ah lekker, jezelf (laten) verzorgen. ben je bezig en heb je afleiding. ik ben ook moe. me mannetje zit nog voetbal te kijken, maar we gaan ook zo slapen. ik sluit ook af. veel plezier morgen bianca! als er niewtjes zijn laat je he dan weten? dagdag
Ha meiden, even een kort berichtje en dan ga ik heel gauw slapen Helaas ben ik vandaag ongie geworden. Toch wist ik al dat het kwam dus dat valt mee. Maar op naar de tweede IUI! Liefs!
Lies wat balen meissie... Wil je heel veel sterkte wensen en veel geluk bij de volgende ronde (((knuf))) Heb je hiervoor clomid geslikt?
Lieve Lies, Wat ontzettend balen zeg! Hopelijk wordt jullie tweede IUI succesvol! Ik duim voor je... Groetjes, Josien
Spannend hoor, om van alles te voelen en niet te weten of het nu van de Pregnyl of van een zwangerschap komt.... Hoop op goed nieuws de komende dagen! Wanneer ga jij weer testen Ooievaar? Hier alles rustig. Druk met de voorbereidingen voor onze vakantie. Morgen vertrekken we. Kan niet wachten tot ik ongi word. Dan mag ik beginnen met spuiten. Vind het wel heel spannend allemaal, maar heb er ook wel heel veel zin in... Raar eigenlijk hoor, zin om mezelf te gaan spuiten. Maar het is voor een heel goed doel natuurlijk! Hoop dat we dat doel allemaal gaan bereiken!
Ook hier is het weer einde oefening Onze tweede IUI is ook mislukt. Daar was ik bij voorbaat al bang voor aangezien dit een half mislukte poging was. groetjes, Jalena
Lies wat naar voor je. kan je er een beetje goed mee omgaan..en of ben je helemaal van slag.. Zuster suus misschien ben je deze maan wel 'gewoon' zwanger geworden haha. bijft die ongie uit... ik denk dat ik binnenkort gewoon ongesteld ga worden.. zaterdag miss...
Nee Jalena! Meissie... Ook voor jou heel veel sterkte en we denken aan je hoor (((knuf))) Ik weet nog niet wanneer ik ga testen Suus Het liefste ga ik nu nog testen Rach waarom denk je dat je ongi gaat worden Voel je je anders?
nou mijn (.)(.) zijn niet meer zo opgezwollen en pijnlijk, en ik voel me helemaal niet anders, geen ongiekrampjes, niks. daarom denk ik het... ooievaar, wanneer ga jij nu testen? rachel
Maar Rach dat zegt niks natuurlijk.. Jij kan wel al bijna testen Zolang er geen bloedverlies is Ik wil eigenlijk maandag pas testen, maar weet niet of ik dat volhou Ik zou heel graag nu willen testen, maar dat zal echt nog te vroeg zijn
@Ooievaar, ik moet van de gyn morgen weer een testje doen. Is ook wel fijn want daarna gaan we meteen op vakantie en dan weet ik ook hoe en wat. Dus even afwachten tot morgen... @Jalena, ook voor jou een dikke knuffel meid! Hopelijk gaat het de volgende ronde beter! @Rachel, ik hoop op een goede afloop! Ook voor jou draaien mijn duimen...
en ik heb nog geen bloedverlies... spannend he josien? ik ben heel nieuwsgierig naar wat de uitkomst is! en ooievaar, ging jezelf en je nageltjes vandaag niet lekker laten verzorgen? of gaat dat vanavond pas gebeuren? 8) liefs rachel
Ja ik zou mijn nagels doen Zou vanmorgen om half 10 bij haar zijn, maar ze zat nog bij het CWI Dus hopelijk belt ze me zo
oke! nou veel plezier he! geniet ervan! misschien beurt het je een betje op, en heb je uiteindelijk toch een leuke dag! liefs rachel
Josien wat spannend!! Ik hoop voor je dat het raak mag zijn! Jalena voor jou ook balen! Soms vraag je je dan af of je nog wel ooit een positieve test in handen hebt. Tenminste dat heb ik een beetje Ik hoop dat het voor ons snel raak mag zijn! Rachel nog even blijven hopen hoor!! Geen bloed geeft moed! Ooievaar ik heb geen chlomid geslikt. Alleen pregnyl gespoten voor het springen van mijn ei Spannend bij jou meid! Kunnen we hier niet zo'n lijstje maken van iedereen met in hoeveelste ronde we zitten qua IUI en wat voor behandeling we hebben? En de zwangeren komen daar dan onder net als bij de lijst van alle MMM meisen. Zoiets ofzo.: IUI meiden Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. ZWANGER DOOR IUI! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op