iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Wat lies betreft maak ik me ook zorgen... we zijn een tijdje geleden begonnen brieven te schrijven (sorry lies als je dit liever tussen ons hield of zo) en ik weet dat ze ook ging verhuizen half september. Half september heb ik haar laatste brief ontvangen... en in het begin dacht ik dat ze mss nog geen internet had of dat ze te druk bezig was met de verhuis maar ondertussen begin ik me toch echt zorgen te maken. Ik heb haar nieuwe adres nog niet en post naar haar oude adres zal natuurlijk al niet meer bij haar toekomen... Heb ook al 2 PBtjes gestuurd die nog steeds in de wachtrij staan :(

Maar ik probeer positief te blijven en te denken dat het nog steeds een probleem van internet is! Indien iemand nog info heeft, hoor ik het graag!

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Trouwens, Edith mag je volgens mij bij de zwangeren plaatsen hoor (kwestie van de lijst een beetje positief te houden ;)) want volgens mij is ze in het verleden eens komen zeggen dat ze zwanger was!

Maar ze is volgens mij sindsdien niet meer online geweest :(

3. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ja klopt van Edith! Dat was toch dat verhaal van die tandarts?
    En de lijst moet positief blijven, dat geeft ons hoop.
    Is ze daarna niet meer online geweest? Ik hoop dat alles goed gaat.

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Klopt inderdaad van Edith. Ik heb haar hier ook niet meer gezien
    Ze is vast lekker bij het zwanger hoekje aan het kletsen

5. het vreemde van lies is dat ze opeens helemaal niets meer van zich heeft laten horen. ik kan me bijna niet voorstellen dat je nergens even op het internet kan. ik bedoel.. zelfs ooievaar kan vanaf haar vakantie laten weten dat ze ongie was geworden!
    marisha, in het begin kan de post nog wel doorgestuurd worden denk ik? dat hebben wij nu ook nog. wij wonen hier nu anderhalf maand, en kregen vandaag nog post doorgestuurd.
    mijn pb'tje staat ook nog in de wachtrij.

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    hé, volgens mij zijn jullie echt al een aardig hecht cluppie als ik dit zo allemaal lees :) Vinden jullie het niet erg dat ik er dan weer zomaar in kom vallen?
    Ik vind het wel prettiger om hier mee te lezen en te posten ipv op het NOD-topic. Daar zijn ondertussen zoveel mensen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Dit is een stuk overzichtelijker :)

7. nee joh tuurlijk niet! gezellig juist!

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi rachel,
    hoe is het met je.
    heb je al fm gehad.
    wordt weer spannend nu voor je de aankomende dagen.
    met de iui in het vooruitzicht.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Mja, het is idd wel raar dat ze helemaal niets meer laat horen... het is idd wel mogelijk om eens snel ergens anders online te kunnen komen. Ik denk dat ze voorlopig wel eraf kan gehaald worden aangezien die NOD natuurlijk van geen kanten klopt!

Ze zou me normaal haar nieuwe adres doorsturen en als ze me zou willen hebben bereiken... mijn adres klopt nog ;) Ach ja, het blijft raar maar ik veronderstel dat we haar hier binnenkort wel weer online zullen zien. En die site, zou het niet kunnen dat die vanzelf eraf gaat als je een tijdje niet meer online bent geweest?

@ Marieke: als je dan weet dat ik tot 3 weken geleden hier nog nooit had geschreven, weet je wel hoe lief de meiden hier zijn ;) Gelukkig zijn hier niet zoveel meiden tegelijk (anderz zouden er heel veel meiden in de MMM zitten)!

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ik vind jou profiel foto zo schattig marisha.

11. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Nee, natuurlijk niet! Lekker schrijven hier. Wij zijn hier allemaal een keer komen binnen vallen. We leren elkaar vanzelf beter kennen.

12. oh wat lief dat je speciaal naar mij vraagt :D
    het gaat goed met me, vandaag lekker de hele dag vrij gehad, lekker uitgerust. ik heb morgenochtend me FM, ik ben heel benieuwd!
    het is zeker spannend, maar ook fijn dat ik deze maand gewoon een kans heb! hoe is het met jou?
    liefs!

