hoi meiden Gister intake gesprek gehad. Ben niet bij voorbaat afgewezen. Dus dat is positief. Heel verhaal eigenlijk te lang. Werd alleen niet blij van de rest wat ik te horen heb gekregen. Ik had allang een HSG moeten hebben gehad, zaad van mannetje was helemaal niet zo goed als wij te horen hadden gekregen van onze gyn, er had bij mij nog een onderzoek gedaan moeten worden en dat is niet gebeurd en ga zo maar door. Nou het vertrouwen in het ziekenhuis waar wij IUI krijgen is helemaal weg! Was al van plan volgende maand geen hormonen te gebruiken en dat komt nu eigenlijk wel goed uit. Moet een maand gaan tempen in een normale cyclus en dan bloedprikken voor de eisprong. Ga me weer concentreren op gezellige dingen. Je weet wel van die dingen waar je vrolijk van gaat worden
Ponchy, balen dat je ongesteld bent geworden... Ik duim voor je voor een mooi resultaat de volgende ronde! Aly, wat een super aantal zaadjes, wauw! Zeker heel blij! Nu spannende weken wachten. Ook rot dat Ooievaar ongi is geworden. Misschien wle wat afleiding door de vakantie. Geduld, dat is wel een vreemd verhaal zeg. Zo te horen heeft jullie ziekenhuis inderdaad wel wat steken laten liggen. Begrijp ik goed dat je nu 2 maadan onderzoeken in je eigen cyclus krijgt en dat je dan meer weet? Veel succes! Spannend toch weer. Je bent altijd zo positief, vind ik zo hartstikke knap van je!
hi zonnecshijn wat leuk dat je ons even komt bemoedigen! zit jij nu trouwens bij de juni mama's? ik heb nog een paar \spannende daagjes te gaan. had vannochtend een beetje ongie gevoel en dacht: nu is het echt afgelopen.. maar ik ben niet ongesteld geworden. vorige keer werd ik het netjes op de (N)OD.
Spannend Rach! Wanneer wil je gaan testen? Kun je nog wachten? Ik hoop zo voor je dat het raak is! Ik zit inderdaad bij de juni mama's, 8 juni is de uitgerekende datum (als het allemaal goed gaat) en heb 15 okt. al de 1e echo in het ziekenhuis.
o wat jammer van ooievaar. rach, spannenddd, ik duim voor een positieve test. je mag me wel weer in de lijst zetten, ik heb de lijst niet meer gezien , dus ik weet niet wat er allemaal in staat : aly ,1e iui eigen cyclus 1 okt., nod 15 okt. mijn lf is het langst 13 dagen, dus zou ik 15 okt ongi moeten worden, ik hoop het niet natuurlijk zonneschijn, voel je je een beetje goed ? niet te veel kwaaltjes ? is die echo met 6 weken ? ja we zijn blij met zoveel zwemmers, we zijn nog steeds verbaast dat het er zoveel waren. geduld, wat een gedoe, was het intake gesprek in een ander ziekenhuis ? heb ik gemist. ik kan me goed voorstellen dat je nu niet zoveel vertrouwen meer hebt in het ziekenhuis waar je je IUI hebt gehad
Wat vreselijk sneu voor Ooievaar. Erg jammer! Inderdaad wel lief dat ze het ons laat weten. Dat ze toch nog maar lekker van haar vakantie mag genieten! Geduld, fijn dat je niet bent afgewezen voor IVF, maar de rest is wel vervelend. Ik snap dat je het vertrouwen in dat ziekenhuis een beetje kwijt bent. Goed dat je je weer gaat concentreren op vrolijke dingen. Dat moet je ook echt doen! Sterkte. Rach, hoe is het?
Dankjewel, Aly en Zonneschijn! Ben zo blij dat we hierover kan praten met z'n allen, het lucht toch weer op met wat steun! Rach, nog 2 dgn spannend meis! Vandaag mijn echo gehad, uitslag: Kheb vocht bij m'n eierstok, fertil..zei dat ze het gaat overleggen met 'n arts, het kan zijn dat ik gebeld wordt vandaag/morgen. Dan wordt er 1 mnd geskipt, en als ik niet gebeld wordt? Dan gaat mijn afspraak gewoon door volgende week vrijdag, voor de volgende echo! Afwachten maar! [-o<
Hopelijk kan het doorgaan. Ik moet nog 5 dagen tot nod en ik heb nu het gevoel alsof ik ongi ga worden. Lage rugpijn en ongi- nuikpijn. Niet leuk.
