Pffffffft ik zal het voortaan wat korter houden, wat een lap tekst zeg hahahaha Maarja dan heb ik mijn introductie toch eens even grondig aangepakt Edith
bijde rachels, succes met de twee wachtweken, die zijn altijd spannend. ponchy, vervelend dat het allemaal zo pijnlijk was, maaar veel goede zaadjes, dus veel kans. mariel, gelukkig mag jij ook bijna weer, nu maar hopen dat er de volgende keer minder eitjes groeien. leuke jack russel, wij hebben er 2. edith, welkom, spannend die laatste dagen.
edith, welkom . ik denk dat je nooit helemaal zeker weet wanneer je zwanger bent. sommige hebben zo'n last, en anderen voelen weer helemaal niets. ik snap dat je geduld nu erg op de proef gesteld word. het is voor niemand die in de MMM beland makkelijk denk ik. spannend dat je snel al weet of je zwanger bent, wanneer ga je testen? ik heb van mijzelf ook een natuurlijke eisprong, maar spuit wel hormonen zodat (ook mijn cyclus iets korter duurt) ik 2 eitjes heb. mijn man heeft iets minder zaad, maar dat verschilt erg per keer. Mariel77, ja jij kan deze maand bijna weer beginnen met spuiten. ik hoop ook echt hoor, dat je nu wat minder eitjes zal produceren. jou lichaam is erg gevoelig voor die Menopur he? Aly, Ponchy= rachel oh ja, edith, je wilde weten na hoeveel IUI pogingen de vrouwen hier zijn zwanger geraakt. wij hebben hier een lijstje, misschien wil jij er jezelf ook aan toevoegen, dan kunnen anderen in één oogopslag zien waar jij mee bezig bent het lijstje staat hieronder IUI meiden Geduld: 7e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Wachten, wachten, wachten. Ik heb soms idee dat mijn leven bestaat uit wachten. Van menstruatie naar eisprong en dan weer van eisprong naar NOD... Maar goed, dat is vast herkenbaar. Hebben jullie ook zo ontzettend veel last van je borsten van de Pregnyl? Ik ben een echte buikslaper, maar word dan wakker van de pijn. Allemaal succes met wachten meiden! Groetjes Suus
Ik heb ook veel last van mijn borsten van de pregnyl Ben ook steeds misselijk als ik wakker wordt En dat wachten is echt killing he! Nou ja nog 1 week werken en dan gaan we lekker een week op vakantie Heb ik wat afleiding Edith welkom! Leuk als je je ook op het lijstje toevoegd
Edith welkom hier! Ik heb mezelf even toegevoegd. IUI meiden Geduld: 7e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5, pregnyl, nod 15 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
Edith, welkom hier! Geeft helemaal niets je lange verhaal. Ik vind het altijd interessant om ervaringsverhalen van anderen te lezen. En op dit forum met elkaar praten is erg fijn. Ik dacht bij mijn eerste IUI ook echt zwanger te zijn. En dat viel me ook erg zwaar... Heel herkenbaar dus. Ik wens je heel veel succes en sterkte de komende tijd. Ja Aly en Rach , ik zei net tegen mijn man, nog een paar daagjes en we mogen weer. Dan zijn we gelukkig weer ergens mee bezig. Nu is het maar afwachten tot mijn ongi... Maar ik zal wel moeten beginnen met een lagere dosis Menopur, omdat ik er inderdaad heftig op reageer. Even afwachten dus. Zuster Suus, ik heb nooit zo'n last van de Pregnyl. Maar dat scheelt natuurlijk per persoon. En dan kun je dus allemaal zwangerschapssymptomen krijgen...
Mariel77, zou fijn zijn als je weer mag beginnen. vervelend alleen dat je nog geen vastgestelde (goede) dosis hebt. Ik heb geen last van mijn (.)(.). wel voel ik me door de prechnyl (denk ik) ontzettend down. ik moet echt veel huilen en voel me zo rot. de menopur had ook al een nare werking op mijn humeur, en ookal staat het niet in de bijsluiter, toen ik het aan de gyn vroeg zei ze dat het zeker komt door die hormonen die ik in me lichaam spuit..
Dank je! Het is ook zo'n lieverd. Jullie hebben er 2! Leuk. Mijn man zou er ook wel 2 willen... Hebben jullie reutjes of teefjes? En hoe heten ze?
