iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Spannend Zonneschijn! Zie dat je morgen al je NOD hebt. Ga je morgen ook testen? Hoop voor je dat het positief is! Succes!

Heb ik inderdaad ook wel aan gedacht Zonneschijn, aan die misselijkheid. Maar we wilden zo graag starten dat we toch besloten hadden om voor onze vakantie al een eerste iui te hebben. We gaan niet georganiseerd. We hebben alleen een ticket gekocht en een eerste overnachting in Lima geregeld. Zeker omdat we niet georganiseerd gaan, wilde we toch voor die iui gaan. Stel dat ik dan misselijk zou zijn, konden we onze reis wat rustiger aan doen. We hoeven toch met niemand rekening te houden.
    We gaan er zeker van genieten.

14 Miljoen is zeker een erg mooi aantal. Wij hadden maar 4,5 miljoen. Vond het eigenlijk best veel klinken, maar het is dus blijkbaar erg weinig....

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wat balen Zuster Suus :( :(
    Wanneer was je nod eigenlijk?
    Ik dacht dat wij gelijk liepen?

3. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Zuster Suus hele fijne vakantie Super dat je naar Peru gaat. Klinkt echt helemaal top!

Mariel alleen pogingen waarbij daadwerkelijk een inseminatie heeft plaatsgevonden telt. Hoe dat zit met hormoonvergoeding weet ik niet, hangt van je verzekeraar af.

Oei joei joei Ik heb vandaag een mega hormonster uitbarsting gehad.. Heb erg veel aan m'n koppie en het werd een beetje te veel. Tja :oops:

4. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Ja dat klopt Ooievaar, wij liepen eigenlijk gelijk. Maar om de één of andere duistere reden ben ik vroeger ongi geworden...

Bedankt Geduld! En wat die uitbarsting betreft, herkenbaar hoor. Heb er ook wel eens last van! Succes!

Ik brand vanavond een extra kaarsje voor alle wachtende meiden!

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Lief Zuster Suus :D

6. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    zuster suus thanx!

7. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Zuster Suus, wat balen voor jullie! :cry: Gaat het wel een beetje met je? Wel ineens onverwacht, maar dan heb je wel meteen duidelijkheid. Maar dat maakt het niet minder erg. Geniet van je vakantie!

Manonie, we gaan weer duimen! Wel snel weer je IUI of lijkt dat maar? En een mooi aantal zwemmers. Sterkte de komende 2 weken met wachten.

Zonneschijn, nog even...

Ja, die uitbarstingen Geduld. Hormonen doen wat met je gemoedstoestand...of je het nou wil of niet...
    Ik krijg gewoon alle hormonen vergoed, was voor de IUI ook al. Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. In principe gaan we na 6 keer over op IVF of ik moet zelf eerder aangeven dat ik het niet trek. Dat bespreken we in november met de gynaecoloog. Maar ik wil die 6 keer wel volmaken. Hoe is dat bij jullie?

8. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Wij hebben maandag een intake gesprek voor IVF. Ben benieuwd wat we te horen krijgen. Met name of mijn gyn gelijk heeft dat wij in Nederland niet in aanmerking komen voor IVF.

9. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Spannend, Geduld. Heel veel succes! Ik heb hoop voor jullie dat jullie wel in aanmerking komen voor IVF in Nederland. [-o<

10. hoi iedereen!

Geduld, oh ik herken die hormonale uitbarstingen..erg he. je bent niet de enige hoor! ik ben momenteel één en al hormonaal ;)
    zuster suus, helaas meid, dat optie 1 een feit is.. ik vind het wel heel slim dat jullie de vakantie niet gepland hebben. je kan dan doen wat je voelt, ongeacht wel of geen zwangerschap. maar dat maakt de teleurstelling niet minder natuurlijk..
    mariel77, je vraagt wat wij zouden doen (6 keer IUI afmaken). als er een kans zou zijn op zwangerschap denk ik wel. maar als ze zelf eerder IVF voorstellen denk ik dat we daarvoor gaan. ik weet dat mijn man daar wel voor zou zijn. maar het is een hele persoonlijke keuze, en voor iedereen ligt dat anders natuurlijk.
    zonneschijn, wanneer ga je testen? nog één nachtje slapen.. lukt dat wel :) ?
    ooievaar, lief dat je vraagt hoe het met me is. ik voel me wel oke vandaag :) ik ben druk geweest, en dat heeft me lekker afgeleid. maar voel me nog steeds beetje down. nu lichamelijk: ik heb altijd voor me ongie erg gevoelige (.)(.) en nu ook: AU! op mijn buik liggen doet zelfs pijn en zo groot zijn ze echt niet.. (voor mijn doen nu wel, want ze zijn opgezwollen). niets anders als anders. geen idee dus!
    heb vanavond één wijntje op.. een kleintje hoor.. maar eet verder nu al niet de 'verboden' dingen!

11. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Zo spannend he Rach
    Ik heb zo af en toe het gevoel dat ik ongi ga worden
    Maar het is met vlagen.. :(
    Nog helemaal geen bruinverlies en meestal heb ik dat een paar dagen van te voren. Soms wel een week van te voren
    Ik ben blij als we maandag op vakantie gaan, want dan heb ik genoeg afleiding.. Morgen spullen pakken en huisje schoonmaken en lekker internetten. Ook wel genoeg afleiding ;)
    Oja de testen zitten al in de toilet tas... weet eigenlijk niet of dit wel zo'n goed idee is..

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Mijn berichtje ging 2 keer :oops: :)

13. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ga jij ook al vakantie vieren? Heel veel plezier en geniet lekker. En ik blijf doorduimen!

Jaloers jaloers jaloers jaloers! :rolleyes:

14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jaaaa wij gaan maandag weg. Maar het zijn maar 5 dagen hoor
    Maar wel heerlijk. We zijn er zo aan toe. Onze dochter van bijna 3 ook. Je merkt echt aan haar dat ze wat anders wil en even rust wil van school enz.. Dus gaat helemaal goed komen

Alleen ben ik zo nerveus... Ik weet niet hoe ik ga reageren als ik weer ongi wordt. pfffffff

15. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Het gaat wel met me hoor. Was wel even balen natuurlijk, maar heb een erg leuk vooruitzicht (vakantie), dus dat maakt dat ik er minder mee bezig ben op dit moment. Verder kwam het natuurlijk erg vroeg, dus was ik er niet echt op voorbereid, maar ik heb inderdaad wel gelijk duidelijkheid!

Spannend Geduld, maandag het gesprek. Hoop dat je in aanmerking komt voor IVF.

Ook lekker op vakantie Ooievaar... Geniet ervan!

16. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ga ik zeker doen hoor :)

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Was wakker en kon niet meer slapen, dus ook maar meteen een test gedaan. En ik zag een streepje! De foto ervan staat in mijn album, streepje is nog wel licht (in het echt iets donkerder dan op de foto).
    Raar hoor, kan niet geloven dat het waar is...

18. zonneschijn... volgens mij ben ik de eerste die je mag feliciteren hier!

gefeliciteerd!

:D die test is (mijn mening!) echt wel positief hoor zonneschijn!
    volgens mij groeit er een kindje in je buik, en word je mama! :D

19. ik ben echt zo blij voor je!
    kan je niet even een 2e doen? kleurde de gelijk zo met dat streepje? als dat wel zo is.. ben je zwanger hoor! :) :D :)

20. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Zonneschijn! Wat een geweldig nieuws meid.
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina