iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach meiden die pril zwangerzijn. Ik ben dan wel nog nooit zwanger geweest, maar kan me die angst en onzekerheid zeker voorstellen, zeker als het al eens is misgegaan. Maar meiden...deze zwangerschap gaan jullie mooi uitdragen tot een maandje of negen hoor! Ik schop jullie ook nog wel even onder de kont....jullie komen hier straks laten horen dat de echo prachtig en goed was en jullie helemaal zaten weg te zwijmelen! Enne, Femke.....lekker hier mee blijven schrijven als je dat wilt hoor...
    Hier nog steeds rustig....valt niks te melden, maarja kan ook niet....moet nog geduld hebben tot eind deze week.
    Hou hier verder een relaxte zondag....

2. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hier ook alles oke.
    voel niks anders.
    Hier ook lekker relaxte zondag.We hebben gewandeld in bos met de hond....

Kirby en Femke,..ik kan het goed begrijpen dat je eerst de echo gezien moet hebben dat alles goed is.
    Heel veel succes en zetten jullie de echo ff in je album,kunnen wij ook even meezwijmelen......

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Doe ik Minou!
    En Aldonza, bedankt voor de schop. En ik blijf jullie hier allemaal sowieso volgen. Vind jullie allemaal veel te lief.

liefs Femke

4. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hey meiden,

Hier eigenlijk ook niet veel te melden .Ik heb morgen mijn 1e wachtweek erop zitten..

Jacey voel jij je al wat anders of ook geen zwangerschapssymptomen.....?

Aldonza en Trolljenta hoe gaat het met jullie?

Damie,zijn die duivels er al.Wil je graag dat ze komen ,komen ze niet.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje?

Femke, idd, we moesten elkaar maar eens een schop onder de kont geven!

Morgenavond laat ik zeker weten hoe het geweest is met de echo en als het even lukt, plaats ik ook een fotootje in m'n album. Duimen jullie even mee dat alles nog ok is?

Damie, nog steeds aan het wachten op de duivels?

De misselijkheid gaat nog steeds op en af, kan wel echt niet veel eten en elke dag gaat er dus 100 of 200 gr van m'n gewicht af en ik heb al niks van reserve :( Dus dat is minder... Maar ach, ik klaag niet hoor, zou alleen niet willen dat het niet goed is voor het baby'tje.

En meiden, ik blijf dus duimen voor jullie! Net zoals Femke voel ik me veel meer verbonden met jullie dan met de juli-mama's. Vind het wel een beetje vervelend om hier over m'n zwangerschap te praten omdat ik jullie niet wil kwetsen, dus meiden, als het jullie zou storen of zo, zeggen hé!

Liefs
    Kirby

6. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Vind het wel leuk om te horen Kirby.
    En ben ook wel erg benieuwd hoe je zwangerschap verloopt.dus blijven schrijven......
    Spannend hoor ,morgen de echo.

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Minou,

Nee, ik voel nog helemaal niks. Maar ja, ik heb er vandaag pas 1 wachtweek op zitten. De komende week zal het spannend worden. Ben benieuwd, ik heb hoop, maar niet zoveel vertrouwen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Jij succes met wachten. We kunnen bijna gelijk testen. Hopelijk hebben we met z'n allen een positieve test.

Kirby, spannend de echo morgen. Ik kom meteen lezen hoe het gegaan is. Maak je vooral geen zorgen over het afvallen en de baby. De baby pakt alles wat ie zelf nodig heeft.

Bij mijn eerste zwangerschap bleef ik ook afvallen (nu had ik wel reserve, maar toch). De gyn had mij verzekerd, dat alles wat de baby nodig heeft als eerste pakt. Dat komt echt goed.

Hoe is het met Aldonza en Troljenta? En Damie, hoe is het bij jou?

