Aly spannend dat jullie ook gaan beginnen. Je kunt dus IUI hebben zonder hormonen en alleen pregnyl injectie voor de eisprong. Maar je kunt dus ook Clomid (tabletten) gebruiken, maar sommige mensen gebruiken ook Puregon of Menopur injecties voor eirijping...is verschillend wat de achtergrond allemaal is en hoe je op de meds reageert. Meestal starten ze wel eerst met tabletten voordat ze op injecties over gaan hoor. Hoop dat de 1e ronde jullie al het geluk mag brengen! Femke weet niet of ik morgen nog online kom dus wil je vast een mooie echo toewensen a.s. dinsdag.....hou je gevoel vast...meestal heeft dat het bij het rechte eind....kom dinsdag wel hier kijken hoe het is gegaan. Rest van de meiden...hoe is het met jullie....ik ben het bij sommige even kwijt waar ze zitten hoor...maar denk wel aan jullie.
Hey dames een hele goedemorgen. Minou, erg vervelend voor je meid. Niet teveel tijd aan schenken...op naar de volgende ronde...en anders denk je aan mij. Bij mij gaat het zo vreselijk! Ik heb de laatste provera afgelopen donderdag gehad en vandaag nog steeds niet ongi. Hoe is het de andere dames? Aldonza, heel veel succes volgend jaar met de IVF behandelingen...ik zie mezelf ook daarna toe gaan.
bedankt dames voor de informatie. aldonza jij spuit ook hormonen toch ? terwijl je van jezelf ook een eisprong hebt ? ik wacht 21 dec wel af wat de gyn zegt, spuiten, wel eng ! damie wat vervelend dat je niet ongi wordt, wel geweldig dat je anderen zo positief stimuleerd femke succes morgen ! minou ik hoop dat je snel weer wat beter voelt.
Ik heb idd van mezelf al een eisprong en de meds zijn om er in dit geval 1 of 2 extra te laten rijpen om daarmee meer kans te hebben.
Lisette: Niet veel nieuws hier, moet gewoon wachten Ik ben soms wat misselijk geweest, maar of dat HET is weet ik niet, heb ook PIJN in mijn borsten, je wil het niet geloven, erger dan normaal Dus ik hoop natuurlijk dat her nu raak is, maar zaterdag is het 14 dagen, dus ga niet testen voor die tijd... Voel jij wat?
Hoi Trolljenta, Hier ook niet veel nieuws onder de zon. Vandaag de 23 ste dag dus voor mij is het nu al langer dan 21 of 22 dagen die er normaal zijn voor ik weer ongesteld moet worden als we IUI hebben gehad die maand. Tja, dat is toch wel weer 1 dag meer... Verder ben ik vorige week erg misselijk geweest en nu voel ik kleine kwaaltjes. Beetje rugpijn bij het opstaan, als ik gewerkt heb wat pijn links onder in de buik maar verder zoals nu niks aan de hand. Ik heb aanstaande donderdag nog een echo-afspraak staan en heb verder geteld tot de volgende week 11 dec. Als ik niet ongesteld ben dan wil ik 11 dec. gaan testen. Dit keer is het wel heel spannend. :-&
Aly, yep we moeten positief blijven denken anders belanden we in een gekkehuis. Het kost allemaal zoveel energie en stress. Trolljenta, alle pijntjes en steekjes in de wachtweken is een goed teken toch? Minou, wanneer moet jij weer voor een fm? Hier nog steeds geen duivels...ik zit vandaag al op dag 45 VRESELIJK!
Hallo allemaal, Ik heb precies dezelfde verschijnselen als trolljenta...maar weet niet of dit nog steeds van de Pregnyl kan komen die ik net voor mijn eisprong gespoten heb....hoelang kun je hier bijwerkingen van hebben eigenlijk? Of zou het ...?Meteen de eerste keer...?
