Geweldig nieuws Natasja! Lijkt me echt super om zwanger te zijn en dan met een echo die kleine te zien bewegen! Na hoeveel pogingen IUI was jij zwanger? Vervelend Ooievaar, dat je je zo rot hebt gevoeld. Maar het is voor een goed doel inderdaad! Hoop dat je zwanger bent, dan weet je in ieder geval waar je je zo rot voor hebt gevoeld...
Geweldig om te horen dat alles goed is met de baby natasja. Ik heb de echo gezien en ik vind het prachtig. Hoop dat ik ook snel zo een mooi echo mag hebben. liefs vruchtje
Natas super! Heb gelijk even gekeken naar jullie kindje. Traantjes in mijn ogen. Ben zo blij voor je! Voor de rest van de meiden hier. Moed houden en niet opgeven! Lees jullie berichten wel maar heb niet altijd zin te reageren. Beetje druk en heel veel aan mijn hoofd. Maar duim voor jullie allemaal! Dat we maar snel Natas achterna mogen gaan!
@Natasja, wat een schitterende echo en wat kun je jullie kindje mooi zien liggen! Ik was er helemaal ontroerd van. Ik hoop dat wij met z'n allen ook snel zo'n echo in onze handen mogen hebben. Je vroeg wanneer ik weer ga testen... nou, ik heb vanmorgen gebeld met het ziekenhuis. Zij adviseren om vrijdag nog een keertje te testen en als deze ook positief is, mag ik over drie weken voor een echo komen. Bij de gedachte alleen al zit ik hier op de bank te shaken... @Geduld, ik kan me voorstellen dat het niet altijd even gemakkelijk is om te reageren. Als je zoveel aan je hoofd hebt, moet je proberen voor jezelf ruimte te maken in je hoofd. Neem de rust en de tijd voor jezelf meid! @Ooievaar, ik heb al een week het gevoel dat ik ongesteld moet worden... dat is niet per definitie een slecht teken hebben ze mij ooit verteld. Dus ik hoop dat we snel allebei een mooie positieve test in onze handen mogen houden! Weet jij al wanneer je weer gaat testen? Groetjes, Josien
Josien spannend zeg! Heb heel druk met heel veel andere dingen en sta niet zo stil bij het MMM verhaal. Gelukkig. Dingen zijn zoals ze zijn en wat niet is is niet. Ga voor je duimen dat je vrijdag een vette positieve test mag hebben!
hoi hoi Oh Josien, wat spannend! wat zal jij he-le-maal zwééééven! ik heb ook een keertje een heel licht streepje gehad. ik wist echt ff niet waar ik het zoeken moest, maar helaas werd ik een week later ongesteld. de test heb ik wel bewaard. je kan het streepje ook nog steeds niet, maar idd ook te licht om een foto van te maken.. ik duim voor jou! en ooievaar, ook spannend bij jou! maar wel moed houden he! het is gewoon mogelijk, net als bij mij, dat het bij jou deze maand raak is! maar tijdens dat (vervelende) wachten jezelf niet gek laten maken hoor meid! enorm vervelend voor je dat die pregnyl zo'n nare uitwerking op je lichaam heeft, dat je er zo emo van word. ik gun je het zo! nou ik zelf ga pas zaterdag testen. dit klinkt miss beetje raar, maar ik ben zo zenuwachtig voor zaterdag dat een test kopen als een hele zenuwklus is... dan sta ik al te bibberen bij de kassa.. ow... mijn (.)(.) zijn minder gevoelig als gisteren, en verder voel ik ook niks. mijn moeder zei dat ze wist dat ze in verwachting was als ze lage rugijn kreeg (wat je soms ook wel hebt als je ongie bent) dus daar let ik nu ook steeds op. maar als ik gespannen ben, krijg ik ook lage rugpijn (komt door holle rug) dus daar kan ik ook niet op vertrouwen. vandaag wel lekker veel afleiding gehad. dat doet écht goed. dan gaat de dag snel voor bij. nog een paar daagjes... liefs rachel
hallo allemaal! spannend! Josien! een streep is een streep toch? Ik ga heel hard voor je duimen! Natasja; fijn dat alles goed gaat! Voor alle meiden hier: ik duim voor jullie en de moed niet opgeven hoor! De week voor mijn NOD had ik ook het gevoel dat ik ongi ging worden, maar het was toch niet zo! allemaal heel veel succes liefs
hi Hippel bemoedigend om te horen dat jij dat ook dacht dat je ongesteld ging worden. overmorgen de grote dag!? leuk leuk! en een kleintje in je buik, je kan je geluk zeker niet op! liefs rachel
idd vrijdag de grote dag! we trouwen me z'n drietjes! hihi Vind het wel spannend allemaal hoor! Vanmiddag mijn jurk opgehaald en hij zat iets te strak bij mijn (.)(.) oeps! Gelukkig konden ze de jurk wat uitleggen.....
Die lage rugpijn heb ik dus ook.. Enne die ongi krampjes die zijn er ook Maar ja hoeft niks te betekenen dus Pfff geeft me weer een beetje moed Wanneer ga jij testen Rach?
Hippel, staat het niet mooi bij je borsten, kan natuurlijk ook nog lijkt me leuk, dat jullie op die dag samen een geheimpje hebben, en niemand weet het nog! of heb je al een paar mensen ingelicht? lieve Ooievaar, ongie krampjes zegt idd helemaal niks! mijn moeder had dat dus en ze bleek zwanger te zijn. dus ik ben juist blij als ik dat heb, geeft me een gevoel dat er íets gebeurd daarzo en een vriendin van mij die zwanger is zei dat ze pas in de 9e ( ) week iets voelde. dus het zegt allemaal helemaal niks hoor! ik ga zaterdagochtend testen. mijn mannetje gaat een test voor me halen (ligt allemaal beetje gevoelig bij mij nu..) ga zoveel mogelijk doen, bezig zijn, zodat het snel zaterdag is(dan ag ik dus testen..). dan heb ik tenminste duidelijkheid. dat zal me rust geven. Je zei dat je een test had gedaan, bianc, en die was lichtjes positief. hoe voelt dat voor jou? rachel[/b]
Ja dat voelt heel gek Moet me er bij neerleggen dat het nog steeds van de pregnyl kan zijn maar stiekum hoop ik op een zwangerschap Weet je wat ik ook zo erg heb. Mijn darmen.. die rommelen als een gek Wel spannend zeg zaterdag testen. Is nog maar 2 daagjes
is rommelende darmen ook niet iets van een zwangerschap? ja 2 daagjes...spannend he.. ik ben er nu de hele tijd mee bezig, net als jij ooievaar! in dat opzicht lijken we erg op elkaar.
Ja maar ja als je zo graag wil en je bent al zo'n tijd bezig Dan is het niet zo gek dat we zo bezig zijn Ben nu ook al zo moe... pffff ga denk ik zo afsluiten en lekker liggen.. Morgenochtend ga ik weer lekker naar mijn vriendin voor mijn nagels Lekker wat afleiding.. Onze dochter gaat lekker een daggie naar oma
Ja maar ja als je zo graag wil en je bent al zo'n tijd bezig Dan is het niet zo gek dat we zo bezig zijn Ben nu ook al zo moe... pffff ga denk ik zo afsluiten en lekker liggen.. Morgenochtend ga ik weer lekker naar mijn vriendin voor mijn nagels Lekker wat afleiding.. Onze dochter gaat lekker een daggie naar oma