Oh Manonie, wat klote zeg! Snap heel goed dat de teleurstelling heel groot is. Heb ik straks ook hoor als het niet raak is. Sterkte ermee! Lies, maar dat zegt toch nog niks?! Nog een hele week tot je nod, dan kun je nu toch ook nog niks voelen, dacht dat dat sowieso pas tegen de nod datum is. Ooievaar, kan goed hoor dat het van de pregnyl is, denk dat het nog iets te vroeg is om het aan een zwangerschap te relateren. En in pregnyl zitten nu eenmaal zwangerschapshormonen. Heb jij trouwens je ei voelen springen? Ikke echt niet hoor, in mijn eigen cyclus voelde ik dat altijd wel. Begin ik gelijk weer te twijfelen... Nou dames, succes weer met wachten!
Ik heb wel maandag, dinsdag en gisteren nog wat last gehad van mijn linkerlies en denk dat dat wel mijn eisprong is geweest Ik ben gewoon af en toe misselijk pffff niet lekker zeg
Nou Ooievaar laten we hopen dat het dus wel een goed voorteken is! Gebruik jij trouwens ook progestanbolletjes? Is voor extra goed slijmvlies te ontwikkelen om het innestelen makkelijker te maken. Maar vind het zo´n gedoe, je moet die dingen vaginaal inbrengen, terwijl ze gemaakt zijn om oraal in te nemen. Is dus echt elke keer een kliederboel. Bah...sorry hoor, moest het even kwijt
misschien ook het beste om veel afleiding te zoeken. ik ben er nu echt dag en nacht mee bezig, volgens mijn man werkt dat ook niet bevordelijk.. gelukkig gaan we van t weekend verhuizen dus ben ik lekker veel bezig. vraagje: als er een innesteling plaatsvind, wat zijn daar de merkbare kenmerken van? rachel
Draaimolen, ik gebruik ook progestanbolletjes. Inderdaad, een kliederboel. Het komt er al snel weer uitgelopen... Maar volgens de gynaecoloog is dat niet erg, omdat ze wel meteen hun werk doen en je lichaam dus de hormonen meteen op zich neemt. Nee, fijn zijn ze niet. Maar het bevordert de innesteling en daar doen we het voor. Toch? Rachel, ik heb gehoord dat je bij de innesteling wat bloedverlies kunt hebben. Iedereen veel succes met wachten!
Hey Mariel, jij dus ook aan de vieze bolletjes Even een vies vraagje, tot hoever breng jij ze in? Neemt het ook al voldoende op als ze er maar een stukje inzitten dat jij weet? Of moeten ze echt tegen de baarmoedermond aanzitten? Bij mij worden ze nl. zo snel zacht dat het spul er al ongeveer uitloopt halverwege. Werkt het dan ook? Op internet lees ik dat sommige ze zelfs toch gewoon oraal gebruiken om van de kliederboel af te zijn. Is ook een idee natuurlijk. Ben ineens over alles onzeker, terwijl ik hier normaal echt helemaal geen last van heb...
Rachel, sommige meiden hebben idd licht bloedverlies bij de innesteling, maar het hoeft absoluut niet hoor! Het gros merkt er helemaal niks van, dus er is altijd nog hoop
Draaimolen, ja ik ook aan de vieze bolletjes... Ik moet ze zo hoog mogelijk inbrengen, dus inderdaad tegen de baarmoedermond aan. Dat doe ik dan ook maar. Het inbrengen gaat bij mij nog wel, maar daarna loopt het er snel uit. Behalve voor de nacht, want dan lig ik natuurlijk. Ik heb ook wel eens gelezen over oraal innemen. Van de gynaecologg moet ik ze echt vaginaal inbrengen. Lijkt me ook wel logischer, dichterbij de bron...? Probeer niet onzeker te zijn. Je brengt ze in en dat is goed. Ik mag aannemen dat een zwangerschap niet afhangt van een paar centimeter minder hoog inbrengen van de bolletjes. En stel je vraag aan de gynaecolooog. Ik heb ook zo vaak gevraagd of het niet erg is dat alles er snel weer uitloopt. Ik was daar ook erg onzeker over. Succes ermee!
