Aly, wat goed! Echt een heel mooi aantal zwemmers. Nu gaan we duimen... Rach en Ooievaar, heel veel sterkte nog die laatste daagjes.
ja, die 2 wacht weken duren altijd lang, maar ach voordat we het weten is het weer weekend en dan nog maar een week. rach, jij hoeft nog maar een paar daagjes
Meiden, succes met wachten! Wij gaan binnen kort (denk ik) ook weer verder met IUI, en dan met puregon en pregnyl ( heb er al 3 met alleen pregnyl gehad) Dus dan kom ik jullie ook vervelen met mijn ongeduld over de wachtweken, die vind ik echt slopend! Weet nog niet wanneer we weer gaan beginnen, misschien binnenkort. misschien begin volgend jaar (is toch ook binnenkort als je al 3 jaar bezig bent ) Ondertussen lees ik met jullie mee en hoop op veel positieve verhalen, dat geeft weer een beetje moed! Veel succes allemaal!
IUI meiden Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt. Zuster Suus 1e IUI, Puregon en pregnyl, nod 3 okt. Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Geduld: 7e IUI (4 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 10 okt. Manonie: 3e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 13 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5 en Ovitrelle 250, IUI 28 sept nod 14 okt. Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 25 okt. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 29 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Zuster Suus, wil jij jouw volgende IUI weer aangeven? niet vergeten de quote haakjes weg te halen (helemaal in begin, en helemaal op t eind) anders kan de volgende hem niet quoten
Zonneschijn, gefeliciteerd met je zwangerschap! Meiden, ik duim voor jullie.. kheb veel terug moeten lezen! Helaas, ben ik gisteravond ongi geworden... Morgen krijg ik weer mijn 1ste echo, op naar de volgende ronde!
he ponchy... helaas.. ga je deze maand hormonen gebruiken? voel je je verder een beetje ok, of ben je erg uit je sas van je ongie..
Ponchy, wat balen. Hoe voel je je? Neem de tijd om dit te verwerken, zodat je daarna weer voor de volgende poging kunt gaan. Sterkte! Rachel, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?
Heyz Esther, dankjewel jij ook in Okt! Rachel, voel me wat down...maar ja, komt wel goed! Ik ga er van uit dat het deze keer wel gaat lukken, moet positief blijven denken!
lief dat je vraagt mariel! ik trek het nog wel hoor. ik zorg gewoon dat ik veen bezig blijf, en afleiding. meer kan je toch niet doen. hoe is ie met jou? lekker bezig met spuiten?
Met dit forum houden we elkaar wel op de been... Met mij gaat het goed. Inderdaad weer lekker aan het spuiten.
Hey Zonneschijn, Gefeliciteerd! \/ \/ Echt super zeg en dat ook al na 2 pogingen, dat moet jullie een goed gevoel geven. En een streepje is een streepje. Wat je voor de grap kan doen, is de digitale test halen van CB. Dan staat er gewoon letterlijk op je schermpje " zwanger"en dan is er echt geen twijfel meer mogelijk! (heb ik ook gedaan) Geniet ervan! groetjes, Aurelie
Berichtje van Ooievaar (bianca) Helaas is ze gister ongesteld geworden De vakantie is wel heel leuk! Liefs Natas
Oooh wat jammer... was nochtans nog steeds aan het duimen! Hopelijk heeft ze meer geluk in de volgende ronde. Hoop dat ze probeert toch nog van haar vakantie verder te genieten! Tegen dat ze terug komt zijn de ongi gelukkig toch al weer voorbij.