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja gaat goed met me.
    straks even een dipje gehad.
    soms voel je je ook zo elendig.
    je weet nu er is een kans,maar toch ben je al zo vaak teleurgesteld.
    hoe deed jij dat eigenlijk met alcohol drinken na je iui.
    voorheen dacht ik ach als het zo is zie ik het vanzelf wel.

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    oja rachel,
    ik zal voor je duimen morgen.
    dat je iui snel mag zijn.
    x lisa.

15. Johanna24

Johanna24 Lid

30 sep 2007
    41
    0
    0
    Nog een paar dagen, maar al af en toe kramp.
    En ik mezelf maar vertellen dat ik er rekening mee houd dat het niet gaat lukken (1e keer, minder goede poging....), maar ben toch heel erg telleurgesteld.
    Ben nog niet ongi, maar dat komt wel. En tussen de krampen door vertel ik mezelf dat ik het me inbeeld.

Maar nu dus kramp dus ik weet wel hoe het zit.
    :(
    (moest even mokken)

16. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Rach hoe laat moet je voor de echo
    Ik moet om half 11... zal aan je denken ;)

17. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Johanna, je mag altijd mokken hier!
    Maar hou nog even vol, want zolang er nog geen bloed te zien is houden we hoop. [-o< We blijven duimen!

18. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    mariel, nu weer 2 weken wachten, maar dit wachten is mooier dan de vorige ronde. 4 miljoen zaadjes zijn genoeg om zwanger te worden ;) . wij hadden 34 miljoen,maar dat zegt dus niets.

rach en ooievaar, :thumup: ik hoop voor jullie dat de eitjes groot genoeg zijn.

rach zet mij maar weer even in het lijstje.[als je wilt]
    aly, 2e iui, eigen cyclus, nod 12 nov.

johanna, zou jammer zijn ,maar we blijven duimen.

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedemorgen meiden!

Rachel en Bianca, als ik me goed herinner hebben jullie vandaag allebei een FM. Succes en hopelijk krijgen jullie allebei een datum voor de IUI! :thumup:

Johanna, je kent je eigen lichaam natuurlijk het best maar er zijn hier nog meiden die ongi dachten te worden maar dan zwanger bleken te zijn dus... we blijven duimen :thumup:

Lisa, dat vraag je me dus ook af! Ik heb altijd horen vertellen dat er tot ongeveer 6 weken geen rechtstreeks contact is tussen jou en de embryo dus dat het in principe geen kwaad kan maar ja... zeker weten doe je nooit... al weet ik wel dat Draaimolen nog wel cocktails is gaan drinken op vankantie en dan posi teste dus...

Vandaag heb ik weer een nieuwe vraag gevonden waar ik me zorgen kan om maken :p Nl. ik krijg hoogstwss volgende donderdag mijn IUI maar op 3/11 (9 dagen na IUI) heb ik met mijn zus voor haar verjaardag een wellness dagje geboekt. Hierin zitten dus oa een hotstone massage, en sauna, turks stoombad... Dus mijn vraag natuurlijk... mag ik dat wel doen? Kan dat geen kwaad... voor die hotstone massage kan ik natuurlijk wel vragen om uit de buurt van mijn buik te blijven maar de sauna en turks stoombad, kan dat kwaad? Pffff, ik maak me toch ook zorgen om alles he maar ja, ik kan ook niet stoppen met leven he! :D

20. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Goeiemorgen dames,

Ik schrijf weer even een stukje. Lees hier elke mee maar reageer niet altijd.

Zit nu op dag 11 na mijn eisprong en mijn temperatuur is nog hoog, niet zo hoog als gisteren (0,2 graden gedaald) maar voor mij nog wel hoog. Normaal is mijn luteale fase 11 dagen en zou ik morgen ongi gaan worden. Ik denk dat dit ook gaat gebeuren want ik heb al een paar dagen bruin bloedverlies en dat betekend voor mij niet veel goeds.

Heb nu door het gebruik van Clomid een regelmatige cyclus van 28 dagen en als deze ronde (ronde 22) niet lukt dan krijgen we voor het eerst IUI!

Vind het allemaal wel spannend.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina