fijn dat het allemaal is meegevallen. Waarom heb je eigenlijk zo lang moeten wachten? Je krijgt toch exact een tijd door wanneer je de iui hebt? Dat vroeg ik me even af, aangezien ik woensdag moet...

Lies, spannend hoor dat je in de wachtweken zit. Ik ga voor je duimen!

Mijn moeder komt strakjes langs om de pregnylspuit bij me te zetten. Ik twijfel nog of ik ´m in de buik of bil wil hebben. Volgens mij is de bil minder gevoelig. Wat denken jullie?

4. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ik zet hem altijd in mijn buik. Het is een beetje een nare spuit. Vooral als de vloeistof erin gaat en daarna hou ik er een gevoelige plek aan over een paar dagen. Maar dat scheelt ook weer per keer. Een goeie buikplooi nemen scheelt ook.
    Je moet doen wat je zelf het fijnste lijkt.

En ja, inderdaad, bij mij was de eerste keer de hoop ook het grootst...
    Succes!

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Draaimolen, ik was er op tijd, maar er waren wat mensen voor mij
    Ik baalde ook hoor, maar ja ik denk dat ik wel op tijd ben geweest
    Ik was 40 min. later dan gepland
    Enne als je moeder die prik zet, dan kan ze 'm beter in je bil zetten
    Gewoon een beetje aan de zijkant van je bil.. Ze zeiden tegen mij dat die het minste zeer deed
    En de vloeistof er rustig in laten lopen. Scheelt ook een hoop ;)
    Succes ermee!
    Hoe laat moet je prikken?

6. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Oh wat balen Ooievaar dat je daarom zo lang moest wachten. Ik dacht dat het zo belangrijk is dat alles exact op tijd gebeurt. Je krijgt toch niet voor niets een exacte tijd voor de pregnyl mee.

Ik moet vanavond om 21.15 u de pregnyl zetten en heb op woensdag om 11.15u de IUI.

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Ooievaar, 17, 2 miljoen zaadjes, super! Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn... Fijn en nu maar wachten...

Draaimolen, ik zou ook voor een prik in je bil gaan, je buik lijkt me zo'n kwetsbare plek. Maar da's puur gevoelsmatig, heb er geen verstand van. Succes!

8. Niet meer actief

:confused: :confused: 17,2 miljoen :confused: :confused:

Wat een super aantal!
    Hopen dat ze massaal de goede kant op zwemmen! :)

En nu die lange wachtweken... :(

Succes ik zal voor je duimen!

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je wel Lies... En inderdaad veel he :confused:
    Schrok er ook van
    Maar goed nu afwachten... :(

10. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb geen iUI maar wel pregnyl.
    ik kreeg te horen dat je hem op de plek moet zetten waar je het meeste vet hebt, omdat je het dan het minste voelt, bij een vrouw is dit in de onderbuik of op bovenbeen zei de verpleegkundig assistent..ik doe in been, en als ik eerlijk ben: NERGENS last van, heel effe beurs, 5 minuten en dan is het over.

succes

11. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Thanx dames voor jullie adviezen. Ik heb de pregnyl uiteindelijk na lang twijfelen in mijn buik gezet. En idd waar heb ik me idruk over gemaakt zeg. Het was even 5 sec. beetje pijnlijk, maar daarna helemaal niets meer. Plek is nu een nacht later wel beurs en gelig, maar dat rekt ook wel weer weg.

Verder voel ik helemaal niet dat ik dat spul in me heb. Hadden jullie dat wel? Als ik in mijn eigen cyclys tegen me eisprong aanzat waren mijn eierstokken echt in gevecht en kon ik ze heel goed voelen. Nu voel ik helemaal niets en vraag me dan gelijk af of er wel genoeg pregnyl naar binnen is geggaan. Snappen jullie wat ik bedoel of hoef ik niet ongerust te worden...?

Dank je alvst voor julle antwoorden!

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Draaimolen....wens je suc6 morgen met je IUI. Hoelaat moet je?

Liefs Marjo

13. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Draaimolen, gelukkig viel het mee.
    Zo'n 36 tot 40 uur na het zetten van de Pregnyl heb je je eisprong. Dus dat duurt nog eventje. Ik denk dat je je daar ook niet druk om hoeft te maken. Ik weet niet of er verschil zit in het gevoel tussen een 'natuurlijke' eisprong of een eisprong met Pregnyl. Ik heb namelijk geen eisprong van mezelf, omdat ik die hormonen niet aanmaak. Maar maak je niet ongerust.
    Succes morgen!

Ooievaar, hoe voel je je? Nog ergens last van gehad na de IUI? Succes met wachten.

14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Gelukkig is het goed gegaan Draaimolen enne ik heb er ook bijna geen last van gehad hoor..
    Alleen gisteren toen ik in het ziekenhuis was en na de ingreep had ik wel last van steken. Nu ook bijna niet meer. Heel af en toe
    De 1 voelt misschien meer als de ander ;)

Enne Mariel ik voel me goed hoor! Gisteren wel de hele dag een zeurende buik gehad. Enne manlief en ik hadden het nog best gezellig gisteren ;) Alleen was het wel gevoeliger als normaal
    Maar ja dat is niet zo gek natuurlijk ;)

15. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Nou, dat pleziertje met manlief maakt de kans alleen maar groter... Toch?

16. Niet meer actief

Draaimolen veel succes morgen met de IUI!!!

Ooievaar, nu beginnen de twee spannende wachweken, wat gaat dat langzaam he! Ik mag volgende week donderdag pas een testje wagen.

Nouja, we slepen ons er wel doorheen! ;)

Hier dus nog steeds een wachtbankpassagier.
    Zijn druk aan het klussen in het nieuwe huis dus afleiding genoeg.
    Woensdag donderdag en vrijdag werken en dan het weekend vrij.

Nou dan zijn we al een stuk verder in de tijd ;)

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja dat maakt de kans zeker groter Mariel ;)

Enne Lies we slepen elkaar er wel door heen hoor.. Komt helemaal goed. Gelukkig heb ik het elke dag wel druk en zal het dus best wel snel gaan. Maar ik verwacht er niks van hoor, dan valt het ook niet zo heel erg tegen ;)

18. manonie

manonie Actief lid

16 jan 2007
    103
    0
    0
    Borne, Overijssel
    Hoi Allemaal,

Morgen is het zover!
    Dan gaan we testen! Vindt het dood eng, ben bang dat het weer negatief is. :(
    Ik voel ook bijna niets, behalve dan vanaf zondag al ongi pijn en er komt maar niets? :(
    Erg verwarrend allemaal, maar goed dan ben ik in ieder geval door die vervelende 2 wacht weken heen.
    Uiteraard laat ik jullie de uitslag weten.

Draaimolen :succes morgen :thumup:

En voor de rest :Veel sterkte met wachten, ik zal voor jullie duimen.

liefs Manonie

ps mijn banner klopt deze maand niet helemaal!

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Manonie....Wens je hel veel suc6 en hoop dat je een vette + te zien krijgt! Duim voor je! ;)

Liefs Marjo

20. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Manonie, wat spannend.
    We hopen op een goed resultaat morgen. Duimen! Succes. ;)

Deel Deze Pagina