iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oh ooievaartje! je maakt me zenuwachtig hoor! :D
    ik voel echt een steek in me buik als ik dat lees..
    want ik zit hier ook zo te HOPEN! (voor mezelf dan he, maar ook voor jou!)

goed teken? ik hoop het zo! als je het normaal niet hebt is het miss wel wat..
    ik ga nu even van het forum af, ik maak mezelf echt te zenuwachtig :rolleyes:
    even me mannetje aandacht geven (die zit met zn hoofd bij voetbal ;) )

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahahaha die Rach
    Sorry meis... het is ook zo spannend
    Helemaal omdat ik morgen wegga en dan jullie pas
    vrijdag weer spreek.. brrrr
    Maar ja ik heb wel afleiding :D

Succes met je mannetje meis. Gelukkig houdt die van mij niet van
    voetbal ;)

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou ooievaar en Rach, ik duim voor jullie allebei hoor! Enne, ik heb toch gehoord dat onderrugpijn een van de symptomen kan zijn dus het kan alle kanten uit! Ik hoop het voor jullie allebei!

En ja ik ken het forum nu wel al een hele tijd maar was in het begin niet zo actief (probeerde er niet te veel mee bezig te zijn) maar sinds we in de MMM zijn beland ben ik hier wel veel actiever... en ja, het is wel handig dat ik zo al een beetje weet waar ik me kan aan verwachten. Zelfs voor de gyn was het wel handig want ik wist al in grote lijnen wat ze me ging vertellen... ze zei op een bepaald moment van ja, dan ga je een spuit laten zetten om je eisprong op te wekken en ik zei oh, dan krijg ik dus wel pregnyl... :) daar moest ze toch eens mee lachen maar ze zei wel dat het prettig was om zo iemand te hebben die er zo goed op voorbereid was!

Ooievaar, veel plezier op reis! Trouwens we hebben dezelfde naam gekozen voor ons eerste dochtertje (als het ooit eindelijk zo ver is) alleen schrijven wij het Yenna! Mooie naam hoor ;)

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Oh wat gaaf Marisha! En Yenna is ook super mooi! Je hoort 'm weinig ;)

Ja ik hoor ook wel eens dat je onderrug pijn kan hebben als je zwanger bent.. Maar ja ik heb ook rare buikpijn erbij. Kan het ook niet plaatsen
    Mijn tepels doen trouwens ook zeer. En mijn (.)(.) lijken ook wel groter :confused:

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    ja, en dat kan natuurlijk ook wel allemaal hoor! Of dan hoor je weer meiden die helemaal niets voelen :( waarom doet ons lichaam altijd zo gek... Nog drie daagjes geduld... trek je dat nog ;)

Wij zullen hier vol spanning zitten wachten hoor!

Enne, van zodra we van kids begonnen te spreken lag de naam van onze eerste al vast. Aan een jongensnaam geraken we maar niet dus hopen dat de eerste een kleine meid wordt :D

@ Rach: achteraf zal je wss wel hebben kunnen lachen met het feit dat je in het verkeerde ziekenhuis zat maar op dat moment... ik zou er echt van zijn gaan huilen... Goed dat je uiteindelijk toch in het juiste bent terecht gekomen :D

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja elke vrouw is weer anders. Dat klopt

Enne ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn ;)

Net weer even controle gedaan op de wc en nog niets te bekennen..

7. Johanna24

Johanna24 Lid

Sep 30, 2007
    41
    0
    0
    Hoi Minou (en alle andere meiden),

Morgen ga ik voor een eerste FM meeting naar het ziekenhuis. De 1e poging gaan we zonder extra hormonen (natuurlijk wel een spuit) proberen.
    Na een traject met een gedeeltelijke verwijdering baarmoederhals (pap4) en een tegenvallende laprascopie (ader geraakt en bijna buikoperatie), maar gelukkig wel redelijke doorgang in de ei-leiders, kijk ik hier enorm naar uit. Misschien iets teveel, maar af en toe moet je weer hopen.

Ik wens jou heel veel succes.

Johanna

8. ja ik moest toen ook bijna huilen, maar weet je wat wel grappig was? mijn man praat altijd heel hard door de telefooon en toen belde hij nar onze gyn in zeist en hij schreeuwde echt (in het ziekenhuis haha)'ja mijn zááád is tráág!" hahaha

ik vind Yenna trouwnens ook een hele mooie naam! wij hebben de naam voor een meisje én een jongetje al uitgekozen :)

ik vrees het ergste voor de ronde... dat komt omdat ik heb gelezen dat in week 4 pas je borsten echt wat opgezwollen kunnen worden. en bij mij begint dit altijd gelijk na de eispong. en dat heb ik nu ook. het lijkt echt op een normale ronde :cry:
    mijn buik zwelt na de eisprong ook altijd op, maar dat heb ik deze keer niet. nou, nog maar een paar nachtjes..

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Rach wat spannend he

Hier nog steeds helemaal niets. Ook geen bruin
    Onderrug doet nog erg zeer
    En mijn buik rommelt. Kan het niet plaatsen
    Borsten zijn opgezwollen en tepels doen zeer
    Vanmorgen had ik voor de grap mijn temperatuur opgenomen
    en daar ben ik toch wel van geschrokken
    36,67... is wel aan de lage kant.
    Toen ik temperatuurde was dit niet goed
    Dat betekende dat ik mijn ongi zou krijgen
    Ik heb natuurlijk alleen vandaag getempd, maar ik krijg
    nu heel erg mijn twijfels :( :(

10. ooievaar wat vervelend nou :(

als ik temperatuurde was hij altijd hoog tot de ochtend dat ik ongetseld werd. mijn borsten zijn ook opgezwollen en tepels doen zeer.
    je weet het gewoon niet he!

ooievaar durf je vandaag al te testen...?

11. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Heb net ff bij de zwangerschaps kaartjes gekeken en daar zie ik ook temp dipjes, dus dat geeft weer een beetje hoop

Maarre rach heb jij al last van je buik en rug?
    Ik ga vandaag nog niet testen
    Wacht echt tot woensdag... als het lukt ;)

12. nee ik heb geen last van me buik en rug. maar normaal rond me NOD is mijn buik opgezwollen, dat heb ik nu niet. daarom denk ik ook niet zo positief nu.. ik voel helemaal niks dat anders voelt als anders..
    spannend dat je woensdag pas test. ik ga vrijdag ook pas testen.
    ik duim voor ons ooievaar!

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik duim ook voor ons!
    Alleen zegt mijn gevoel dat ik ongi ga worden :(

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bianc,ik duim!
    laat ons snel wat weten he! fijne vakantie!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Meiden, de moed niet opgeven hoor! De laatste loodjes wegen het zwaarst!

Trouwens Ooievaar, vertrok jij niet op vakantie vandaag? Je kan het forum niet missen zeker... :D

16. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik laat het zeker weten natas
    We gaan zo weg. Met een uurtje
    Maar moet nog wat dingetjes doen
    Dus tot vrijdag!
    Succes allemaal!
    xxx

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Veel plezier op vakantie!

18. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    net terug uit het ziekenhuis. 1e IUI gehad. we waren otzettend benieuwt naar het zaad, mijn man was bang dat ze onderweg dood waren gegaan, ze zaten 3 kwartier in het potje toe we aankwamen.
    uitslag 40 miljoen zaadjes, 85% was goed, dus 34 miljoen zaadjes zijn ingespoten :confused: . hiermee komen we niet eens in aanmerking voor IUI.
    we zijn wel blij :D , laatse keer waren het er maar 4 miljoen.

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wauw zeg wat een super uitslag! :confused: Het gemiddelde is volgens mij 20 miljoen zijn dus daar zitten jullie ruim boven!

Nu maar hopen dat het ook iets moois oplevert! We duimen!

20. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    marisha, ja klop gemiddelde is 20 miljoen, we hadden zelf ook niet gerekend boven de 10 miljoen, mijn man heeft maar 1 bal, dus super.

Share This Page