Nee idd, maar het is dan zelfs makkelijker dan pregnyl....kijk dat scheelt me dan wel weer Ooievaar, ik hoop dat het geen ongi krampen zijn en ga voor je duimen....
ik pas vrijdag. heb vrijdag de hele dag NIKS, dus ik kan: 1. met een supertampon in bed gaan liggen, huilend om de negatieve test, met een boek en de labtop..en chocola en een sigaretje 2. gillend door het huis rennen met een positieve test en naar de prenetal om een klein rompertje te kopen... ik geef de voorkeur aan optie 2
mariel, geweldig dat je weer mag beginnen, wat kan het vrouwenlichaam soms raar doen rach en ooievaar, ik duim met jullie mee, die laatste dagen zijn altijd zo spannend. pat, spannend, nog 2 weekjes wachten, wel makkelijk een kant en klare spuit. ik ben nu al zenuwachtig omdat ik om kwart over 6 vanavond de pregnyl moet spuiten. ik ben bang dat ik niet alle lucht uit de spuit krijg, te veel films gezien waar ze lucht in de bloedbaan spuiten om iemand te vermoorden , hoe gek kun je wezen.
jeee wat kunnen jullie kletsen zeg! Manonie ik gebruik 3 x 2 bolletjes progestan. Veel he? Aly En? Leef je nog? Mariel Ik heb ook een keer zo'n rare cyclus gehad. Had heeeeel licht bloedverlies voor een paar uurtjes en dat was het. Een lijf blijft raar. Wens je heel veel suc6 en hopen dat dit de laatste keer is! Pat welkom op de bank! Ga lekker zitten/liggen/hangen. Maak het gezellig en de tijd vliegt! Rach Ga voor je duimen dat je de marathon door je huis gaat rennen! Ooievaar Duim ook voor jou! Die laatste dagen zijn het moeilijkst. Hopen dat ze snel voorbij gaan! En natuurlijk voor de rest van de ladies hier ook duim duim duim. Geniet van het weekend
Aly en Geduld, dank je! Ja, het vrouwenlichaam kan soms overklaarbare dingen doen... Ik duim ook voor jullie! Succes vanavond, Aly. Komt helemaal goed. Geduld, ik gebruik hetzelfde aantal progestanbolletjes. Ben ondertussen omhoog gegaan van 1 maal daags naar 2 maal daags en nu 3 maal daags 2 bolletjes. Ooievaar, alvast een fijne vakantie! En op naar een mooie positieve test!
Het wordt weer spannend hier de komende week! ooievaar wanneer ga je precies op vakantie? Aly, niet te druk maken hoor voor de pregnyl. Maar kan me het ergens ook wel voostellen, zou ik waarschijnlijk ook hebben. pregnyl zet je toch in een spier? Dus lucht in je bloedbaan wordt moeilijk gelukkig! Mariel fijn dat je verder kan nu. Tellen ze die afgebroken IUI ook mee als poging? Of is dat meer voor het overzicht hier op het forum? Mijn temperatuur is nog steeds hoog, meestal daalt hij 2 of 3 dagen voor m'n ongi. Mijn lutheale fase wisselt nogal van 13 tot 16 dagen, dus kan ook een iets langere cyclus worden nog (of ééntje van negen maanden...!). Van het ziekenhuis zou ik maandag mogen testen, maar als m'n temperatuur morgen niet zakt, test ik lekker morgen!
Zonneschijn, wat spannend! We duimen. [-o< Laat je snel iets weten? Inderdaad Rach, optie 2! Ik weet niet of ze de vorige poging mee tellen, denk het niet. Maakt me ook niet zo veel uit, want in november staat sowieso de evaluatie. Maar bedankt voor je interesse. En sterkte nog even met wachten... Enne, ik zet Pregnyl in een buikplooi...
hoi meiden, Zuster Suus: wat erg dat het niet gelukt is! doe het maar rustig aan,en ga eerst maar genieten van de vakantie. Waar gaan jullie naar toe? Vandaag 3e IUI gehad! Ging goed, we hadden 14 miljoen zwemmers De gyn ze: "3 keer is scheepsrecht" Laten we het hopen Nu maar weer op het wachtbankje. Hoe is het met de wachtenden onder ons? Voelen jullie al iets? groetjes Manonie
Spannend Manonie, hoop inderdaad dat drie keer scheepsrecht is voor jullie. Wij vertrekken woensdag voor drie weken naar Peru. Heb er echt ontzettend veel zin in. We gaan daar lekker genieten en als we terug komen gaan we vol goede moed door naar de tweede ronde IUI. Het komt vast een keer goed. Mijn duimen draaien voor de wachtende meiden onder ons!
Zuster suus, jammer dat de eerste iui niet gelukt is. Misschien voor de vakantie in Peru wel iets fijner, anders was je misschien wel misselijk ofzo. Nu duimen dat de 2e poging straks raak is! Peru lijtk me erg mooi, staat ook nog op mijn verlanglijstje om heen te gaan. Gaan jullie op eigen houtje of georganiseerd? Fijne vakantie, geniet ervan! Manonie, fijn dat het vandaag goed gegaan is! 14 miljoen is een erg mooi aantal! Succes met wachten. Ik voel eigenlijk nog niet zo heel veel meer of anders dan anders. Wat gevoelige borsten en af en toe last van onderrug (heb ik wel vaker). Heb nog niet m'n emotionele reacties waarvan mijn virend altijd meteen doorheeft dat ik ongesteld moet worden... Maar voel nisk dat op zwangerschap zou kunnen wijzen. Nog maar even wachten dus.