Groetjes, Jaycey

8. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hallo meiden,

Al een poosje niets van mij vernomen, heb er net 1 1/2 week vakantie opzitten en daar had ik geen internetverbinding! :eek:
    Ik ben de 13e hard van de verkeerde kant van het wachtbankje gevallen :cry: , had nog net Aldonza naast me gezien. Door die hormonen is mijn cyclus een stuk korter geworden. Van 26 dagen naar 21 dagen.
    Inmiddels ben ik alweer zo ver met spuiten dat we morgen een echo hebben. Spannend weer...
    :(:
    Minou, Jackey en Aldonza jullie op het wachtbankje, hopelijk volgt er goed nieuws. Ik duim voor jullie!
    Trolljenta hoe was gisteren jouw echo, zijn de eitjes nu al voldoende gegroeid?
    Femke J, Kirby en Twinny hoe is het met jullie zwangeren..nog leuke dingen te vertellen ? Al nieuwe echo's gehad?

9. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hallo meiden,

Vanochtend een echo gehad, ik had 4 eitjes. 1 daarvan was al 21 mm.
    Vanavond nog puregon en dan donderdag de pregnyl, zaterdag heb ik dan de inseminatie. Goed nieuws, geeft weer goede hoop.
    Hoe is het met jullie?

10. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Spannend Lisette......het gaat helemaal goed komen.
    Heel veel succes zaterdag......

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lisette succes vanavond met de pregnyl en dan natuurlijk zaterdag een succesvolle inseminatie!
    Kirby zag op de lijst dat de echo goed was en er een hartje klopte, super meis, Proficiat!
    Twinny jij had deze week toch ook nog een echo...of was dat begin volgende week?
    Femke voor jou nog een tijdje spannend.....heb je die wachtweken na de iui gehad....krijg je die wachtweken voor de 1e echo...pff, sterkte meid.
    Minou inmiddels dus eerste week erop zitten....nog een weekje en dan weet je meer.
    Jaycey volgens mij gingen wij aardig gelijk op....ik hoop dat je temp netjes hoog blijft! Ik temp overigens niet...pff, vond dat toen al een heel gedoe en aan mij is dat niet besteed aangezien ik daar niet rustiger van wordt.
    Damie en Trolljenta hoe is het met jullie?
    Ow, nou ben ik vast nog iemand vergeten, maar is niet de bedoeling hoor...
    Hier nog geen ongi, maar toch wel een ongi gevoel..ik weet het zegt nog niks, maar ga er toch niet vanuit dat het raak is. Wacht nu eigenlijk al tot mijn ongi zich aandient....

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Wil ff komen melden dat de echo idd goed was... wie wil kan de fotootjes bekijken in m'n album... we hebben het hartje niet alleen zien kloppen... maar ook gehoord! Echt fantastisch was het en bijgevolg kwamen de traantjes al snel opzetten! Meiden, ik hoop echt dat jullie dit allemaal binnenkort ook kunnen meemaken! Ik duim superhard voor jullie!

Lisette, succes met de inseminatie dit weekend!

Jaycey, die temperatuur hoog houden hé :)

Aldonza, nog een paar daagjes, mijn duimen draaien volle toeren voor je!

Minou, voor jou wordt het ook al spannender! Hoop dat ook jij positief mag testen!

Damie, trolljenta, alles ok met jullie?

Liefs
    Kirby

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo Aldonza,

Jij loopt een paar dagen voor op mij. Ik zie aan je banner dat morgen je NOD is? Ik hoop zo erg voor je dat het gewoon raak is!

Mijn temp blijft vrij laag, in vergelijking met mijn andere cyclussen. Maar vandaag was ie toch 0,1 gestegen. Ik weet dat het eigenlijk niks wil zeggen, mijn temp daalt ongeveer 1 à 2 dagen voor mijn NOD.

Wanneer durf je te testen?

Kirby, wat goed joh, dat je het hartje hebt gezien en gehoord. Wat zal dat een opluchting zijn geweest, en een gouden moment. Ik wil je een hele fijne zwangerschap toewensen.

En hoe is het met de rest van de meiden? Troljenta, Damie en Minou? En wie ik nog meer vergeten ben?

Groetjes, Jaycey

14. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hier alles wel oke.
    Ik krijg alleen wat blauwe aders op mijn decolete en wat pukkeltjes....
    Maar de vorige keer had ik pijnlijke boobies en toen was het ook niet raak .
    Mijn lichaam maakt me soms wat in de war.....

