Hoi meiden, Stille hoop, grote wens, HELAAS heb ik plaats moeten maken op het wachtbankje, vandaag gekomen. Deze maand rustmaand vanwege de feestdagen en dan op voor de 4e IUI.
Hoi Lisette! Spannend zeg! Ik denk dat ik allang getest zou hebben! ik moet zelf nog heeeel even,maar heb nu al 3 testen in huis en kan niet wachten tot maandag.Bij mij is het pas de eerste IUI geweest,maar ook al ben ik maandag nog niet ongesteld en ik test negatief,dan is de onzekerheid tenminste weg.... Héél véél succes! liefs patricia
Lisette dat is balen meid....dikke knuffel. Laat je lekker verwennen. En dan volgend jaar starten met volgende poging die jullie hopelijk wel het geluk mag brengen.
Hoi patricia, Geeft niks, kan gebeuren. Spannend he, dat wachten als het dichter bij komt. Ik hoop dat je een goed weekend hebt en je maandag positief test. Laat je het weten? Liefs Lisette.
Hoi allemaal, Afgelopen dinsdag de echo gehad. Ging er met twaalf knopen in mijn maag heen. Maar zag gelukkig vrjwel meteen een hartje. Verder is het eigenlijk nog niet echt goed te zien dat dit een baby gaat worden. heel apart zeg. Deze verwondering wens ik iedereen toe! 8 januari krijg ik nog een echo. Daarna wordt ik eventueel weer teruggestuurd naar de verloskundige. groetjes Femke
Wat jammer Lisette Wij zij echt gelijk in de IUI prosess, ik mag ook mijn 4de IUI doen na de kerst 4de al, wow, het gaat sneller en sneller naar de 6de en laatste IUI Maar, we beginnen het nieuwe jaar met hoop, nog 3 kansen met de IUI's en het gaat ons lukken, toch? Zou wel leuk zijn, als we alle bij in de zelfde periode zwanger wordt hehe Kunnen we elkaar een beetje volgen enzo
Femke wat leuk om te lezen! Nogmaals van harte!Ennuhhh,8 januari komt helemaal goed,is een geluksdag(= mijn verjaardag nl... ) liefs patricia
hé lisette, meid ik had zo gehoopt dat het bij jou wel gelukt was nu troljenta en ik afgevallen waren. maar helaas. ik hoop dat het bij jou en troljenta de volgende keer wel aanslaat. liefs lyd
Hoi meiden. Ben even een lang weekje weg geweest. Onze computer was stuk,vandaar. Ik heb deze site wel gemist. Inmiddels ben ik ook al weer 2 keer voor FM geweest. Ik had 3 eitjes,1 links en 2 rechts. Toen ik weer voor FM moest was er ineens 1 grote te zien. Waarschijnlijk is die zondag over het hoofd gezien. Ik mocht dus gister al de Pregnylspuit halen. En ik heb morgen de 4e IUI...... Ze doen deze keer na de IUI nog een echo om te kijken of het eitje gesprongen is,want het zou ook een cyste kunnen zijn....... Weer spannend dus.
Hoi allemaal, hoe staat het hier? Minou, hoe is het gegaan Patricia, helaas meid en niet opgeven gewoon doorgaan met de volgende ronde.
Minou,kan dat dan? Meteen na de inseminatie een echo? Wat is daar dan op te zien? SPANNEND! Succes meid! Hoor van je! Groetjes Marjo
Ik heb inmiddels de 4e IUI gehad. Viel wel mee,maar bij mij is wel altijd de baarmoedermond moeilijk te vinden. Deze blijkt iets meer naar links te liggen. Ik heb na de IUI nog een echo gehad. Het eitje zat er nog ,was nu 24 mm.Die ging vandaag wel springen zie de gyneacoloog. Volgende week nog even bloedprikken op progesteron. En als ik ongi word,moet ik bellen ,dan krijg ik op CD 3 weer een echo. Om even te kijken of het geen cyste zit.... Ik hoop dat dit niet nodig is....... Dan zou 2007 mooi beginnen..............
Hey meiden, Hoe gaat het nog met jullie? Aldonza en Jaycey, vind het zo jammer voor jullie dat ook jullie laatste IUI poging niet gelukt is en jullie nu de overstap moeten maken naar IVF of ICSI. Minou, jij zit ook weer op het wachtbankje zie ik... Ik duim voor je hoor! Trolljenta, jij hebt dus de vierde IUI na kerst... veel succes meid! Patricia, Lisette en Lydia, hoop dat ook jullie snel zwanger worden! Het spijt me dat het al een tijdje geleden is dat ik nog iets van mij heb laten horen, maar ik ben dus nog steeds misselijk en ontzettend moe... Ik heb ook even niet op het forum gelezen omdat er regelmatig verhalen over mk te lezen zijn en ik die nu echt niet nodig heb gezien ik zowiezo al doodsbang ben dat het ook nu weer zal mislopen. Ondertussen heb ik dus vorige week ook nog een echo gehad en ons ukje zat mooi op schema... het hartje klopte goed en er zat al wat beweging in. Volgende week woensdag heb ik een nieuwe echo en ook de nekplooimeting. Hoop dat 2007 voor jullie allemaal het jaar wordt! Dikke knuffel! Kirby
kirby,leuk dat je weer even langs komt op de site. Krijg je al wat een buikje? Het is hier weer spannend.....
Patricia meid jammer dat het niet gelukt is, succes in de volgende ronde. Minou ik las dat je gister de inseminatie gehad hebt, spannend hoor.. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden met echo's enzo..Hoop voor je dat het deze keer goed aanslaat ! Kirby fijn weer wat van je te lezen, hou de moed erin meid. Ik lees dat het tot nu toe allemaal volgens schema verloopt, probeer er een beetje van te genieten( Al kan ik me voorstellen dat je de angst in je achterhoofd meedraagt ). Op naar aankomende woensdag... Zelf baal ik een beetje dat het nu een verplichte stopmaand is, andere kant heb je even geen ziekenhuisbezoeken. Heb het gevoel dat er aan de noodrem is getrokken, al zijn we zelf wel vol goede voornemens zelf te gaan klussen Hoe gaat het met de andere meiden ?
Hallo allemaal! Lisette:dat zijn héle goede voornemens! Kirby:van harte(!) en probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Minou:Sterkte in de wacht-weken! Hier is het aftellen naar de 10e dag om te beginnen met LH-testen...