Rach, wat vervelend allemaal meis. Soms komt ook alles tegelijk... Hou je taai! Hier gaat het wel goed. Het wordt alleen steeds spannender. Mijn man vertelde net dat hij nu al zenuwachtig is...en we moeten nog even. Je weet dat ik niets wil voelen, omdat me dat alleen maar hoop geeft. Dus nee, ik voel nog niets...
Jalena supergefeliciteerd! Lisa houd je taai. Poging 1 is pas poging 1. Ik probeer het bij ons ook pas als de 1e poging te zien (en niet als poging ...tig). Natuurlijk lukte niet en ik hoop met de hulp van iui wel zwanger te worden. En als dit poging 1 is , is het zo gek nog niet dat het niet direct raak is. Wel succes en kijk lekker uit naar poging 2. Rach, wat een rotsituatie met je auto. Gelukkig heb je weer iets om naar uit te kijken. En verder heb je helemaal gelijk met dat gevoel bij je vriendin. 2 mensen in mijn omgeving waren zwanger en de 2e is gisteren bevallen. Ik ben blij voor ze, maar ik zie erg op tegen de kraamvisite. (en ik ga nauurlijk wel, het blijven vrienden en een baby ) Ik ga morgen weer voor m'n fm meting (de eerste voor poging 2). Iedereen succes met alle zkh bezoekjes (ze zijn toch druk met ons). Iedereen in de ww heel veel succes. Nog een technisch forum vraagje: hoe quote je iemand in je berichtje? Veel liefs Johanna
IUI meiden: lisa: 1e IUI gehad 12 okt. in eigen cyclus, nod 26 okt. mandy80: 10de IUI eigen cyclus alleen pregnyl, 3 mk's, 12 okt IUI... Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt. Ooievaar: 3e IUI, geen Puregon, IUI: 19 Okt., nod 2 Nov Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 23 okt, nod 5 nov. Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov. Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov. Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 12 nov. Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Johanna24: 2e IUI, .... ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote] lisa, als je hem quote,zelf de haakjes weghalen. anders kan de volgende hem niet quoten wil jij jou info nog een keertje intikken dan? bedankt!
hoi iedereen, bedankt voor jullie lieve berichtjes, enorm fijn! om 12 uur word de auto afgehaald. maar het is maar blik! zo proberen we het maar te bekijken even technisch voor: johanna24, een tekste quoten is erg makkelijk. recht boven het bericht staat naast 'melden' ook 'quote' als je daar op klikt dan krijg je automatisch een nieuw venster, waar je onder de quotetekst je berichtje kan schrijven. tussen de [/quote]-haakjes kan je wel wat tekst van de persoon verwijderen wat niet relevant is voor jou antwoord. ik heb je in de IUI lijst gezet. ik weet verder niet wanneer je nod is, dus misschien wil je die zelf toevoegen? of even hier neerzetten, dan doet ieman anders het wel. zelf toevoegen doe je zo: weer op de quote knop drukken, maar helemaal aan het begin van het berichtje [/quote...rachel] weghalen, en helemaal onderdaan [/quote] weghalen. dan staat het normaal in het volgende bericht, en zijn alle kleurtjes etc behouden. jalena, je staat in de lijst! lijkt me heel goed voelen mariel, dus zelfs je man is al zenuwachtig?? dan moet jij stiekem wel wat voelen!! het word ook steeds spannender he. je kan één dezer dagen al een testje wagen...? ooievaar, het is ook mijn 3e iui... 3 keer scheepsrecht?
Hoi hoi, Succes met je auto Rachel... Onze eerste IUI is een feit. Mijn man had 16, nog wat miljoen actieve zwemmers vanmorgen, en die zitten nu in mijn baarmoeder een race te doen naar één of twee (of drie...) eitjes die er zijn En nu: lang wachten....
marieke, nou dat is een goed aantal! voel je een beetje kramp in je baarmoeder of heb je nergens last van? esmeralda, jij ook je 3e IUI! nu 2 weekjes wachten he! je hebt samen met marieke21 je nod, dus jullie kunnen samen aftellen me auto is net weggesleept, dus dat word weer OV'en..! gelukkig kan ik op de fiets naar het diak, moet ik alleen niet verdwalen
Esmeralda en Marieke, fijn dat jullie IUI goed is gegaan! Succes de komende 2 weken. We duimen op een mooi resultaat!
