Rachel, wat vervelend van je kies! Ik moet bij de apotheek ook altijd eerst een gedeelte van de Menopur voorschieten (wel een paar honder euro!) en krijg het daarna terug van de verzekering. Erg lastig, maar ik weet niet of dit anders kan. Aly, wat balen. Maar we blijven nog hoop houden! Marisha, ik moet van de gynaecoloog gaan tellen vanaf de dag dat de menstruatie goed is doorgezet. Dat is dan dag 1. Hopelijk heb je daar iets aan. Succes met je IUI! Linda en 10uss, welkom hier en veel succes! Linda, Pregnyl kan zwangerschapssymptomen geven, omdat het het HCG hormoon bevat. Dus die pijnlijke borsten is niet raar, maar wel vervelend. Na ongeveer 10 dagen is het uit je bloed. 10uss, inderdaad dat op commando vrijen is er af met IUI en dat maakt het wel relaxter...
zo ik kon weer even wat bijlezen, vind ik altijd leuk om te doen! en weer een paar nieuwelingen, linda en 10uss welkom! ik heb ook na de pregnyl hele pijnlijke borsten. vind het normaal heerlijk om op me buik te liggen maar afgelopen keer kon dat echt niet daardoor vanmorgen een FM gehad. het ging best vervelend eigenlijk. het was een nieuwe 'meid' (nog erg jong) en ze las het hele dossier over, terwijl ik al klaar lag...en ze gebruikte zeg maar zonder haar handen om de staaf naar binnen te krijgen dus eerst lukt dat niet goed maar ze duwde zo stevig dat ie naar binnen 'schoot' en tegen het 'einde' aanbeukte. dat deed echt pijn. ik zei ook: AU! en toen begon ze te roeren (ai au au) en wel 3 keer de follikels te meten (die nauwelijks nog 8 mm zijn). en toen moest ze met een andere gyn overleggen wat ze nu moest doen, en uiteindelijk wordt de menopur toch opgehoogd. maar ze had er duidelijk nog niet veel ervaring mee... ik vroeg hoe lang ze hier al werkte en ze zei 2 maandjes. toen moesten we nog na bespreken en wilde ze weer de hele geschiedenis van mijn man en mij weten. in het diak is het nl zo dat je niet 1 gyn hebt, want je komt altijd op inloopspreekuur, en dan word je van het rijtje af afgeroepen. nou ja.. pff gelukkig is t weer gedaan. mariel, bij de apotheek vragen ze mij of ik nu wil betalen of het wil overschrijven. ik zeg dan dat ik wil overschrijven, en krijg een officiele bon mee. ik heb vandaag gebeld naar ohra (waar ik dus zit ) en ik kan mbv een declaratieformulier ohra het laten betalen aan mijn apotheek. dus ik hoef gelukkig niks voor te schieten. een idee voor jou?
Rachel, wat een vervelende FM. Wanneer mag je nu weer? Bedankt voor de tip i.v.m. de kosten bij de apotheek.
hey mariel ik mag woensdag weer. het word mischien weer een lanere cylcus als gehoopt/verwacht, maar dat geeft niet zo hoor. heb je wat aan de tip? zou je echt geld schelen dat je er steeds voor opzij moet zetten.
Succes woensdag! En als het uiteindelijk een goede IUI wordt, is een wat langere cyclus inderdaad niet zo erg. Ik heb ook altijd een langere cyclus. Het scheelt gelukkig, dat ik alles wel vergoed krijg en dat het vrij snel weer op mijn rekening staat, dus echt opzij zetten is niet nodig. Maar misschien doe ik wel wat met je tip. Bedankt. Fijn weekend!
Tsjonge Rach, dat is ook niet leuk als je zo'n onervaren persoon hebt... Bij mij in het ziekenhuis (fert. Almere) zitten er steeds maar drie (tweeverpleegkundigen en de fert. arts) Dan wordt je ook wel op het rijtje afgeroepen, maar je ziet veel minder hoofden. En ik merk dat ze de mensen ook aardig kennen. Ze wten mijn naam al voordat ze op het dossier hebben gekeken Volgende week vrijdag mag ik weer voor een FM.