Kirby,
    Echt heel fijn dat de echo goed was en wat super dat je het hartje gehoord hebt,nu is het echt......
    Geniet maar lekker van je zwangerschap....

Damie ,hoe gaat het met jou?
    Aldonza en Jacey wannneer gaan jullie testen?
    Trolljenta, hoe gaat het bij jou?
    Twinny en Femke wanneer is jullie echo?

En verder iedereen die ik vergeten ben,heel veel succes!

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet het eigenlijk echt niet.....maar word steeds banger dat morgen of overmorgen toch een ongi aankomt......had vanavond op mijn werk ineens ook dip.....gelukkig ff tranen kunnen laten bij vriendin/collega die op de hoogte is. Weet je, denk dat ik me al helemaal bij neergelegd heb dat het volgend jaar IVF gaat worden, maar als de ongi nou echt komt dan is echt dat laatste ietsiepietsie hoop wat je nog hebt dat dat niet hoeft ook echt weg...........pfff.
    Duik snel mijn bedje in en hopelijk blijft de ongi toch weg en laat mijn gevoel me nu ook eens in de steek maar dan op een positieve manier...

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Lisette: heel veel succes morgen......

Aldonzo: ga extra hard voor je duimen hoor meid.....

Jaycey dat zelfde geldt natuurlijk ook voor jou, maar heb ik net ook al op ander topic geschreven.....

Minou, troljenta, damie hoe is het bij jullie meiden?

Ik heb vorige week donderdag mijn echo gehad, dacht dat ook hier geschreven te hebben........
    Het was allemaal prima, minimuts was 0.53cm groot en het hartje zagen we kloppen op het beeldscherm. Volgende week heb ik mijn eerste afspraak in Nederland. Helaas had ik wel een zwangerschapscuste op mijn eierstok, maar de gynaecologe zei dat ik me geen zorgen moest maken. Zorgt alleen voor wat ongemak, voelt als ovulatie pijn namelijk!
    Voel me verder prima, wel moe en soms wat misselijk, maar mag niet klagen.........
    Fotootje van de echo staat in mijn album, dus.........

Iedereen weer heel veel succes en ik denk aan jullie

Twinny

17. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hoi Twinny,

Mooi dat alles goed is....en nu lekker genieten van je zwangerschap.

Ik voel me eigenlijk wel goed...
    Af en toe wat steekjes in mijn buik .....maar mijn lichaam heeft mij al vaker in de war gemaakt.
    Moet maar 'rustig' afwachten.
    Vorige IUI was de ongi er dag 13 en de 1e keer dag 15.....29 november is het dag 14 na IUI.

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Twinny misschien heb je het ook al wel verteld hoor, maar heb ik er toch overheen gelezen. Maar iig goed om te horen dat het de echo goed was. Hoop dat je niet al te veel last krijgt van de cyste, kan hij in de loop van de zwangerschap wel vanzelf verdwijnen?

Helaas houdt het IUI verhaal voor mij hier op; ongesteldheid is vanmorgen doorgezet....voel me behoorlijk (geboortekanaal, 3 letters..) nu. Ga wel jullie in de gaten houden hier, heb namelijk een bord achter me neergezet met 'Verboden in te rijden' dus jullie moeten allemaal de afslag 'zwanger zijn' nemen. Ga heel hard voor jullie duimen, speciaal voor Jaycey, maar natuurlijk is het voor jullie allemaal spannend.

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jeetje Aldonza, wat een tegenvaller weer :cry: Balen zeg dat het ook voor jou IVF moet gaan worden. Sterkte en alvast veel suc6 met het vervolgtraject!
    Dikke knuffel Elvira

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Aldonza, 'k vind het echt zo jammer voor je dat het nu toch ivf moet worden. Hoop dan wel dat het in de eerste ivf-ronde raak mag zijn hoor! Veel sterkte en een dikke knuffel meid!

Liefs
    Kirby

Deel Deze Pagina