Esmeralda & Marieke fijn dat de IUI achter de rug is... ik heb m'n nodtje een dagje voor jullie dus ik ben jullie een stapje voor! Ik duim voor heel veel roze namen deze maand... dat we nu maar eens met zen allen allemaal posi testen Bij mij wou ze precies geen aantal noemen, als ik ernaar vroeg zei ze dat het in de lijn lag van de vorige keren dat het niet super was maar wel goed genoeg voor IUI... waarop ik heb gezegd, ja moest het schitterend zijn was IUI niet nodig geweest he
snap je zin niet helemaal marisha maar balen dat het zaad waarschijnlijk ook niet zo goed was deze keer. maar laten we dan naar Josien kijken, die had met heel weinig zaad toch een zwangerschap!
Wat ik bedoel is dat wij IUI krijgen door een verminderde kwaliteit van het zaad van mijn man... bij mij is alles perfect in orde... dus als ze me zei dat het zaad niet schitterend was... tja dan zei ik sarcastisch dat dit dan ook de reden was dat we IUI hadden (als het zaad goed zou zijn zou ik al lang zwanger zijn he)... Hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel (had niet door dat ik zo onduidelijk schreef maar soms het het snel typen... ) Enne, t zaad is niet zoooo slecht hoor... denk dat we toch minstens 16 miljoen scoren (dat was toch zo de vorige keren) maar de morfologie is niet goed waardoor er nogal veel "slechte" zaadjes zijn en de beweeglijkheid wordt ook beter na het wassen van de zaadjes!
aha! nu snap ik het! t zal wel door de pregnyl komen, maar ik heb echt super pijnlijke tepels! een bh doet al pijn.
Hey Rachel, Nee ik heb geen last van krampjes in mijn baarmoeder, had jij daar wel last van? Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Echt plezierig is een ander verhaal, het voelt naar als ze je baarmoeder zoekt, maar pijn heb ik niet gehad.
Eigenlijk heb ik van heel die IUI zo goed als niets gevoeld... je voelt de eendebek wel en dan even een steekje als ze dat darmpje inbrengen maar that's it... zou het zo elke dag doen Vond het ook allemaal ernorm meevallen hoor! Ik heb eigenlijk vandaag meer krampjes en steekjes in baarmoeder/eierstokken waardoor ik me afvraag wat er allemaal gebeurt maar dat zal de pregnyl wel zijn zeker?
ja josien! dat jij zwanger bent geraakt bemoedigd ons allemaal hoor! marieke21 en marisha, ik had wel last van mijn baarmoeder erna. dat kan je hebben, hoeft niet! je baarmoeder krjigt natuurlijk nu opeens veel 'binnen' en dat kan je voelen. ik voel niet alsof ze naar mijn baarmoeder zoeken, maar wel een steekje als ze het inbrengen (ik voel als ze door de baarmoedermond heengaan). voelen jullie dan ook niks van de pregnyl? josien, kom je weer gezellig meekletsen als je weer met IUI begint?
Nou dames, de zijn doorgebroken, dus de 1e IUI komt eraan. Wat een dubbel gevoel zeg, de laatste hoop dat het toch spontaan zou lukken is nu weg , maar ik ben ook blij dat ik nu met IUI ga beginnen want had de hoop op een spontane zwangerschap al min of meer opgegeven. Vanavond eerst maar eens mijn verdriet proberen op zij te zetten in de kroeg met vrienden ! Succes allemaal en fijn weekend, Pooltje
Tuurlijk Rachel! Ik lees hier ook stiekem mee hoor . Aanstaande maandag moet ik voor controle naar het ziekenhuis. Volgens mij heb ik vandaag een eisprong gevoeld, dus ik denk dat mijn cyclus wel weer op gang is gekomen... Ik hoop het tenminste wel. Hopelijk hoor ik maandag dan ook wanneer we weer aan IUI mogen gaan denken. Ik hoop maar niet dat het tegenvalt. Maar tot die tijd blijf ik jullie stiekem wel volgen hoor . Groetjes, Josien