IUI meiden Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. ZWANGER DOOR IUI! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart.
IUI meiden Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. ZWANGER DOOR IUI! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
IUI meiden Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Rach84: 1e IUI, alleen pregnyl voor eisprong, nod 1 sept ZWANGER DOOR IUI! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
Hoi Meiden, Daar ben ik weer! Wat is er toch weer veel gebeurd in 2 dagen. Lies en Jalena, wat vreselijk voor jullie! Ik weet precies hoe jullie je voelen... Doe het rustig aan en laat je lekker verwennen. En we gaan voor de volgende ronde! Josien, wat maak je het spannend! Het zou wel fantastisch zijn als je zwanger bent. We hopen dat IVF/ICSI niet nodig is! We blijven duimen. Hou je het wel vol tot vrijdag? Ooievaar en Rachel, jullie maken het ook al zo spannend. Ik hoop het zo voor jullie! Mijn duimen draaien overuren. En houden jullie het wel vol om nog te wachten met testen? Hoe zet ik mezelf bij het overzichtje? (Ik ben alleen niet zo'n goed voorbeeld...) Ik ben bezig met de 4de IUI en spuit Menopur en Pregnyl. Veel succes iedereen. Liefs Marielle
Het is al gelukt: IUI meiden Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl. Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Rach84: 1e IUI, alleen pregnyl voor eisprong, nod 1 sept ZWANGER DOOR IUI! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
Hi Mariel77, hoe was het aan zee? lekker genoten en uitegwaaid? was het beetje goed weer aan t strand? hondje ook lekker genoten zeker en ja hoor, ik test gewoon zaterdag, heb er expres geen in huis! liefs rachel
Heel veel succes, Rachel! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Laat je zaterdag ons iets weten? Het was heerlijk aan zee. Het weer viel echt mee, was zelfs mooi. We hebben lekker uitgewaaid en gaan nu helemaal voor IUI ronde nummer 4!
ik houd ook zo van de zee! heerlijk, vooral met een hond, maar die hebben we niet haha. ja tuurlijk laat ik het zaterdag al weten... waarschijnlijk s'ochtends al
[ IUI meiden Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid en pregnyl Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl. Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Rach84: 1e IUI, alleen pregnyl voor eisprong, nod 1 sept ZWANGER DOOR IUI! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
Hey Mariel gezellie dat je er weer bent. Hoest nu met je? Enne Rach ik denk dat ik het eerst inderdaad mijn mannetje vertel en daarna mijn moeder opbel Als 3e zal ik het hier vertellen en op mijn eigen forum
Wat een goed idee zeg zo'n lijstje! We zijn inmiddels met zoveel, dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. En nu heb je in 1 keer een mooi overzicht. Lies en Jalena wat ontzettend balen! veel sterkte. Morgen gaan we weer voor de 1ste FM is toch wel Spannend! Rach84 en Ooievaar ik hoop voor jullie allebei dat het een dikke vette + mag worden. Liefs Manonie
ik ook aan mijn mannetje, dan op dit forum, dan wacht ik een paar daagjes en bedenk ik een originele manier om het aan mijn ouders te vertellen dat ze opa en oma worden