iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    fiew, de Pregnyl zit erin, misschien moet ik toch maar leren zelf te prikken, nu heeft een lieve vriendin het voor mij gedaan...

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Lisa balen meis :( Heel veel succes in de volgende rond meis

10uss dat meen je toch niet? :confused: Tjonge jonge zeg..

3. 10uss, wat balen zeg! ik was al op een berichtje van je aan het wachten, in de hoop een positieve ervaring te lezen :( waarom moet je afbellen als je buikgriep hebt dan?

marieke21, zelf prikken is zeker handig! de eerste keer heeft mijn man het gedaan (diabeet) maar nu ik dagelijks zelf prik, krijg ik er meer handigheid in!

lisa, getsie, dat je nu al weet dat het over is. 100%? maar eerst even afwachten tot vrijdag. heel veel sterkte he! en het kan idd zijn dat je deze ronde hormonen gaat spuiten. dat mag maximaal vanaf de 5e dag.

ik heb nog steeds de hele dag last gehad van mijn baarmoeder. nu nog steeds :rolleyes: nou ja, geeft niet hoor.

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja rachel max dag 5.
    vandaar dat ik dag 3 of 4 al moet komen.
    als je sávonds ongie word.
    is dat dan eigenlijk al dag 1.
    nah ja morgen vroeg maar gauw bellen.

5. ik las hier van iemand die vertelde dat voor 12 uur smiddags dag 1 is en erna dag 2. maarja, weet niet of dat alleen voor haar is. ik word altijd s'ochtends ongesteld. zie je er tegenop om hormonen te spuiten?
    liefs!

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook hier zit de pregnyl erin (bij ons moet dat op de spoed van het ziekenhuis) maar in tegenstelling wat ik dacht krijg ik dus morgen al de IUI (moest bellen tussen 3 en 4 en toen zeiden ze dat ik al eerder moest komen)... volgens de bloedwaarden zat m'n eisprong er aan te komen en daarom moet het dus morgen al...

Hoop dat alles goed gaat.

10uss da's wel balen he... ben je heel die tijd aan het wachten... en dan val je ziek en kan je niet verder... hoop dat volgende ronde alles goed gaat!

Marieke, we zullen net niet gelijk op gaan... ben benieuwd hoeveel we gaan voelen van de pregnyl :D

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Vraag me trouwens af meiden... als ik morgen IUI heb, wanneer moet ik dan testen? Ze zeggen 14 dagen na de IUI en dat is dan donderdag over twee weken... maar m'n NOD is toch pas vrijdag (met mijn cyclus van 28 dagen is de dag waarop ik normaal ongesteld zou moeten worden) in een normale cyclus zou ik pas vrijdag 2 weken testen (of zelfs later) maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ik 14 dagen later moest komen voor bloedtest...

Weten jullie dit? Ja, ik ben een echte leek :D

8. nou.. bereid je maar voor.. pff wat ben ik emotioneel zeg... 8-[

9. geeft niet ;)
    morgen (donderdag) de IUI, dan is je NOD donderdag 8 november. op die dag kan je testen.
    hoe jou cyclus verloopt weet ik niet, maar op de dag dat je IUI is, is ook je eisprong. morgen dus voor jou. :)

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ok, da's duidelijk... mag ik zelfs een dag eerder testen dan ik dacht :D

En ja, heb mijn mannetje verwittigd dat als ik de volgende dagen een beetje over reageer... ik het niet ben maar de pregnyl :) nu is ie tenminste verwittigd he!

11. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Marisha, spannend!
    Wat Rachel zegt van je NOD klopt. Dan heb je deze ronde een cyclus van 27 dagen gehad.
    Dat van die Pregnyl is heel persoonlijk. Ik heb er namelijk nog nooit last van gehad. En van de andere hormonen die ik spuit ook niet. Ik hoop voor je dat jij er ook geen last van zult hebben, maar het kan dus wel.
    Heel veel succes!

12. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    marisha, succes vandaag :thumup:

lisa, balen,op naar poging 2

rach, dat van wanner dag 1 van je ongi is, kan per ziekenhuis verschillen, als je niets verteld word, kun je gewoon rood bloed als dag 1 aanhouden.
    ik moet voor 12 uur 'smiddags ongi worden[dag 1], wordt ik na 12 uur 'smiddags ongi, dan is de volgende dag dag 1 ;)

10uss, wat balen dat je nu net griep krijgt :(

marieke, succes met de iui :thumup:

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    hai meiden,

ik heb een vraagje en misschien kunnen julli emij helpen.
    Gister avond heb ik dus Pregnyl gespoten en morgen (vrijdag) staat de IUI gepland. Nou heb ik gister eind van de middag ook nog een ovutest gedaan. Hij was nog negatief, tweede streepje was lichter dan de eerste), maar wat nou als mijn eitjes vannacht of deze ochtend besluiten om toch maar te gaan springen? Dan zijn we toch morgen te laat met de IUI? Dat zou zonde zijn van deze twee mooie kanshebbers :)
    Of is het zo dat als je Pregnyl spuit dat je ei dan sowieso pas vrijdag springt. Nee, dat zal wel niet, want Marisha mag vandaag al IUI...
    Iemand een idee?

14. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Dames, kunnen jullie een geheimpje bewaren? ;) Ik heb gisteren een test gedaan en had meteen twee streepjes! Het is toch niet te geloven he?! :confused:

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meid! Wat een super nieuws! Wat heerlijk zeg.... strooi het Hcg hier maar lekker rond en geniet van je roze wolk!

Liefs,
    Josien

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hee Jalena, Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Geniet ervan! :D

Andere meiden ook veel succes! Ik kom nog regelmatig hier even spieken en hoop dat jullie snel mogen volgen. Dat verdient iedereen hier!

17. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Jalena, wat fantastisch! :) Proficiat!
    Geniet ervan!

18. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Weet het ook niet, maar je mag niet komen als je ziek bent... Kan me er ook wel wat bij voorstellen.
    Het is echt balen, maar in ieder geval lief dat jullie allemaal zo meeleven, daar heb ik altijd echt steun aan!
    Ik ga lekker met jullie meelezen en ga er volgende maand weer tegen aan!
    Allemaal heel veel succes

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden,
    heb vanochtend ziekenhuis gebeld, ik moet morgen ochtend komen voor een echo.
    gister eind van de middag ongie geworden.
    dat is dus dag 1.
    en zaterdag zitten ze niet in ons ziekenhuis, dus vandaar dat ik morgen al moet komen.
    wel raar hoor gister al ongesteld, morgen 2 weken geleden iui gehad.
    maar ik heb wel eens gelezen dat 12 tot 14 dagen na je eisprong je ongie wordt.
    dus dat klopt dan wel weer.
    of zeg ik nou iets geks.

gister avond weer heel verdrietig geweest,
    en mezelf nu weer opmaken voor een nieuwe ronde.
    aan de ene kant wel fijn dat ik morgen al weer moet komen.
    heb ik toch al het idee dat ik weer helemaal in de nieuwe ronde zit.

marisha hoe ging het vandaag.

rachel of ik er tegen op zie van de hormonen,
    mss wel mss niet.
    ik weet natuurlijk nog niet of ik ze krijg.
    maar aan de andere kant als je dan meer kans maakt, dan heel graag.

en de rest van de meiden ook dank voor jullie lieve berichtjes.
    zo het is weer een heel verhaal geworden zeg.
    x lisa.

20. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    jalena, GEFELICITEERD geweldig geniet ervan. \:D/

van ochtend fm gehad, 12 mm, nog te klein dus :( .
    maandag weer fm, ze zei dinsdag of woensdag iui, ik heb nooit op dag 16 mijn ei, dus dat zal dinsdag wel worden.
    vraagje als ik maandag 10 over 10 mijn fm heb en dinsdag iui, heeft het dan nog wel zin om pregnyl te spuiten ?
    ik voel me steeds wat depri en mijn eitjes dus ook, daarom ben ik hier ook niet zoveel.

Deel Deze Pagina