Fijn is dit forum hè, Ponchy? Wat heeft dat voor gevolgen als er vocht bij je eierstok zit? Wel erg vervelend! Ik hoop voor je dat je toch gewoon door kunt gaan. Wel weer spannend! Esmeralda, nog even volhouden. Zolang er nog geen bloed is, houden we hoop! Sterkte.
hoi meiden, Ik loop al 2 jaar in het ziekenhuis, ben nu bezig emt mijn 10de IUI ( wat niet doorgaat) maar vandaag hebben ze een cyste ontdekt voor mijn eierstok, ter grote van een follikel. ( 16mm) Volgens de gyn dei ik vandaag had zei dat de vorige emting (afgelopen maandag)de cyste wellus voor een normale foll was aangezien. Ik weet niet zo goed wat ik erbij moet denken. liefs mandy
Mandy, wat vervelend. Ik weet dat ze bij mij bij de uitgangsecho altijd controleren of er geen cystes zitten. Dan zou ik daar zo nodig medicijnen voor krijgen (?). Maar ik heb dat nog nooit gehad, kan je dus ook niet helpen. Sorry. Veel succes en sterkte ermee.
IUI meiden Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt. Zuster Suus 1e IUI, Puregon en pregnyl, nod 3 okt. Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Geduld: 7e IUI (4 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 10 okt. Manonie: 3e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 13 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5 en Ovitrelle 250, IUI 28 sept nod 14 okt. aly: 1e IUI, eigen cylcus, nod 15 okt Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 25 okt. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 29 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI meiden Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Zonneschijn: 2e IUI, in eigen cyclus, wel pregnyl, nod 30 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Ooievaar: 2e IUI, puregon 75, pregnyl, IUI 19 Sept, nod 3 Okt. Zuster Suus 1e IUI, Puregon en pregnyl, nod 3 okt. Rach84: 2e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 21 sept nod 5 okt. Geduld: 7e IUI (4 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 10 okt. mandy80: 10de IUI eigen cyclus alleen pregnyl, 2 mk's, nu een cyste, vrijdag 5/10 weer echo Manonie: 3e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 13 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5 en Ovitrelle 250, IUI 28 sept nod 14 okt. aly: 1e IUI, eigen cylcus, nod 15 okt Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 25 okt. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 29 okt. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
wat lief dat jullie allemaal vragen hoe het met me gaat! maar eerst: Geduld, wat een verhaal, bah.. dus je moet een maand wachten nu? je bent in ieder geval erg positief ingesteld, goede eigenchap van je zeg! zonneschijn, heb stiekem al even bij de juni mama's gekeken 8) voor t geval ik er deze maand bijkom hihi! oh ja, ik ga pas vrijdag testen! en ik zal wel moeten wachten want wij halen eerder geen testen in huis! aly, zoals je ziet sta je in de lijst! mariel77, het gaat goed met mij, en met jou? wanneer heb je een fm? ponchy, wat betekent het als je vocht bij je eierstok hebt? zorgt dat ervoor dat je minder snel zwanger word? wat gaan ze eraan doen? esmeralda23... hoe zie jij eruit misschien herken ik je wel van het diak.. ik heb al 2 (haha) gezichten voor me van vrouwen die ik regelmatig zie! mandy, 10 keer IUI? waar ligt de grens bij jullie? ik weet niet goed wat er gebeurd als je een cyste hebt, moet die operatief verwijdert worden? hoe gaat het nu met je? sjongejonge iedereen heeft weer nieuwtjes. met mij gaat het echt goed, ik voel hele gezonde spanning in me lichaam en het kan nu nog alle kanten op he.. ik voel dan weer wat, en dan weer niks.. ach het zegt toch niks.. vrijdag weet ik het 8)
esmeralda23... hoe zie jij eruit misschien herken ik je wel van het diak.. ik heb al 2 (haha) gezichten voor me van vrouwen die ik regelmatig zie! Ik plaats een foto. En Jij?
esmeralda, in mijn album staat een fotooje van mij! maar die is wel afgelopen mei genomen toen ik bruin was van de vakantie! nou dams..jullie zien mn banner vast al weer..! ik voel me des ontdanks erg goed, en ga gewoon weer verder. de teleurstelling had ik er deze maand al bij ingecalculeerd en vorige maand (nog) niet. ga nu naar het ziekenhuis voor een FM
Nee Rachel, wat vreselijk balen! Inderdaad, je klinkt positief. Bij jou valt de tweede keer ook minder zwaar. Gek is dat, hè? Maar het is wel belangrijk om dit toch weer te verwerken. Je hebt toch hoop gehad. Laat je lekker verwennen en doe het rustig aan. We gaan weer voor de volgende ronde!