het spuiten went hoor Aly, ik vond het in het begin ook eng en vervelend. nu vind ik het wel leuk De fm is zeker interessant. je ziet de follikels echt goed zitten, is zo leuk om te zien! misschien heb je in het begin beetje géne (hoe schrijf je dat? hihi) maar probeer vooral van het moment te genieten dat je een kijkje kan nemen in je lichaam
IUI meiden Geduld: 6e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 8 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 5 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hoi lieve meiden, Sorry dat jullie me een aantal dagen hier niet gezien hebben. Maandag moest ik terug na het ziekenhuis nadat ik het gevoel had dat het al helemaal niet goed ging... ik ben toen meteen in het ziekenhuis opgenomen omdat bleek dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. We staan dus weer bij af... althans, zo voelt het niet... ons eerste kindje heeft het niet mogen halen. Hoe goed hij of zij ook groeide... hij was een beetje de weg kwijt en dat heeft hij dan ook niet van een vreemde. Pappa en mamma hebben daar ook regelmatig last van... Ik ben zo door en door verdrietig dat ik gewoon niet meer weet wat ik met mezelf aan moet. Ben net ontslagen uit het ziekenhuis. Thuis kom ik nog alles tegen wat aan ons wondertje doet denken. Onze positieve testen, kadootjes van familie die jou ook zo welkom heetten... ik weet niet wat ik met al mijn gevoel aan moet. Meiden, ik ga een stukje aanmaken in het vlindertjeshoekje denk ik. Je moet me maar even de tijd gunnen om alles een plekje te geven... ik weet ook niet of ik hier nu veel kan komen. Dat neemt niet weg dat ik jullie heel veel succes wens. Groetjes, Josien
Jeetje Josien, wat vreselijk meid! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zin op het moment! Neem de tijd om het een plekje te geven. Heel veel sterkte!
IUI meiden Geduld: 6e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 8 sept. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 5 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Dank je Bianca en Suus... Ik hoop me op den duur weer bij jullie te mogen voegen. Na de (volgens de artsen) onmogelijke bevruchting met behulp van IUI, willen we er, als we er straks weer aan toe zijn, toch eerst weer IUI gaan proberen. Josien
Hi Ladies, De insiminatie is vandaag goed gegaan, hopelijk over 2 weken hebben we een mooie resultaat. Ooievaar, ook wij hadden minder zaad dan gewoon. Maar er is maar 1 nodig hihi
Josien wat een verdriet. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte. Hele dikke knuffel
Zal gelijk de lijst ff up to date brengen. Heb al even mijn cyber neusje hier niet laten zien. Poging 7 is van start gegaan vorige week. Spuit menopur en slik progynova. Morgen FM. Hopen dat er wat te zien is. IUI meiden Geduld: 7e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, nod 5 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
hey lieve Josien wat vreselijk erg voor je. ik leefde zo met je mee toen je zwanger was, en ook toen je wat bloed verloor. ik hoopte zo dat het niks was, en dat je net als je moeder, gewoon wat onbelangrijk bloed verloor. maar je voelde het misschien al.. je hoeft je nu echt niet verplicht hier te melden. het doet vast pijn om steeds herinnerd te worden aan alle cadeautjes en dingetjes die rondslingeren. ik vind het heel oneerlijk dat jullie zo lang bezig waren en dan dit. ik gun dat echt niemand. ik hoop, en wens je toe, dat je dit een plekje mag geven. ik zou dit denk ik ook niet goed kunnen accepteren. heel veel sterkte josien, liefs rachel
IUI meiden Geduld: 7e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
ooh aah heb net prechnyl spuit gezet. omdat ik elke dag spuit (met die weggooi dingen) ging prima!. vrijdag om half 12 insemineren. spannend..!