Volgens mij zei die vrouw dat je elke maand maar 1 keer het receptje krijgt... Maar ik heb nu al 12 dagen geprikt. De vorige keer was het binnen 8 keer al goed.. Morgen heb ik een andere gyn en dan zal ik het eens vragen Ben eigenlijk wel blij dat ik even een ander krijg. Die andere gyn. die had gewoon geen tijd om rustig alles met je door te nemen Moest alles maar weten
Dat lijkt me ook niet helemaal kloppen. Inderdaad, als je toch langer moet spuiten, heb je toch meer nodig! Bij mij vragen ze iedere keer of ik nog voldoende in huis heb. Goed dat je morgen een andere arts hebt en alles eens goed kunt navragen. Je moet echt aan jezelf denken. Ik ben benieuwd of je eitje al wat meer gegroeid is. Succes morgen!
Ja ik vind het ook allemaal raar hoor Gelukkig is er een assistente die me heel veel info geeft Ik ga het haar morgen zeker gelijk vragen
Nou vaag zeg Bianc, Ik vind dat je echt een slechte gyn hebt. Bij mij werd inderdaad gevraagd of ik nog genoeg had, toen ik verder moest spuiten.
Hoi hoi, Ik heb even een vraagje aan jullie. Wij mogen van de fert. arts ook beginnen met IUI (de afgelopen keer al, maar we wilden het liever nog 3 keer zelf proberen, omdat ik voor de vakantie een MK heb gehad en dus wel zwanger kán worden). Maar wat mijn man en ik ons nou afvroegen (en dat wil ik de fert. arts volgende week ook vragen) hoeveel meer kans heb je op een zwangerschap als je wel IUI gaat doen of als je gewoon zelf rond je eisprong doet. Weet iemand van jullie dat?
nou een vriendin van mij moest ook gewoon op de 'normale manier' doorgaan omdat haar gyn zei dat ze evenveel kans heeft als met een IUI. bij ons is dit anders. als je bijv. vijandig slijm hebt, of zwak zaad, kan de natuurlijke manier nihil zijn, of 3%. de kans met IUI vergroot dat natuurlijk. volgens mij staat hier ergens dat je na 6 keer IUI 35% kans hebt om zwanger te raken.
Daarom gaan onze gyn het eerst bespreken op de fertiliteitsvergadering of het voor ons nut heeft om IUI te gaan doen of dat we net zoveel kans hebben met zelf proberen. Ben ook erg benieuwd naar hun antwoord maar dat weet ik pas in januari. Hoop natuurlijk dat ik voor die tijd al zwanger ben. gr vruchtje
ja hoop ik ook voor jou als er niks 'mis' is met je, dan zou natuurlijke manier fijner zijn. tenminste, ik vind al die bezoekjes, en die hormonen best zwaar hoor. oh ja: gisteren zowaar zowaar het glazen ampulletjes is eindelijk goed gebroken, dus niet stuk! iemand had hier geschreven (of ik heb het fout gelezen, ga zo even opzoeken!) dat er een zwarte stip op zat, die je naar je toe moest houden en dan breken, maar het is: de zwarte stip van je afhouden ik heb ook voor vandaag nog, en ik moet anderhalf spuiten, en heb er nog 2, dus moet een halve weggooien.. misschien hoef ik niet meer te spuiten, maar morgen weet ik meer.
Tot nu toe is het bij mij allemaal wel goed geloof ik. Heb met 50 mg goede eisprong en soms zelfs 2 eitjes. Weet alleen of het zaad van mijn vriend goed genoeg is maar hij moet morgen weer naar uroloog dus weten we meer. Vorige keer zei uroloog dat het goed genoeg was om op natuurlijke manier zwanger te raken. Succes met spuiten vandaag. Hopelijk laatste keer vandaag. liefs vruchtje
Rachel, fijn dat het breken van het glazen buisje nu goed gaat. Je hebt hem door met het zwarte stipje... Succes morgen! Ik hoop ook voor jou dat je niet meer hoeft te spuiten en een mooi eitje hebt. En anders heb je ook geen voorraad Menopur meer... Of heeft de apotheek die bij jullie altijd wel op voorraad? Bij ons moeten ze Menopur namelijk bestellen en dat duurt een dag.
mariel77 je hebt gelijk. ik hoop idd dat ik een eitje heb (of 2!) want ook bij onze apotheek moet Menopur besteld worden, en ik heb niks meer over om te spuiten. zit dus een beetje in hetzelfde schuitje als Ooievaar! ik baal daar wel van! komt omdat ik nog 2 hele dozen overhad, en ik in mijn beleving dus meer als genoeg had. alleen nu mijn dosis verhoogd is doe ik er natuurlijk veel korter mee ik hoop dat de groei-gestimleerde-eitjes ( 8) ) blijven doorgroeien.. wat denk je mariel? heb je hoop op een zwangerschap? liefs
Ik hoop het voor je! Succes. Ik heb natuurlijk wel een beetje hoop op een zwangerschap, maar helemaal geen vertrouwen er in... We wachten wel af en ik stel me al in op de volgende IUI.
met die instelling valt het alleen mee maar mee, maar doet toch verdriet als je weer gewoon ongesteld word.. maar ik snap je wel ik zie dat dit vandaag mijn meest vruchtbare dag is! ooh dat word vanavond maar ff.. O
Ja ik heb echt een vage gyn Ben er ook helemaal niet blij mee Gelukkig heb ik morgenochtend iemand anders