Lisette: Misschien heb ik het fout, maar ik denk dat je beter kan tellen vanaf je IUI, want de tijd voor, is gewoon om het eitje te "maken", het is NA de IUI dat het misschien gaat groeien, innestelen (hoe schrijf je dat? hehe) enzo, en dat duurt effe... Dus ik denk dat als het na 14 dagen na de IUI nog geen ongi is, is het misschien hoop? Begrijp je wat ik wil zeggen? Want, de tijd voor de IUI, met de puregon of whatever, is meestaal verschillend, en dat maakt niks uit, want het is pas na de IUI dat je zwanger kan worden... Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen Ik heb trouwens ook pijn links onderin de buik Maar ik had ook heel gevoelige eierstokken (denk ik hoor) en het deed zeer om gweoon op de fiets te zitten, echt niet normaal! En vandaag heb ik wel wat minder pijn in mijn borsten, maar de ongi gewoel is echt aanwezig Ik weet dat het een teken kan zijn, de ongi gewoel, maar ja, ik weet het niet... Het blijft het zelfde, gewoon denken, denken, denken, zoeken naar tekens van dit of dat, en wachten, heeeeel laaang waaaaachten Zit nu op dat 10 na IUI
Hoi meiden, wil jullie even laten weten dat ik aan jullie denk. Veel dames die in spanning zitten om NIET ongi te worden, maar ook Damie die er nu zelfs met smart op zit te wachten...wat een gedoe meid. Heb je een bepaalde termijn dat je aan moet kijken en als dan nog geen ongi wat dan? Nogmaals een kuur om ongi op te wekken of wat? Veel sterkte met wachten iig! Verder denk ik dat Trolljenta gelijk heeft...je eerste fase...rijpen van eicellen kan bij ieder verschillend zijn (zonder of met hormonen). Moment van IUI moet je zien als dag eisprong en meestal wordt je dan ca. 14 dagen later ongi (liever niet natuurlijk!) Dus ik zou ook zeker 14 dagen bij IUI datum optellen en dat als je NOD aanhouden. Hopelijk eind van de week goed nieuws hier te lezen...kom dan zeker weer even kijken.
Hoi allemaal, ik ben ongesteld....yes yes yes! Eindelijk kan ik ook weer verder.... Het gaat heel erg spannend worden want ik begin met Puregon. Vrijdag as krijg ik een prikinstructie en daarna moet ik het zelf doen.... Ik hoop dat het aanslaat zodat ik mijn tweede IUI eindelijk krijg. Voor de mensen die zich afvragen waarom ik blij ben met de duivels: heb afgelopen maand geen eisprong gehad. Een verloren ronde dus. Groetjes
Gelukkig Damie eindelijk kunnen jullie verder. Veel succes met prikken, maar dat gaat je allemaal vast lukken!
Aldonza lieverd, dankjewel! Hebben de Puregon-gebruikers nog tips voor mij? Ik ben zo benieuwd hoe het zal aanslaan...
hoi damie, wcht tips heb ik niet voor je maar ik kreeg last van mijn borsten en vorige maand enorme buikpijn. verder werd ik emotioneler. wat ik wel weet is dat een collega erg last ervan had en dat die niet altijd even vriendlijk was.maar ja het is bij iedereen anders. liefs lyd. Ps met hoeveel begin je?
Hoi Damie, Ik heb er zelf weinig bijwerkingen van! het prikken doet me ook helemaal niet zo zeer en ik vind het niet eng! op welke cyclusdag begin je met prikken dan? en hoeveel eenheden? liefs nannie
Hoi Nannie, gelukkig lees ik veel postieve gingen over Puregon. Ik moet op dag 3 beginnen ennuh met wel eenheid weet ik niet.....
HOi meiden, Trolljenta, ik heb dezelfde dag als jij de IUI gehad, 25 nov. Heb ergens gelezen dat je 16 dagen naar je IUI al "veilig" kunt testen en dat is volgens mij dus aanstaande maandag. Dus ik begrijp je waarschuwing maar volgens mij komt het op hetzelfde neer. Zoals Aldonza schrijft 14 dag naar de IUI is dan je NOD dag. Patricia34 hoe gaat het bij jou ? Damie, fijn dat je nu eindelijk verder kunt. Zelf gebruik ik ook puregon en heb bij mij zelf gemerkt als ik blijf staan bij het prikken het wat gevoeliger is dan er bij te zitten of te gaan liggen. Misschien een tip voor jou ? Ik wens je veel succes de komende ronde en dat spuiten dat lukt je wel! Misschien heb ik er overheen gelezen maar hoe is de echo van Femke J. gegaan afgelopen dinsdag ? Zelf heb ik geen idee wat voor kant het uit gaat, heb het gevoel ongi. te moeten worden maar er is tot nu toe geen bloedverlies. Morgen heb ik de echo... Verder geen voortekenen...Wachten, wachten, wachten......
Nou, helaas pindakaas, ik hoop dat het voor jullie beter gaat dan bij mij, ik ben nu al ongi geworden Het zelfde verhaal elke maand, ik ben het echt zat! Deze maand even rust, en dan beginnen we weer in januari. Heeeeeeeel veel geluk Lisette en Lydia, ik hoop het echt voor jullie! En jij Damie, TOPPIE dat je nu mag beginnen, echt en opluchting zeker Zet 'm op meid