Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties! Is toch wel erg fijn zo'n forum, en dan vooral dat mensen echt begrijpen hoe je, je soms kunt voelen. Ooievaar en Rach: Halen jullie het zwanger gemiddelde van de maand september even omhoog ( alhoewel NOD is natuurlijk pas in oktober) In ieder geval succes! Heeft er al iemand iets van Josien gehoord? liefs Manonie
ja ik ook! Josien, laat je snel wat van je horen? Ooievaar en ik gaan ons best doen het gemiddelde wat omhoog te halen deze maand, toch ooievaar? 8-[ waarom vind je het een nare prik ooievaar, had je er de vorige keer last van? Manonie, laat je lekker verwennen door je mannetje! lekker thee drinken met chips en chocola, een leuke film kijken, tegen elkaar zeggen dat je van elkaar houd! dat maakt je misschien weer een beetje blij!
Ik vind de pregnyl prik ook niet echt prettig hoor! Heb er wel verschil in wie of hem spuit. Bij ons op de ehbo zeiden ze dat je hem langzaam leeg moet spuiten en dat het dan het minst pijn doet.
dat doe ik met de Menopur die ik nu spuit ook. maar kan me herinneren dat ik de vorige keer met prechnyl echt spierpijn had op die plek. maar je weet gelukkig waar je het voor doet
Ja hoor we gaan zeker ons best doen! Ik heb net mijn pregnyl prik weer gehad Kreeg 'm nu in mijn buik en ik voelde er niks van Die in mijn bil die voelde je echt wel... Ben wel blij dat we 'm weer gehad hebben Woensdag ochtend om kwart over 10 IUI Spannend weer!
Hoi allemaal, Ooievaar, We lopen gelijk. Ik heb woensdag ook inseminatie, maar dan om 11:00. Dit wordt de 5x. Succes! Ik wens iedereen hier veeeel succes. groetjes babyzz
Hoi meiden, Ooievaar, succes woensdag! En Rachel, ook succes morgen en dat er maar mooi 2 eitjes doorgroeien en dat je vrijdag of zaterdag een goeie IUI zult hebben. Babyzz, ook succes woensdag! Manonie, inderdaad fijn dat forum hier, hè. Kun je even lekker van je afschrijven en dan al die lieve reacties van anderen... Voel je je al weer wat beter? Ik vind de Pregnyl ook minder fijn dan de Menopur. Ik zet hem wel zelf, dan heb je het nog een beetje zelf in de hand... Ik zet hem altijd in mijn buik. Lieve Josien, hoe gaat het met je?
Ooievaar, succes! ik weet woensdag wanneer ik mijn IUI krijg, maar we kunnen ongeveer gelijk aftellen! Babyzz, jij ook succes! als deze keer negatief is, hoeveel mag je er dan nog doen? Mariel77, ik zet m ook zelf, om dezelfde reden als jij! Josien Josien, laat je wat van je horen?
Ooievaar en Babyzz succes morgen! Rachel, jij bent 1en of 2 dgn later dan mij,..spannend! Vanavond krijg ik mijn Pregnyl om 23u in het Z'huis. Donderdag om 8u moet mijn hubby zijn potje inleveren. En om 11.15u krijg ik mijn 1ste poging! Een vraagje, is het beter om in m'n buik te laten prikken dan in de bil ivm. pijn of maakt het niet uit waar?
Ponchy, heel veel succes! Ik weet niet wat pijnlijker is, want ik heb de pregnyl nog nooit in mijn bil gehad...
even een berichtichtje van mij. gister in het ziekenhuis geweest voor uitleg en ik mocht mezelf gelijk prikken om te oefenen. ik vond het wel eng , maar nu heb ik het een keer gedaan en het viel mee er zat geen pregnyl in, dus ik weet niet hoe het voelt om alles in te spuiten. mijn lichaam heeft er zin in, want ik ben vanacht ongi geworden, donderdag was mijn nod. vanmorgen gelijk een afspraak gemaakt voor de eerste fm. dames die voor hun inceminatie staan , succes.
Aly, vandaag al ongi i.p.v. donderdag! Jouw lichaam heeft er inderdaad zin in. Heel veel succes de komende tijd!
Thanks, Mariel en Marjo! En Aly, ook een spannende tijd voor jou! Veel succes! Ik vraag vanaaf, of zij/hij in mijn buik kan spuiten!
Ponchy ik zet hem ook in mijn buik. succes! Aly wat goed dat je lichaam er zin in heeft jij ook? ik ben blij dat er toch weer een paar kunnen insemineren deze week. grappig dat we steeds allemaal in dezelfde week moeten.
Mooi plaatje Rach En ik vind het ook wel fijn dat we allemaal zo gelijk lopen Babyzz succes morgen! Ik loop 3 kwartier op jou voor