Mariel, wat jammer dat je nega getest hebt... is het nu echt game over? Kan me voorstellen dat je na 5 keer niet echt veel hoop meer houdt na een negatieve test Maar toch nog gefeliciteerd met jullie 13 jarig samenzijn. Ook al zijn jullie getrouwd, die dag blijft toch nog steeds iets bijzonders hebben (ik denk er toch ook steeds even extra aan alsook de dag waarop we ons verloofd hadden). Bianca, als je morgen al voor echo mag komen weet je ook meteen zeker hoe het zit (innestelling of echt onig) dus da's toch ook weer fijn he! Ik duim zo dat je toch iets posi te horen zal krijgen! Hoest met de rest van de meiden hier?
Marisha: Ik denk dat ze nog niks op de echo kunnen zien van een eventuele zwangerschap. Is het veelste vroeg voor Moet het vandaag maar even afwachten. Zal een zenuwslopende dag worden.. Hopelijk zet het niet door Maar die buikpijn zit me niet zo lekker Ik ga nu naar mijn werk. Ben er rond etenstijd weer Heb ik lekker wat afleiding Tot later meiden!
@Mariel: gefeliciteerd met jullie 13 jaar samen zijn! Wat heerlijk om te horen dat jullie al zo lang van elkaar genieten. Dat er nog maar heeeeel veel mooie dagen mogen komen. Dames! Ik denk dat ik jullie weer officieel als IUI-ganger mag gaan begroeten Net terug uit het ziekenhuis... dus ik denk ik ga jullie weer even bijpraten! Vandaag heb ik mijn controle gehad na de operatie van mijn eileider, waarbij ze ons kindje met eileider en al verwijderd hebben. Alles zag er prima uit. De baarmoeder was goed beweeglijk, de eierstokken zagen er goed uit en het baarmoederslijm was al gestimuleerd, waardoor ook mijn vermoeden dat ik al een eisprong gehad heb nu ook bevestigd is. Mijn gynaecoloog was zelfs zo positief, dat zij meteen een recept heeft uitgeschreven voor Clomid en Pregnyl, zodat we meteen al door mogen met onze IUI-behandelingen! Daar ben ik wel zo blij door verrast! Volgens mijn arts is het in december een winterstop in het Radboud, maar stel dat ik in november nog ongesteld wordt, dan kunnen we dus zelfs meteen nog beginnen! Nou... dit had ik echt niet verwacht. Ik ben benieuwd of ik nu snel ongesteld wordt of niet. In ieder geval gewoon maar afwachten en het er samen goed over hebben wat we willen. Ik denk dat we er allebei wel achterstaan om snel door te gaan. Maar mijn man zal misschien zoiets hebben dat hij het toch graag wil doen als ik helemaal hersteld ben. Maar goed... we zullen het er eens goed over hebben. Nou... het is weer een heel verhaal. Ik voel me meteen een stuk beter. Je maakt je toch zorgen of het allemaal wel weer van binnen aan het werk gaat. En de bevestiging dat het allemaal nog goed 'werkt' is toch wel een hele geruststelling. Groetjes, Josien
bianca sterkte morgen. ik vroeg me al af of ze zouden kunnen zien of je zwanger kon zijn. maar je zegt zelf dat dat niet mogelijk is. misschien is er iets te zien aan je baarmoederslijm. laat ons even weten ik ben heel beeniuwd. josien wat een goed nieuws! nou als je je eisprong hebt gehad word je binnenkort weer ongie. fijn dat je er zo positief instaat. zie je er niet tegenop?
Bianca, ja natuurlijk... waar zit ik toch met mijn gedachten Nou iig zullen ze toch geen nieuwe ronde beginnen als ze niet weten of het nu ja of nee is denk ik (hoop ik).
Hoi Josien, Wat fijn dat jullie terug groen licht hebben gekregen om met IUI te beginnen. Ik duim dat je nog in november ongi wordt zodat jullie toch nog meteen een nieuwe poging kunnen wagen... kan me voorstellen dat het ook fijn is om te zien dat alles naar behoren werkt... na de schrik van de BBZ is het altijd even afwachten hoe het lichaam reageert en hoe snel het hersteld he! Heel veel succes! Liefs, Marisha
mariel, gefeliciteerd met jullie 13 jaar samen zijn, jammer dat de test negatief was rach, vanmorgen fm gehad, woensdag middag iui, mijn nod mag wel 2 dagen verder gezet worden [14 nov. ipv 12 nov.] in het lijstje josien, ik ben blij dat je je nu weer beter voelt en dat jullie weer verder willen met iui. ik had in de vlinderlounge je willen opbeuren, maar ik zat zelf ook niet zo goed in mijn vel en kon geen goede woorden vinden. ooievaar, succes morgen met de echo, ik blijf voor je duimen.