Hoi meiden We zijn net thuis van het ziekenhuis We hebben informatie gekregen van de behandeling iui Als ik deze maand ongi word moet ik op de 1 ste dag van me ongi me gyn bellen voor de afspraak en kunnen we beginnen Ik krijg 3 hormoon spuiten de gonal-f, de cetrotide en als laatste de pregnyl Ik heb ook de lijst gekregen waar de dagen op staat en de uitleg erin Dus ik begin het behoorlijk spannend te vinden Hoop dat de eerste keer raak is maar ga er niet van uit omdat het lichaam moet wennen denk ik Maar ik hou jullie op de hoogte als wij met het behandeling ga beginnen misschien dat ik ook dan ff een up-date gaat maken kunnen jullie het ook goed in de gaten houden wat we mee maken Liefs Tijgertje23
Hey Tijgertje, inderdaad spannend hoor! De gonal heb ik ook gespoten, helemaal geen bijwerkingen van gehad en mijn eitjes groeide als kool Waar dient de cetrotide trouwens voor? Daar heb ik nl. nog nooit van gehoord?! Heel veel succes iig! Mariel, thx voor je antwoord wat betreft de progestan We zullen wel zien of er bij mij wat gaat innestelen op deze manier...haha.
Hoi draaimolen De cetrotide is eigenlijk een rem voor de eieren zodat ze dan niet eerder ga springen Ja vind het best wel spannend Had ook toen straks eerst mezelf leren spuiten maar deed toch niet zo zeer als ik dacht Liefs Tijgertje23
Ha Tijger, Okay, dan is cetrotide net zoiets als Lucrin, deze moest ik spuiten om mijn eigen hormonen stil te leggen. Komt op hetzelfde neer. Ja, ik vond het vantevoren ook heel eng dat spuiten, maar achteraf blijkt weer dat het helemaal niet zoveel voorstelt. Ik heb 1x prikinstructie gehad op het zh. Jij ook? Heb toen zo´n auto prikpen meegekregen waar ik de naald kan indoen. Ziet eruit als een soort gasaansteker. Hoef het alleen tegen mijn buik te houden en op een knopje te drukken en dan schiet de spuit er al uit. Gaat zo snel dat ik er amper wat van voel. De enige rotspuit was de pregnyl, die moest ik uit de losse hand spuiten, heb ik snel door mijn moeder laten doen Gaat helemaal goedkomen hoor voor jou, heel veel succes!
Hey draaimolen Ja dat komt zeker goed We zijn ook enthiouast erover we denken van we laten het op ons afkomen en we zien wel Ja inderdaad in het ziekenhuis heb ik allemaal uitleg erover gehad heb een schema gekregen met de dagen erop wanneer je kan spuiten zeg maar....... Heb ook meteen gevraagd of er momenteel bijwerkingen konden komen omdat ik die alledrie krijg maar niet het geval dus En bij de pregnyl moet ik dan na 21 dagen pas een zw-schap test doen maar zover zijn we nog niet Ga eerst ff me best doen om te smeppen en rf ( randjesfietsen) bij het smep-topic Maar ben jij ook nog bezig dan of ben je ook pas begonnen? Liefs Tijgertje23
Hey Tijgrtje, Ik zit momenteel op het wachtbankje (samen met veel anderen ) Ik heb gisteren mijn eerste IUI gehad en heb deze afgelopen maand dus ook voor het eerst de hormonen gespoten. Spannende tijd dus....!
Haha Liesje ongeduldig aan het worden, dat snap ik, jammer dat het nog zo lang duurt voordat je mag testen ik duim nog steeds voor je!
Jaaaa....ik ben zo ongeduldig. Er liggen hier twee testen en moet mezelf echt bedwingen Zowiezo wil ik niet voor het voor en in het weekend testen. Dus vanaf maandag zien we weer verder...
Lies, ik ken het... Het duurt zo lang! En die laatste dagen worden alleen maar spannender. Hou vol en we duimen.