Het rare is, dat ik al bijna een jaar op dezelfde dosis zat en dat het goed ging! En nu ineens zoveel eiblaasjes. Daarom was ik er ook zo kapot van... Gelukkig gaat het bij jou goed en heb je deze maand zelfs 2 eitjes! Spannend! Die stemmingswisselingen zijn wel vervelend voor je. Hoe gaat het nu op je werk?
dank je mariel op me werk gaat het nog steeds goed, het is erg leuk. alleen thuis voel ik me rot en me man heeft het ook zwaar te verduren hoor met me maar ik heb het er wel voor over hoor! hoe heet jou hondje dan mariel?
Rach, fijn dat het goed gaat op je werk en dat je het leuk vindt. Dat je je rot voelt, komt dat door de hormonen? Erg vervelend. Mijn hondje heet Boris. Esmeralda, wat fijn! Nu maar hopen op een mooie uitslag over 2 weken! Succes.
Ooievaar, ik duim voor je! Geduld, hoe gaat het met jou? Edith, welkom..a.s dinsdag, spannend hoor! Aly, ja we heten samen Rachel aka Ponchy, hihi Zuster Suus, ook ik heb af en toe last van de Pregnyl. Ik ben gauw moe, soms krampen. Prettig weekend iedereen!
hi esmeralda, even op jou berichtje reageren. ik wil jou positieve stemming niet drukken, maar stel dat er maar 5 zaadjes ingebracht zijn waarvan er 4 bewogen.. dan is dat ook 80%.. bij mij geven ze ook niet de hoeveelheid aan. ik had eerst 80% en deze keer 60%. maar het is ook belangrijk hoeveel het er zijn. maar het ziekenhuis waar ik loop (diak in utrecht) vertellen ze dat niet weet jij wel hoeveel het er waren? mariel77, ja de gyn zei dat het heel goed kan dat ik me rot voel (en onredelijk ben etc) door de hormonen. ik voelde me al niet helemaal mezelf
Ik loop ook bij het diak in Utrecht. Ze vertelden dat er per veld 15 waren en dat was hartstikke goed. Ze waren tevreden ook over de hoeveelheid.
Hee, wat veel geschreven de laatste dagen. En een aantal nieuwe mensen hier; welkom! Het begint ook alweer spannend te worden met een aantal NOD's voor de boeg. Ik blijf iedereen volgen, maar schrijf niet zo veel. Denk wel aan jullie hoor! Veel succes!
Hey meiden! Succes allemaal voor degene die op de wachtbank zitten En ook succes voor de meiden die opnieuw gaan voor IUI Zo spannend! Ik voel me gelukkig weer iets beter.... Maar nog wel erg moe Moet echt bijtanken in het weekend
Heerlijk Ooievaar, een vakantie in het vooruitzicht. Wij gaan zelf ook bijna op vakantie. Heerlijk hoor. heb er echt heel veel zin in. Vind het aan de ene kant wel jammer dat we dan een ronde IUI over moeten slaan, maar aan de ander kant kiezen we er ook voor om niet alles in te leveren om maar zwanger te worden. Die ene maand maakt dan ook niets meer uit. Emotioneel gezien heb ik gelukkig geen last van de Puregon of Pregnyl. Voel me buiten de zere borsten niet anders dan anders. Krijg er alleen wel acne van en dat maakt me soms een beetje onzeker. Maar ja, het hoort er allemaal bij. Hoor mezelf wel steeds vaker zeggen: 'Als dat het ergste is...' Soms baal ik daar toch wel een beetje van. De meeste mensen om ons heen worden gewoon zwanger en wij blijven maar zeggen: als dat het ergste is.... Bij ons in het ziekenhuis zeggen ze wel hoeveel goed bewegende spermacellen er zijn. Wij hadden nu 6 miljoen zaadcellen, waarvan 75% beweeglijk, dus hadden 4,5 miljoen goed beweeglijke zaadcellen. Was niet geweldig zij de gyn, maar wel goed genoeg voor IUI. We zullen het zien over een dag op 11. Groetjes Suus
dat vertellen ze bij mij ook niet eens vind ik echt vervelend ik kan er zo niet achter komen hoe goed of hoe slecht het zaad is...! misschien hebben we wel een keer samen gewacht bij inloopuurtje