Hoi meiden Ik ga ook beginnen met de iui-behandeling de iui wordt vergoed maar weet niet of de spuiten vergoed worden zit bij de unive en heb een aanvullende verzekering Liefs Tijgertje23
Kan niet wachten tot wij een gezinnetje hebben hi hi En ik kan niet wachten tot me vriendin gaat bevallen hi hi 5 maart is ze uitgerekend Liefs Tijgertje23
zou heel erg leuk zijn! had het met mariel ook al over! maar die komt volgens mij iets zuiderlijker ooievaar, deze maand gaan wij ervoor!
Inderdaad, ik kom uit Brabant. Maar dat maakt me dan helemaal niets uit, al moet ik naar de andere kant van het land! Dan zijn we allemaal zwanger en dat moet dan gevierd worden! Laten we het hopen... [-o< Manonie, wat spannend! Ik hoop het voor je.
hoi meiden, na 2 weken geklungel in me buikje issut weer zo ver! de 10de IUI is een feit! a.s. vrijdag 11 uur inseminatie! jeuh! khad het echt niet meer verw8! ben erg opgelucht! liefs mandy
Hoi mandy, Fijn dat je er weer voor kunt gaan. Hoop zeker dat het jullie maand wordt. ( Van ons allemaal trouwens). gr vruchtje
mandy veel succes! en iedereen trouwens met deze ronde! iedere ronde word wel steeds iemand van ons zwanger, zullen we die erin houden? liefs