iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Nou ja, een ding is wel goed, kan ik en hoop alkohol drinken op mijn verjaardagsfeestje zaterdag! LOL
    Moet wel de goede punten eruithalen denk! :p

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed dat je dat als positieve eruit kan halen, maar begrijp dat je dat wijntje liever had laten staan. Snap wel dat het weer een teleurstelling is. Maar net wat je zegt....zaterdag een knalfuif ivm je verjaardag en kun je lekker aan de vino!
    Verder duim ik voor andere dames nog even hard door.

3. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    he trolljenta wat kl#$^^%te!

Goh,ik ben ge 27e geinsemineerd,wist niet dat we met meerderen zo dicht bij elkaar zaten!
    Ik weet niet wat ik moet voelen hoor,ben nog steeds af en toe misselijk,maarja....durf nog steeds niet te hopen dat deze keer al gelijk raak zal zijn.Vraag me wel af hoelang ik me nog kan inhouden tot de test!
    Sterkte allemaal!

4. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Trolljente, balen meid.... we weten allemaal hoe jij je voelt. Toch moet je positief blijven denken en er 100% voor gaan. Blijf hoop houden.

Lisette, bedankt voor je tip. Morgen (vrijdag) krijg ik een prik instructie. Watvoor echo heb jij morgen?

Iedereen heel veel sterkte en succesjes

Minou, where are you?

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    @Troljenta echt klote voor je meid!
    goed dat je het positieve eruit haalt geniet ervan op je verjaardag...!

@damie
    morgen is je derde dag ook toch?
    waarom krijg je zo laat de prikinstructie eigenlijk?
    En heb je de puregon wel in huis dan?

Liefs Nannie

6. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Nannie, ik heb gisteren de puregon bij mijn apotheek besteld en ga het zometeen ophalen. Risky he!

Ik had met de gyn afgesproken dat ik op dag 3 langs zou komen voor een prikinstructie. Zodat het de eerste keer gedaan wordt voor mij en dus goed kan zien hoe het moet. Ik hoop echt dat het meevalt.

Met de clomid had ik mijn eisprong pas na dag 20 ofzo... Vraag me af hoe dat zal gaan met de puregon. Ik lees namelijk vaak dat het veel eerder gebeurt met Puregon.

Fijne avond iedereen!

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    ah vandaar... ik dacht al dat is laat... nou succes morgen!
    moet zeggen dat het mij reuze mee is gevallen (het prikken)

en inderdaad met clomid had ik niet eens een eisprong en met puregon de 1e keer dus teveel!

We hopen maar dat puregon ons middel wordt!

8. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    balen TROLLJENTA leef je maar even lekker uit op je feestje.
    DAMIE succes morgen.
    ALDONZA valt niet mee he om genoeg te drinken !
    spannend er zijn hier heel veel die snel hun nod hebben.
    laten we hopen dat er zwangeren bij zitten !

9. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Nou meiden ,ik ben ff offline.
    Onze pc is stuk.
    Hopelijk volgende week weer vaker op de site.

10. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Nou, ik ga wel flink aan de bessen zitten zaterdag denk :p haha
    Hoera voor mij vandaag 8)

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Hey je bent vandaag jarig dat zie ik nu pas sorry....

Van harte gefeliciteerd Troljenta!
    Geniet ervan!

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hee ja, je zei wel zaterdag je verjaardag, maar dan is het feestje zelf. Voor vandaag (net op de valreep) nog een hele fijne verjaardag....

PROFICIAT MEID!

13. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hey meiden, ik heb net een prik instructie gehad. Het viel inderdaad wel mee. Het is wel een gek rood plekje geworden waar ik geprikt heb....

Trolljenta, nog gefeciliteerd!

Aly, zoals je kun lezen is het me allemaal meegevallen.

Nannie, ik hoop dat ik ook op dag 10 grote eitjes heb...dat zal mijn cyclus aardig verkorten aangezien ik 17/18 dagen na mijn eitje pas ongi wordt.