IUI meiden: lisa: 1e IUI gehad 12 okt. in eigen cyclus, nod 26 okt. mandy80: 10de IUI eigen cyclus alleen pregnyl, 3 mk's, 12 okt IUI... Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt. Ooievaar: 3e IUI, geen Puregon, IUI: 19 Okt., nod 2 Nov Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 23 okt, nod 5 nov. Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov. Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov. Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov. Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov. Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Lieve meiden, Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ik zie er op zich niet echt tegenop. Ik heb sowieso de IUI-behandelingen tot nu toe niet als vervelend ervaren. Ik heb geen last van de hormonen en de inseminatie zelf vond ik ook niet vervelend. Dat maakt het misschien wel makkelijker. Tot heden lijkt de wereld stil te staan. Door een nieuwe poging komt die wereld denk ik toch weer een beetje in beweging. Dat is vast niet altijd even makkelijk, maar ik wil zo graag het idee hebben dat ons engeltje niet voor niets bestaan heeft. @Aly, gaat het op dit moment een beetje beter met je? Helemaal niet erg hoor meid dat je niet in staat was een berichtje achter te laten. Je moet aan jezelf denken! Volg je gevoel... heel veel sterkte meid! Liefs, Josien
Mariel, ik heb ook nog geen last van de progestan maar was een beetje benieuwd wat ik kon verwachten(dat van het smeerboeltje klopte namelijk wel ) Ooievaar ik weet dat ze wel aan je baarmoederslijm kunnen zien of je ongi bent of word....nog effe geduld en dan zul je het weten, sterkte met wachten Josien welkom terug in het IUI topic, goed nieuws hoop voor je dat je snel kan beginnen.
Ooievaar, succes morgen! Josien, fijn dat je je weer bij ons mag voegen! En ook heel fijn dat alles weer een beetje zelf z'n werk aan het doen is en dat het er goed uit zag. Dat zal wel echt een opluchting voor je zijn geweest. In Nijmegen hebben ze inderdaad een stop tussen kerst en nieuwjaar. Waar ga je je IUI doen? In Nijmegen of Oss? Aly, heel veel succes weer met je IUI! Hoe gaat het nu met je? Voel je je al weer een beetje beter? Vervelend dat je er niet zo lekker bij zat. Sterkte! Sorry meiden, maar hier gaat het echt niet goed. Dank je wel voor de felicitaties, maar we kunnen er vandaag niet van genieten. Ik heb al een beetje bloedverlies...dus mijn ongi zal vandaag of morgen doorzetten. Ik heb het echt helemaal gehad! ](*,) En mijn man ook. Over 2 weken hebben we een evaluatie met de gynaecoloog. Ik denk dat we dan al echt gaan praten over IVF. Maar eerst moeten we deze teleurstelling weer verwerken... Hopelijk hebben jullie allemaal meer succes deze maand!
Dank je, Rach. Laten we hopen dat jij meer gelukt hebt! Je bent morgen al weer een weekje verder... Hoe voel je je nu?
hey meiden, hier toch nog wat onzekerheid..... vrijdag 12 okt inseminatie gehad.... nog niet ongie... afwachten? of blij zijn? liefs onzekere truthola die al zo vaak IUI heeft gehad dat ze het ff niet meer weet!
lief dat je het vraagt mariel! ik voel me opzich wel goed, maar ik heb gewoon erge last van die hormonen. dus ik heb echt hele erge gespannend (.)(.) en vooral mijn tepels doen zo'n pijn. heel erg emotioneel en gevoelig. dat had ik de vorige keren ook, dus het zegt helemaal niks. ik snap heel goed dat je er even helemaal doorheen zit. een half jaar bezig in de MMM zonder resultaat, wat is dat frustrerend. elke maand is het weer spannend maar een half jaar lang die teleurstelling, lijkt me zo moeilijk. ik zag dat je 14 november een evaluatiegesprek hebt waar IVF waarschijnlijk wel ter sprake zal komen. doet het je verdriet dat het met IUI niet wil lukken, of heb je er vrede mee dat jullie dan misschien over gaan op IVF?
Rach, niet om vervelend te doen, hoor. Maar wij zitten ander half jaar in de MMM. Dus al zo lang hormonen spuiten, FM etc... En je weet dat je weer van voor af aan moet beginnen. In januari 2004 ben ik met de pil gestopt... Ons geduld wordt echt op de proef gesteld... We gingen steeds een stapje verder die MMM in en steeds heb je weer hoop op de volgende behandeling... Ik richt me nu al vaker op IVF, omdat ik weet dat dit de volgende stap is. Het is bij de gynaecoloog ook al vaker ter sprake gekomen. In eerste instantie wilde ik hier echt niet aan denken. Maar nu sta ik er steeds meer voor open. Als het moet, dan is dat zo. Maar dat wil niet zeggen dat ik het makkelijk zal vinden wanneer het definitief wordt... Sterkte nog met wachten de komende week!
weet je wat het is.... heb 3 x een miskraam rond mijn 6de week ( 6, 6 en 1 dag en 6 en 2dgn) gehad... dus testten vind ik zwaar moeilijk! Had me ook voorgenomen om nooit meer voor 6,5 week te testen. ik ga denk ik maar gewoon afwachten.... xxx
mandy, maar dan zul je het dus nooit weten.. zou je dat niet jammer vinden? mariel, sorry, ik dacht dat jullie een half jaar IUI deden, dus ging er vanuit dat jullie zo lang in de MMM zaten. je geduld wordt zeker op de proef gesteld. dat is he-le-maal niet makkelijk!
Nou, de inseminatie zelf vindt plaats in Oss, maar voor de zaadwassing gaan we naar het Radboud. Dus hoppakee met de kostbare zaadjes in de auto naar Oss elke keer. En omdat het lab in Nijmegen dus in december dicht is, kunnen we geen IUI doen in december. Nu dus hopen dat ik voor de helft van november ongesteld word. Dan kunnen we tenminste nog een keer voor de jaarwisseling! Groetjes, Josien