Nee dat valt echt mee hoor Rach Ik had geen last in ieder geval Enne Manonie ik was wat later thuis, dus ze waren er niet meer Maar ik weet niet wat ik nu moet doen Ik ga maar vanavond prikken. Heb nog puregon en nog 2 naaldjes liggen. Morgen krijg ik de rest...
Rachel, die Menopur voel je echt veel minder dan de Pregnyl. En ik moet ook altijd een afspraak maken als ik ongi ben, voor een uitgangsecho. Manonie, ik heb morgen mijn eerste FM op dag 11. Het gaat bij mij in het begin nooit zo snel, dus ik hoef niet zo vroeg in mijn cyclus te komen. Ben natuurlijk wel benieuwd.
Hoi Meiden, Ben hier een tijdje niet geweest (verhuizing) en moet behoorlijk wat teruglezen om weer een beetje up to date te zijn... Ooievaar en Rachel, veel succes met deze ronde! Wel fijn dat jullie direct weer mogen beginnen! Rachel, ik had na de pregnyl ook een paar dagen last van mijn buik; had echt een rode, harde plek waar ik de spuit gezet had! Veel succes allemaal! xx Roosje
@Rach Ik spuit hormonen maar heb hele eigenwijze eitjes die springen wanneer het hun uitkomt. Eigenlijk is er maar 1 poging echt goed gegaan. Verder twee keer direct een ovulatiebloeding na het spuiten van de pregnyl waardoor de inseminatie eigenlijk te laat was. Ik spuit trouwens iedere keer op een andere plek in mijn buik. Het wil wel eens een blauwe/zwarte plek worden. Voordeel is dat ik als ik aan het spuiten ben altijd zo blij ben met mijn buikje. Pak een stukje buik en hup spuit erin! @ Ooievaar ik spuit altijd 's-avonds. Dat is volgens mijn gyn handiger want mocht je tussentijds de dosis aan moeten passen dan kan dat direct diezelfde avond. Wel altijd rond hetzelfde tijdstip. @ Zonneschijn Voor mij idd nog maar 5 dagen. Ben er niet zo mee bezig. Ben meer weer de dagen aan het aftellen dat ik kan stoppen met de progestan. Ben niet zo fan van die bolletjes. Ladies op de bank: Maak het gezellig! Koppie thee, stukje taart het kan allemaal op onze zeer luxe lounge bank!
Oh dat zou wel fijn zijn natas Ik heb er nog 2. Net ff gekeken Maar wat denk jij moet ik nu al prikken? Raar he dat ik dat aan jou moet vragen?
[quote="geduld @ Ooievaar ik spuit altijd 's-avonds. Dat is volgens mijn gyn handiger want mocht je tussentijds de dosis aan moeten passen dan kan dat direct diezelfde avond. Wel altijd rond hetzelfde tijdstip. [/quote] Bedankt geduld... ik ga zo prikken
hi geduld, ja ik zou ook iedere keer maar op een andere plaats moeten spuiten. maar ik hb bijna geen vet op me buik..en daardoor is het lastig een buikplooi goed te pakken.volgens mij had ik de vorige keer gewoon in een spier geprikt. ik had ook erge spierpijn daarna, en die prechnyl naald is zo lang, dus ging allemaal beetje fout! deed ook erge pijn. vandaar dat ik wel teegn het spuiten opzie! als het prikken van de hormonen s'avonds ook in de billen mag doe ik daad want daar heb ik weer vet in overvloed
Ja gewoon prikken. Stuur me je adres voor de zekerheid nog eens (staat vast wel ergens maar weet niet meer waar) Dan stuur ik je morgen gelijk 2 doosjes op (6 stuks) of wil je er 9? Zeg het maar!
Hey meiden! Wij zijn gisterenavond teruggekomen uit Kos en het was echt helemaal geweldig. We hebben echt 11 dagen niks gedaan, ook wel eens lekker hoor. Het was er sowieso nog veel te warm om iets te doen, was nog rond de 35 graden. We hebben veel gezwommen, in de zon gelegen, cocktails gedronken en ik voel me weer helemaal opgeladen. Ben poepiebruin geworden en wat nog belangrijker is, ik ben nog niet ongesteld. Zit vandaag precies 14 dagen na mijn IUI. Had gisterenavond heel klein beetje bloed aan het wc papiertje zitten, maar voor ik er erg in had was dit alweer voobij. Ik hoop dat het iets te betekenen heeft. Ga vanmiddag een test halen bij de kruidvat, winkels waren gisteren al dicht. Moet morgenvroeg sowieso ook bloed laten prikken in het zh, standaardprotocol. Ik kan dan vrijdag bellen voor de uitslag. Spannend hoor! Ik houd jullie uiteraard op de hoogte! Helaas heb ik verder echt helemaal geen symptomen, dus dat vertrouw ik dan al niet. Maar goed, we proberen geduldig af te wachten...
Sorry meiden, dat was natuurlijk een egoberichtje. Nu even reageren op jullie... Josien, van harte gefeliciteerd meid! De 2e IUI al raak, wat ontzettend gaaf voor jullie! En de overige meiden zijn allemaal van het wachtbankje gevallen zie ik. Wat erg, ik had gehoopt beter nieuws te lzen als ik terug was. Op naar de volgende ronde! Ik ga weer voor jullie allemaal duimen!
Hey draaimolen. Wat fijn dat je het zo lekker hebt gehad meis En nu spannend zeg voor jou. Ik hoop dat je test vanmiddag positief is Veel succes en ik duim voor je!
IUI meiden Roosje75: 1e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 13 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 25 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 1e IUI, puregon 75, pregnyl, nod 30 sept. Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 1 okt. Geduld: 6e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 8 sept. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger door 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Josien: zwanger na 2e IUI, uitgerekend op 8 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Draaimolen, welkom terug. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Heel veel succes met testen. Spannend! We hopen op een heel mooi resultaat.
Ik heb zojuist de digitale test van Clearblue gedaan....en er staat ZWANGER! Ik word gek denk ik...zit hier echt te shaken op mijn stoel. Kan het gewoon niet geloven. Begin gelijk te twijfelen of het nog de pregnyl zal zijn. Maar dat is nu 16 dagen geleden, dus dat zal wel niet, toch?! Morgen de bloedtest in het zh, dan heb ik echt zekerheid. Oh, ik ben zo blij, sorry hoor, wil uiteraard niemand voor het hoofd stoten!