Nou dat bijvoegen is mij nog een raadsel hoor hoe ik dit voor elkaar krijg als ik bedaan heb wat ik denk te moeten doen en op voorbeeld klik dat ziet het er toch heel anders uit en zie ik niet het lijstje met jullie gegevens. Volgens mij doe ik iets verkeerd of niet? Thanx trouwens voor de lieve reacties dat soort dingen doen goed vooral omdat ik verder niemand iets vertel dan is het toch wel lekker om soms je hart te kunnen luchten. tja nog eventjes en dan heb ik duidelijkheid. Weetje wat ik zet het hier gewoon onder misschien dat iemand mij later uit kan leggen hoe ik dit aan het lijstje toevoeg want de uitleg die er onderstaat die lijk ik niet te willen begrijpen geloof ik. Edith: 2e IUI eigen eisprong zonder medicatie nod 25 Sept. Groetjes Edith
Kijk dat is nu eens mooi nieuws! Klazien gefeliciteerd en geniet maar van het lopen op wolken..... Edith
Yes ik heb toevoegen nu eindelijk door, hahaha en dat zomaar uit mijzelf.... Edith IUI meiden Geduld: 7e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan. Manonie: 2e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 19 sept. Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5, pregnyl, nod 15 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote][/quote]
IUI meiden Geduld: 7e IUI (3 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan. Manonie: 3e IUI???, met clomid,pregnyl en progestan, nod 13Okt Mariel77: 4e IUI, afgebroken i.v.m. te veel eiblaasjes, nod 26 sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 27 sept. Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5, pregnyl, nod 15 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. ZWANGER DOOR IUI!! Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Heee Klazien Nou zat me net af te vragen hoe het met je gaat. Wat een super super super nieuws! Traantjes aan deze kant! Gefeliciteerd meid Het is jullie zoooooo gegund! \/ \/ \/ \/ \/ Geniet van je roze wolkjes tijd en straal! Dikke gefeli knuffel!
mariel, we hebben een ex teef , black and tan, Daisy 2 jaar en een ex reu van 5 maanden Bo. daisy mocht graag met andere honden spelen, maar ik kwam niet zovaak mensen met kleine hondjes tegen, dus hebben we een mooi speeltje voor haar gekocht Bo en het was een goede afleiding voor mij na mijn bevalling. klazientje, GEFELICITEERD en geniet ervan.
dank je wel meiden. ja ik leef echt op wolken. wil het van de daken af roepen maar dat mag nog niet. en dat is erg moeilijk voor me. gr klazientje
Hahaha logisch! Maar ik denk dat mensen je blik wel kunnen lezen En die tekst onder aan je bericht kan nu echt niet meer. Wij willen een banner zien!
Goedemorgen iedereen, gaan jullie nog wat leuks doen, op deze zonnige dag? Kga met honden naar het strand (Zandvoort), heerlijk uitwaaien, het wordt een chilldag...