IUI meiden Josien: 2e IUI, met clomid en pregnyl, nod 29 aug. Rach84: 1e IUI, alleen pregnyl voor eisprong, nod 1 sept Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Zonneschijn: 1e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 4 sept. Roosje75: 1e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 13 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid en pregnyl, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 25 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI meiden Rach84: 1e IUI, alleen pregnyl voor eisprong, nod 1 sept Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Zonneschijn: 1e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 4 sept. Roosje75: 1e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 13 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid en pregnyl, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 25 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Josien: zwanger na 2e IUI, uitgerekend op 8 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hoera! Vanmorgen mijn tweede test. Misschiene een beetje een klein fotootje... maar ik ben zo gelukkig! Groetjes, Josien
Goedemorgen! hier nog steeds geen teken van ongesteldheid! nog één dagje maar.. ik heb vannacht gedroomd dat ik een test deed en dat ik zwanger was maar toen werd ik weer wakker.. en wilde ik ff niet me bed uitkomen. morgen ochtend als ik wakker ben vlieg ik naar de wc. Roosje75, die krampjes waar je het over hebt is heel normaal, dat had ik ook. en je kan 14 dagen na je inseminatie testen.
Josien, PROFICIAT! Wat geweldig voor jullie. En wat een mooie foto. Ik ben echt heel blij voor jullie!
ik heb net (10:00) me temp opgemeten, maar dus niet gelijk nadat ik wakker was geworden. 37 gr.. betekent dit IETS? ik heb nl. een tijdje getemperatuurd maar heb het nooit helemaal onder de knie gekregen...
Lieve meiden, Hartstikke bedankt voor jullie gelukwensen! Dat jullie nu maar snel mogen volgen naar de mei-mamma's! @Rachel, ik vrees dat dat niet zo heel veel zegt. Ten eerste heb je geen vergelijkingsmateriaal omdat je de rest van je cyclus niet getemperatuurd hebt, en daarnaast heb je niet meteen getemperatuurd toen je wakker werd. Ik hoop natuurlijk wel dat het goed nieuws is! Mijn duimen draaien voor je! Groetjes, Josien
IUI meiden Rach84: 1e IUI, alleen pregnyl voor eisprong, nod 1 sept Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Zonneschijn: 1e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 4 sept. Roosje75: 1e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 13 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid en pregnyl, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 25 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Josien: zwanger na 2e IUI, uitgerekend op 8 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Josien! Geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd met dit geweldige IUI-resultaat! Het zal wel heel onwerkelijk voelen...
Josien wat geweldig meis! Onwijs gefeliciteerd! Ga maar lekker genieten Ik denk dat ik ongi ga worden hoor Ik heb vandaag boodschappen gedaan en ik had alleen maar zin in chocolade en dat heb ik altijd voor mijn ongi Net naar de wc geweest en ik had een heeeel klein stipje licht rose bij het afvegen