Iedereen alvast een heel fijn weekend

14. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    Damie: gelukkig dat het is meegevallen...
    waar moest je spuiten en hoeveel?

Ik kom net weer uit het ziekenhuis... zitten zoals gewoonlijk een boel kleine eitjes en eentje van 14 mm. Ze hoopt nu dat alleen die gaat doorgroeien en de rest niet.
    Voor de zekerheid moet ik de 50IE afwisselen met 37,5 en dan maandag weer meten...
    nog niet echt veel wijzer dus...

iedereen fijn en vruchtbaar weekend...;)

15. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Ik mocht in mijn bovenbeen of in mijn buik spuiten. Heb gekozen voor mijn buik. Ik heb 75 eenheid.

Jeetje, eitje van 14mm op dag 9 al.... Ik hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan.

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,

KL*TE Trolljenta, dat het weer niet is gelukt. Ik hoop dat je ondanks dat gister toch nog een fijne verjaardag hebt gehad? Enne, een leuk feestje morgen... Meid, in januari gooi je je voel goede moed weer in de strijd.

Damie ik had gister een uitgangsecho, ze bekijken dan of alles rustig is daarbinnen en je krijgt alvast een volgende spuitschema voor de komende maand.

Onder begeleiding had ik gister 2 leerlingen naast me staan, die mee mochten ( nou ja mochten, moesten) kijken hoe zo'n echo in zijn werk gaat. Je voelt je wel een kijkobject, maar goed ze moeten het ook leren...
    Het zag er allemaal goed uit, baarmoederslijmvlies mooi dik en je zag een hele rits follikels in de eierstok. Maar wat dat nou allemaal betekent ?
    Iemand die het me beter uit kan leggen ?

Op dit moment heb ik wat bruinige afscheiding, maar ben niet ongesteld.
    Heb geen andere kwaaltjes en weet op dit moment niet wat ik moet doen.
    De een zegt dat de bruine afscheiding een teken kan zijn van innesteling en een ander zeg dat je dan toch ongesteld moet worden.
    Zelf durf ik op dit moment nog niet te testen: vanwege hormonen die dat kunnen beinvloeden en toch die grote teleurstellling. Dan toch maar die :evil: zien ! Wat zouden jullie doen, graag advies. :(: :(: :(:

17. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Bedankt dames 8)

Lisette: ik snap het niet helemaal, je had gisteren een uitgangsecho? Maar dat heb je als je ongesteld bent, niet als je nog in de wachtweeken zit, toch???

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik wist het ook niet, maar het schijnt dat sommige ziekenhuizen nog een soort uitgangsecho doen na de IUI....ik denk dat het een iets andere term zal zijn....kan me voorstellen dat de term uitgangsecho verwarrend werkt.
    Duim voor jullie meiden, fijn weekend.

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    @Damie: Ik spuit inderdaad ook in mijn buik!
    Is wel het meest prettige!

dat lijkt inderdaad heel positief maar aangezien ik de vorige keer overstimulatie had en de keer erna het daar ook naar neigde hoop ik dat het nu bij dat ene eitje blijft! Of in ieder geval maximaal 3 dan!

Ik hoop dat je volgende week al een mooi groeiend eitje hebt!

@lisette ik snap het niet helemaal waar zit je nu precies in je cyclus dan?

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi Trolljenta,

Alledrie de IUI's heb in 1 week naar de inseminatie een echo moeten maken, alleen nu zat er 2 weken tussen. Deze echo noemen bij het afspraak maken een uitgangsecho. Je hebt gelijk het valt inderdaad in onze wachtweken. Ik krijg dan ook al een ander spuitschema mee voor het geval dat je dus ongesteld wordt en weer moet beginnen met spuiten.

Nannie ik zat gisteren op de 26e dag vanaf de dag dat ik ongesteld bent geweest, dit was volgens mijn cyclus mijn NOD dag. Je kunt het ook zien aan mijn cyclusbanner.

Share This Page