Meiden, een dagje niet hier geweest en weer heel veel gebeurd... Ooievaar, je bent er weer. Hoe gaat het nu? Echt balen voor je en dan maak je op dit moment in je omgeving ook nog eens wat dingen rondom baby's mee. Heel dubbel voelt dat. Heel veel sterkte en succes met de volgende ronde! Esmeralda, balen zeg! Echt jammer. Geduld, erg spannend. Jij bent de volgende... Goed dat je niet terug wil kijken. Heeft ook weinig zin, want je kunt er niets meer aan veranderen. Maar dan moet je het nog maar zo voelen. Wel knap van je. Rachel, over mijn werk. Mijn baas en een paar collega's weten van mijn MMM. Ik werk onregelmatig, dus ziekenhuisbezoek kan ik makkelijk plannen buiten het werk om. Wat leuk een katje!
Vandaag 1e iui gehad. Telling viel wat tegen -maar was goed genoeg hoor- en dat was even schrikken. Dat is nl. niet de reden van de iui. We doen dit omdat m'n baarmoederhals dunner is door de conisatie en m'n gyn vermoedt dat de jongens het nu niet kunnen zwemmen (zeg maar). Was zenuwachtig en was ook geen prettig gevoel. Ga nu met jullie het grote wachten in.
succes johanna! spannend he! nou, ik ben weer begonnen met het spuiten van Menopur en voel het gelijk.. ik ben weer veel gevoeliger bah zeg nou ja..we weten waarvoor het is. gisteren is het katje gekomen, echt een schatje. Mariel heb jij echt niet het gevoel iets gevoeliger te zijn tijdens het spuiten? ben ik er misschien extra gevoelig voor dan?
Aaaaaaaaaw is ze helemaal wit? Ik heb ook een witte, ze had eerst een zwart streepje op haar hoofd, maar nu zie je daar niks meer van.
Rachel, wat een lief katje! Sorry, maar ik voel echt niets van de Menopur. In het ziekenhuis vragen ze het ook steeds. Dus stemmingswisselingen zullen wel heel normaal zijn...
Wat een schattie! Onze kat is het omgekeerde (helemaal zwart met een heel klein wit plekje in de hals). Heb veel moeten doen om mijn ventje te overtuigen maar heb hem uiteindelijk gekregen voor onze eerste huwelijksverjaardag Morgen is wss onze eerste cyclusdag voor de IUI. Vandaag de voorbodes dus als het doorzet mag ik vanaf morgen tellen en hebben we volgende week vrijdag (dag 12) onze eerste FM en bloedtest en dan wss op zondag de inseminatie... Spannend
mariel, succes met de fm, beetje laat ik duim voor je dat er wat groeid 1 of 2. rach, ooo wat een lief katje. johanna, succes met wachten. nog 1 weekje wachten
mariel, ik voel niets, maar dat had ik, toen ik zwanger was van iris, ook niet. toen kreeg ik na mijn nod last van mijn (.)(.). 2 dagen voor mijn nod gaat mijn temperatuur dalen als ik ongi word, dus zaterdag en zondag word het spannend.
Aly, wat spannend! Ik duim voor je. [-o< Ik heb net weer mijn eerste FM gehad. Zoals verwacht groeit er nog niet zo veel. Ik heb nu ook een lagere dosis Menopur. Donderdag weer terug en als er dan nog zo weinig groeit dan gaan ze pas ophogen. We moeten weer geduld hebben.... Maar ze kunnen beter voorzichtig aan doen dan dat het weer afgebroken moet worden.