Ja, de honden zijn echt mijn schatjes! Je woont in Utrecht he? Ik ga vanaf 24 sept weer een opleiding starten in Utrecht. Werken in Diakonesseziekenhuis en school op het roc. Nu werk ik in Amersfoort in een verpleeghuis. Ik ga nu afsluiten want ik moet werken tot vanavond 23:00 Liefs!
Meiden, ik begrijp jullie zo goed. Herken jullie gevoel. En dat is inderdaad het fijne aan deze site! Ik vond de negatieve uitslag van de eerste IUI ook het ergste. Je hebt dan zo'n hoop dat dit de oplossing is en het valt dan zo tegen als je ongi wordt... Je moet dat weer echt verwerken. Bij mij gaat het ook altijd zoals bij jou, Ooievaar. Eerste een beetje bloed, dan een dag niets en dan zet het pas echt door. Iedere keer heb ik nog hoop na dat beetje bloed, terwijl ik al weet dat het over is. Waarom kan het dan niet meteen duidelijk zijn? Dat is emotioneel zo zwaar. Meiden, we trekken elkaar er wel doorheen. Zodat we straks allemaal naar het rijtje 'Zwangeren' kunnen.
Vervelend is dat he Mariel, dat het niet gelijk doorzet Je wordt dan zo onzeker... Eigenlijk heb ik het elke maand zo maar toch blijf ik steeds weer hoop houden
Ja, ik herken het. En die schommelingen in emoties maken het zwaar: Hoop, teleurstelling, toch nog hoop en dan de grote teleurstelling... Het moet gewoon meteen duidelijk zijn! Maar zo werkt het dus niet. Maar Ooievaar, blijf moed houden.
Oh Meiden, wat is het soms toch moeilijk hè? Rach en ooievaar, we weten allemaal hoe het voelt. Ik leef met jullie mee. Even lekker uitjanken, en dan weer door, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik zelf ben er erg verdrietig van geweest, maar was ook erg opgelucht dat ik van die onzekerheid af was, er even niet mee bezig zijn vond ik echt een opluchting. Wij gaan as maandag weer een poging doen en gaan dan weer die verschrikkelijke wachtweken in, Zie er nu al tegen op Vanmiddag om half 6 de pregnyl gehad, toch blijf ik dat een vervelend spuitje vinden. maar goed alles voor het goede doel en daar gaan we toch voor? Hopelijk volgende maand allemaal bij de zwangeren lijst! Iedereen veel succes en sterkte liefs Manonie
succes manonie! je weet nu in ieder geval wat je kan verwachten dus is iets minder eng en onverwachts!
IUI meiden Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 3 sept. Zonneschijn: 1e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 4 sept. Roosje75: 1e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 13 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid en pregnyl, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 25 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Rach84: 2e IUI, weet nog niet wanneer en wat, nod 1 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Josien: zwanger na 2e IUI, uitgerekend op 8 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Weer even iets naar boven halen hoor! Hij zakt zo snel weg
Patricia, dat is wel vreemd zeg. Wel vaker overtijd geweest? En welke test heb je gebruikt? En Ooievaar hoe is het met jou? Hier verdere temperatuurdaling en ik voel de alweer aankomen. ik word volgens mijzelfs te vroeg ongi. Baal er eigenlijk nog niet eens zo heel erg van (komt misschien nog...).
Zonneschijn,ik heb clear blue gebruikt.....banner klopt niet helemaal trouwens,ben vandaag 1 dag overtijd,mn IUI was gisteren 2 weken geleden.Dit is de eerste x dat ik overtijd ben.... Balen dat je de duivels alweer voelt aankomen!
Ze zijn er al...: . Heb er ook nog es veel last van(zoals altijd). En nu toch ook wel verdrietig... En dan is het ook nog es zo'n grijze zondag, bleh!