Jeumig Rach dat is niet fijn zeg Dat heb jij weer Maar jij hebt dus op dag 9 een ei van 8mm... Ik had op dag 9 een ei van 10mm... en ik spuit helemaal niets.. Dan doe ik het eigenlijk best goed van mezelf..
Het bruine bloedverlies is al wat meer geworden en nu dus maar wachten op mijn ongi en dan bellen voor een afsrpaak voor de eerste follikelmeting. Een collega vertelde mij vandaag dat ze overtijd is en ze zijn nog maar 3 maanden bezig. Zij is bezig voor een 2e en heeft mij het verteld omdat ze het anders zo vervelend voor mij vind. Iedereen weet trouwenes dat we in de MMM zitten. Ik heb er een heel dubbel gevoel over want als ze zwanger zou zijn dan ben ik erg blij voor haar want ze heeft een paar maanden geleden een miskraam gehad. Aan de andere kant denk ik WAAROM WIJ NIET, ik wacht al zo lang en wil zo graag........maar jullie kennen het gevoel. Daarom is het ook zo fijn om met mensen te praten die mij snappen en hetzelfde meemaken. In mijn omgeving ben ik de neige die niet snel zwanger wordt, de rest heeft al kinderen of is zwanger van de 2e. Moest het even van me af schrijven. Veel liefs Nataly
Nataly, we begrijpen hier allemaal precies wat jij bedoelt. En dat is ook zo fijn aan dit forum. Schrijf het lekker van je af en wij luisteren! Manonie en Aly, hoe is het met jullie? Al wat duidelijkheid? Ik duim voor jullie. Meiden, ik ben blij. Dinsdag heb ik weer mijn IUI! Vandaag een FM gehad en mijn eitje is goed gegroeid. Op naar dinsdag...
Het was even zoeken, maar hier is ie weer: IUI meiden Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Ooievaar: 3e IUI, nod 31 Okt. Zuster Suus 1e IUI, Puregon en pregnyl, nod 3 okt. Geduld: 7e IUI (4 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 10 okt. mandy80: 10de IUI eigen cyclus alleen pregnyl, 2 mk's, nu een cyste, vrijdag 5/10 weer echo Manonie: 3e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 13 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5 en Ovitrelle 250, IUI 28 sept nod 14 okt. aly: 1e IUI, eigen cylcus, nod 15 okt Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 25 okt. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI okt, nod: (nog) geen idee ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Pat en Roosje, jullie ook bijna zie ik. Hoe is het? En Geduld? Jij bent al over je NOD heen. Al nieuws?
met mij alles goed, geen zwangerschaps verschijnselen , maar dat had ik met iris ook niet. ik denk dat ik dinsdag ga testen, mocht dat nog nodig zijn. ik ben blij voor je dat er een eitje groeit nu je minder hormonen spuit.
IUI meiden Edith: 2e IUI, eigen cyclus, nod 24 Sept. Lies: 2e IUI, alleen pregnyl spuiten voor eisprong, nod 26 sept. Ponchy: 1e IUI, prechnyl, nod 2 okt Ooievaar: 3e IUI, nod 31 Okt. Zuster Suus 1e IUI, Puregon en pregnyl, nod 3 okt. Geduld: 7e IUI (4 goede pogingen), menopur 150, Progynova, Pregnyl, Progestan, nod 10 okt. mandy80: 10de IUI eigen cyclus alleen pregnyl, 2 mk's, nu een cyste, vrijdag 5/10 weer echo Manonie: 3e IUI, met clomid,pregnyl en progestan, nod 13 okt. Pat: 1e IUI, puregon 37.5 en Ovitrelle 250, IUI 28 sept nod 14 okt. aly: 1e IUI, eigen cylcus, nod 15 okt Roosje75: 2e IUI, Clomid 50mg, pregnyl, nod 16 okt. Jalena: 3e IUI, eigen cyclus, misschien Pregnyl, nod 25 okt. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI okt, nod: (nog) geen idee Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. 'k mijzelf er even bij gezet
hi dames, mijn beste vriendinnetje is bevallen. het is echt een prachtkindje! ik moest wel even slikken. wij begonnen nl samen met het staken van de pil, dezelfde maand. maarja jullie weten hoever ik ben. heb stiekem een beetje verdriet :-$
en nu even ingaan op jullie, of eigenlijk: ooievaar. jou lichaam doet het heel goed hoor mijn lichaam is een beetje traag...!