Hoi lieve meiden, Ook aan deze kant is de ongi doorgebroken Maar ben er vrij nuchter onder. we gaan de 22e voor een gesprek bij de gyn en gaan dan even aan geven dat we overstappen naar een ander ziekenhuis, eentje met een aparte fertiliteits poli. We worden gek van al die verschillende artsen met allemaal een andere mening. Dus deze maand even rust en geen behandeling.Is ook wel eens lekker! Rach: ik weet hoe je,je voelt. Mijn zus is de 24 e uitgeteld en mijn beste vriendinnetje is nu ook alweer 16 weken zwanger. Zo fijn voor hun, maar soms zo pijnlijk voor ons! Mariel: Succes dinsdag! dat het nu eindelijk maar mag lukken. .voor de nieuwe mensen hier: van harte welkom Ik heb het boekje "open zenuw" gelezen is een aanrader! zo herkenbaar liefs Manonie
Manonie, wat erg voor je! Dus je bent er vrij nuchter onder? Raar hè, dat je je dan weer anders kunt voelen. Maar dat neemt niet weg dat het weer een grote teleurstelling is, die je moet verwerken. Sterkte. Goed dat jullie aan jullie zelf denken en in jullie huidige ziekenhuis willen bespreken om over te stappen. Waar willen jullie naar toe? Heel veel sterkte met alles. Het boekje is een aanrader, hè?
Kijk maar eens op deze topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=62728 Echt de moeite waard om te lezen!
goedemorgen, pat, geduld, manonie, balen meiden, ik kom jullie achterna. mijn temp. daalt, normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar omdat mijn ei eerder kwam ga ik uit van 27 dagen.als ik voor 12 uur vanmiddag bloed heb, is dit dag 1, heb ik bloed na 12 uur dan is morgen dag 1, rare telling,maarja dat houden ze bij ons in het ziekenhuis aan. rach, mariel en ooievaar, het is nu weer aan jullie, succes meiden, er moeten nu weer eens zwangeren bij komen.
Manonie, geduld, pat, aly... sterkte deze daagjes! [-o< aly, en als je nou precies om 12 uur ongesteld word ik word het alijd s'ochtends als ik opsta. heel veel sterkte hoor! temperatuur je om er zo sneller achter te komen of ej zwanger bent? liefs
Aly, echt waar? Kun je echt op je temperatuur aan? Want geen bloed geeft nog moed. Toch? Maar anders is het echt vreselijk balen. Sterkte!
dit temp kaart wijkt heel erg af van mijn andere temp kaartjes, toen ik zwanger was was hij ook anders, maar mijn temp is nu zo laag dat ik er niet in geloof. waarom ik temp ? ik vind het wel leuk om nog een zwanger temp kaart te hebben rach meestal ben ik 'sochtends ook gelijk ongi, maar soms ook wel om een uur of 1. mariel, succes morgen. mijn temp daalt altijd voor mijn ongi. ik vind het wel handig om een dag eerder te weten dat ik ongi word.
Mariel, ik mag woensdag weer voor een FM heel raar, maar ik heb helemaal niet meer menopur gespoten als afegsproken! ipv 3 amullen verdelen over 1 vloeistof, heb ik er 2 gedaan, en dat gedeelt. stom, stom! gewoon met me gedachtes bji wat anders vannochtend pas achter gekomen.. ik zit echt met me gedachtes er niet bij aly, dat is zeker leuk om te hebben! ik houd een dagboek van de MMM en het traject daarvoor, en uiteraard ook de zwangerschap zelf. zo heeft iedereen zijn waardevolle dingetjes
Oh, oh, Rachel, waar ben je met je gedachten? Natuurlijk kan het geen kwaad. Is alleen zonde, duurt het weer iets langer... Maar wie weet woensdag. Ik heb het deze maand gered op alleen maar 75 eenheden Menopur. En vanaf vandaag ga je toch gewoon 112,5 spuiten? Succes woensdag!
niet daar bij in ieder geval. wat goed dat jouw ei gegroeid is met maar zo weinig stimulatie he! voelt dat goed? ik begin vandaag idd met verhoging, en meldt dat woensdag wel even aan die gyn die er niets van snapt
Dat voelt goed, omdat ik het niet verwacht had. Helemaal in het begin had ik ook deze dosis (75 eenheden) en toen gebeurde er helemaal niets. Ik zag nu de bui al weer hangen... Maar niet nodig dus. En omdat de vorige de poging is afgebroken, ben ik nu extra blij! Jij veel succes woensdag, ik ben benieuwd.